23.

84 12 10
                                    

„Čože? Vy sa poznáte?" opýtala som sa,no ani jeden sa neuráčil odpovedať mi na moju otázku.Namiesto toho po sebe vražedne pozerali.
„Tak ako to je?!" zvýšila som hlas.Začínalo ma to naozaj štvať.
„Tuto Calum je obyčajný zmrd!" Táto poznámka ho postavila zo stoličky.Keby Kathy nebola žena ale chlap,pravdepodobne by sa nezdržal a vrazil by jej.
„Ja? Neviem kto sa vyspal s každým,kto mu prišiel do cesty,však?!" Bože..O čo točia?
„Ty...Ty hajzel! Vypadni!"
„Neprišiel som za tebou takže nemáš právo vyhodiť ma! Mia? Ako sa cítiš?"
Naštvane som sa na neho pozrela.
„Najskôr mi povecte,čo je medzi vami!" Nikdy by ma nenapadlo,že sa môže niečo takéto stať.
„Chodili sme spolu ale ona ma stále podvádzala!" Sakra..Toto nemôže byť pravda.
„A čo som mala robiť,keď si si ma vôbec nevšímal? Vieš čo? Kašlime na to.Nemá zmysel hádať sa tu."
Konečne rozumná veta!
„N-" Chcel niečo povedať,no prerušila som ho.
„Cal,bude lepšie ak teraz odídeš..Ja ti večer napíšem" pokúsila som sa o úsmev,ale moc mi to nevyšlo.
„Ale..No dobre.Ale napíš mi!" vzdychol si a objal ma.Ach.Tá jeho vôňa,dotyk..Zbožňujem ho.Najradšej by som ho už nikdy nepustila.To ale bohužiaľ nejde.
„Ahoj" pozdravili sme sa a on zmizol.
„Kathy? Čo to malo znamenať?"
Bola zadívaná do zeme,no keď sa na mňa pozrela zbadala som,že plače.
„Prečo plačeš?" Ak mám pravdu povedať,tak trochu som tušila prečo.
„Keď o-n a j-ja..Stále h-ho mi..Milujem!" vykoktala sa napokon.Nie! Len to nie prosím! Ešte že som jej to nepovedala včera ja.
Zvyšok dňa som nepočúvala nič iné ako:
Calum sem..Calum tam..(Jak Zeman😂)
Rozbolela ma z toho hlava.Aby toho nebolo mále,do našej izby opäť zavítala sestrička.Áno,presne tá.Som zvedavá,čo zaujímavé mi zase povie.Kill me please.
„No čo dievčence.Ako sa mi máte?" opýtala sa.Takže dneska zmena,héj? Nebudeme sa rozprávať o nej,ale o nás? Okay..A ja som sa už ták tešila..
Po pätnástich minútach našťastie odišla a ja som si vydýchla.Pozrela som sa na Kathy,na ktorej som videla,že sa chce rozprávať zas o ňom.O Calovi.Keďže táto téma nerobila dobre môjmu srdcu,musela som sa jej nejakým spôsobom vyhnúť.
„Prepáč je mi nejako blbo.Idem si pospať" Nič lepšie ma nenapadlo,no tak či tak mi na to skočila.
„Tak..dobrú" Znela sklamane.Pf..No a čo.Už jej začínam mať plné zuby.
Zatvorila som oči a pokúsila sa zaspať.Po najdlhšej pól hodine môjho života sa mi to podarilo.
Nová čáásť^^

My Perfect Idiot (Calum Hood)Kde žijí příběhy. Začni objevovat