2.

150 17 2
                                    

Stále sedíme vedľa seba,zatiaľ čo ostatný sa dobre zabávajú..Teda aspoň to tak vyzerá.
„Nie..Tá je hnusná!"
„Ty si hnusný!!"
Pozrela som na Caluma,ktoré ich sledoval akoby bol v kine.Ešte pukance a 3D okuliare mu chýbali.
A áno..Za tú pól hodinu čo vedľa mňa sedí,sa mi stihol predstaviť.
„Chalani prestante! Najlepšia je šunková s kukuricou!" vykríkla zrazu Lucy.
Hm..Majú zaujímavú tému👏.
Do vzduchu som vyfúkla posledný obláčik dymu a cigaretu zahasila svojimi Vanskami.
„Dáš si ešte jednu?" Pokrútila som hlavou a zišla dolu z lavičky.
„Už pôjdem.."
„Najlepšia pizza je syrová!!" vykríkol niekto a Calum sa na neho pozrel.
„Odprevadím ťa" Nechápavo som sa na neho pozrela.
„Čo jé? Mám sa hádať o to,ktorá pizza je lepšia? Nie,ďakujem" zasmial sa a ja trochu tiež.
„Tak dobre" vzdychla som si a spoločne sním vyšla z parku.Pane bože.Ani vo sne by mi nenapadlo že budem súhlasiť s tým,aby ma šiel jeden z nich odprevadiť..
Nebola som dva krát nadšená jeho prítomnosťou,no utešovala som sa tým,že za pár minút budem doma pri mojej milovanej starkej.
Z myšlienok ma vytrhol Calov hlas.
„Ehm..Ako škola?" Neverím,že ho zaujíma práve toto..
„Ujde to.Čo ty?"
„Nič moc,ale dá sa.."
Opäť sa na mňa usmial.
Nikdy som ho nevidela usmievať sa..Teda ak nepočítam dnešok.
Vždy sa hral na drsného.
Opäť ticho..Tak krás-..
„A čo rodina?" Au.Toto bola najhoršia otázka,akú mi mohol položiť.
Chvíľu som váhala,či mu klamať a nahovárať mu že mám milujúcu rodinu,alebo povedať pravdu.Krutú pravdu..
„Tak?" povedal a ja som sa mu pozrela do očí.
„Žijem iba so starkou,pretože svojich rodičov nepoznám" A je to von.Stále nechápem,prečo som to povedala práve jemu.
„Je mi to ľúto." Ešte ma začni utešovať a ja sa asi zbláznim.
„Nemusí.Kašli na to prosím.."
Sklopila som zrak.Mala som slzy na krajíčku a naozaj som nechcela,aby videl ako plačem.
Zvyšok cesty medzi nami vládlo ticho,čo mi vyhovovalo.
„Tu bývam" povedala som roztraseným hlasom.„Ahoj"
Rozlúčila som sa s ním a bez čakania na akú koľvek otázku som si odomkla dvere a rýchlo vošla dnu.
Celý dom voňal po mojom obľúbenom koláči.
Rozbehla som sa do kuchyne,kde už stála starká a práve ho vyberala z trúby.
„Mňam!" skríkla som a oblízla si spodnú peru.
Starká sa iba zasmiala.
„Budeš musieť počkať kým vychladne ty pažrút!"
Uchechtla som sa a sadla si ku stolu.
„S kým si bola von?" Radšej by som na toto neodpovedala...
„S Lucy." Keby len s ňou..

My Perfect Idiot (Calum Hood)Kde žijí příběhy. Začni objevovat