Mia
Bol naozaj zlatý že súhlasil s tým,že u mňa prespí.
Celý čas sme sa rozprávali,pozerali film alebo sa len tak váľali na posteli.
Ani na chvíľu nebola nuda.Pri ňom som úplne zabudla na toho blbca.
„Daj mi ten ovládač!" zakričala som na neho.
„Zabudni!" vypľazil mi jazyk a začal sa smiať.Tak ty takto,hej?
Začala som ho štekliť.
„O-k-ay! Vz-zdáv-am t-o!" kričal pomedzi smiech.Vyzeralo hrozne komicky keď sa zvýjal na zemi.
„Neskoro" zasmiala som sa a pokračovala v šteklení.
Zrazu urobil niečo,čo som vôbec nečakala.
Nejako otočil naše postavenie,čiže ja som sa ocitla pod ním a on nadomnou.Neviem ako sa mu to podarilo..Každopádne,môj dych sa na malú chvíľu zastavil.Už zase som dostala chuť pobozkať ho,no vďaka Ashtonovi som z toho mala obavy.
„Zaspievame si?" vytrhol ma zrazu z premýšľania,začo som mu bola vďačná.Vďačná hlavne za to,že ma nepobozkal.
„Jasné!" pomohol mi vstať a potom sme sa vybrali k telke.
„Ale na mňa nemáš! Spievam úžasne!" zahlásil a ja som vybuchla od smiechu.
„Ty? Neverím!"
„Pochybuješ o mne?..Tak dobre.Stavme sa!"
„Platí! Ale o čo?" opýtala som sa.
Na chvíľu sa zamyslel a popri tom sa jemne usmial.
„Tákže..Ak prehrám,obehnem tento dom len v trenkách,ale ak vyhrám,pôjdeš so mnou na večeru."
Usmiala som sa.Myslela som,že vymyslí niečo horšie.
------------
Po pár pesničkách mi došlo,že som prehrala.Teda,vedela som to už od začiatku.
„Vzdávam to.Vyhrávaš!" povedala som a on sa uškrnul.
„Takže zajtra o šiestej som u teba" poslal mi vzdušnú pusu.Pokrčila som plecami.Nuž,tento 'trest' sa mi celkom páči.
„Nepozreme si horror?" opýtal sa ma nadšene.Pretočila som nad ním očami.
„Dobre vieš ako sa bojím horrorov!" Šťuchla som do neho a on sa zasmial.
„Tak fajn.Dovolím ti túliť sa ku mne"
„Idem sa prezliecť.Vyber zatiaľ niečo"
Odišla som do kúpeľne,kde som sa prezliekla do pyžama.Konkrétne do šedého tielka a čiernych kraťasov. (neviem ako sa ro píše :D).
Keď som sa ku nemu vrátila,naskytol sa mi pohľad na jeho telo,ktoré bolo polonahé.Mal ma sebe totižto iba boxerky.
„Zatvor tie ústa,lebo ti tam vletí mucha!" No jasné! To by nebol on keby ma neokomentoval!
„To som až tak sexy?" uchechtol sa.
„Nie..Ja som viac!" Samozrejme,že to bolo myslené ironicky.
„S týmto musím súhlasiť." Zadívala som sa do jeho očí a úplne som sa v nich stratila.
„Č-čo si vvybral?" vyšlo zo mňa koktavo.
Usmial sa.
„Sinister!"
„Niéé! Prosím" Zatvárila som sa znechutene.Predca len vybral horror.Neznášam ho!
Dobre vieš,že to nie je pravda.
Nová časť :) Dúfam že sa vám páči :)
ČTEŠ
My Perfect Idiot (Calum Hood)
Фанфик„Zabudni na mňa.Zabudni na naše spomienky.Zabudni na všetko,spojené so mnou.." „Môžem ti sľúbiť hocičo,no toto je jediná vec,ktorú pre teba urobiť nemôžem.."