Ráno som sa zobudil na gauči.Ku podivu mi nebolo ani zle,teda až na bolesť hlavy.
Na mobile som otvoril messenger a prečítal si všetky nové správy.
Mia: Ahoj..
Mia: Prepáč že som ťa poslala preč,ale snáď si to pochopil..
Mia: Kathy mi o tebe stále rozpráva a ja som z toho zúfála
Mia: Baví ťa čítať si moje správy a neodpísať? Dobre.Rob zo mňa kravu.Čau
Do riti! Ani neviem,že som tie správy čítal.
Ja:Mia prepáč.Bolo mi zle
Snáď nepôjdem kôli jednému malému klamstvu do pekla.
Neodpísala,ale ani si to neprečítala,čiže som mal stále nádej,že odpíše.
Mobil som položil k stolíku a vybral som sa do kuchyne.
Bol som hrozne hladný,pretože od včera som do seba nič okrem vodky nedal.
Otvoril som ľadničku,no v nej nič nebolo.
Mami..Vráť sa!
No nič..Otvoril som skrinku,kde zvykli bývať keksíky,müsli a podobné veci.
Nič tam nebolo.Páni..Odvety ako tu nebývam sa toho veľa zmenilo.
Tu sa asi nenajem.Obliekol som sa,obul a vyšiel von smerom k Mc Donaldu.
„Jednu kávu a hranolky“ objednal som si a sadol k jednému z mnohých stolov.
Pripojil som sa na wifi aby som zistil,či mi Mia odpísala.Stalo sa.
Mia:Aha..Prídeš dnes?
Zamyslel som sa nad tým.Nie som si istý,či chcem vidieť Kathy.Možno by sa všetko zamotalo ešte viac..Napokon som však Mii napísal,že prídem.
Keď som doraňajkoval,odišiel som od tiaľ a vybral som sa do nemocnice.
Keď som vošiel do izby,Kathynu prítomnsoť som odignoroval.Síce som cítil že sa na mňa pozerá,no bolo mi to celkom jedno.
„Ahoj“ usmial som sa a silno ju objal.Už mám jasno..To objatie..Cítil som pri ňom niečo,čo mi u každej mojej bývalke chýbalo..Pocit bezpečia.Som si na 100% istý,že Mia nie je dievča,ktoré sa s vami bude iba zahrávať,podvádzať vás a napokon odkone.To nie.
Mia
Chcem ho pobozkať.Povedať mu,čo k nemu cítim a potom ho už nikdy nenechať odísť..Asi by som to mala urobiť.
„Kedy ťa pustia?“ opýtal sa ma a ja som sa usmiala.
„Ak mi rýchlo vypíšu všetky potrebné papiere,tak už dnes.Počkáš na mňa?“ Prikývol a pohladil ma po ruke.
„Nie si smädná alebo hladná?“ On je naozaj dokonalí.
„Ani sa nepýtaj.Vôbec tu nevedia variť!“ uchechtol sa.
„Tak ja idem do bufetu po niečo.Za chvíľu som späť“ žmurkol na mňa,poslal mi vzdušnú pusu a odišiel.
„Prečo mi to robíte?“ opýtala sa naštvano-smutne Kathy.Čo sme jej urobili?
„Daj mi pokoj a nestaraj sa do nás.Ja viem že si do neho zaľúbená,ale pochop,že on ťa už nechce! Môžeš si za to sama!“Bola som krutá,ale realistická.
ČTEŠ
My Perfect Idiot (Calum Hood)
Fiksi Penggemar„Zabudni na mňa.Zabudni na naše spomienky.Zabudni na všetko,spojené so mnou.." „Môžem ti sľúbiť hocičo,no toto je jediná vec,ktorú pre teba urobiť nemôžem.."