1.Cum ai inceput sa scrii?
Am inceput sa scriu dintr-o joaca! O prietena m-a rugat sa relatez pentru blogul ei, povestea mea si a fiului meu ( am avut o sarcina plina de aventuri ). In urma acestui lucru, cei care au citit, m-au tot batut la cap sa scriu o carte pe aceeasi tema. M-am apucat de scris, insa povestea a fost cu totul alta... pentru ca inca nu ma simt pregatita sa povestesc prin ce am trecut, dar o voi face... candva!
2.Cum ai descoperit wattpad-ul?
Cautam pe google ceva carti online-pdf si asa am ajuns pe wattpad.
3.Care este cel mai dificil lucru cand incepi sa scrii o carte? De ce?
Nu mi-am pus niciodata aceasta problema, pentru ca in general atunci cand am o idee, o scriu pe ceva si abia apoi o dezvolt. Nu pornesc la drum fara a avea un plan, un fel de rezumat al povestii, titlu si coperta. Deci, nu prea imi fac griji de ceva.
4.Ce inseamna pentru tine scrisul?
Pentru mine, scrisul este un hobby. Un mod de recreere, o pasiune altfel spus. Nu este un mod de viata pe care sa vreau sa-l urmez, ci doar un lucru care imi umple timpul liber.
5.Dintre catile scrise de tine, care iti place mai mult?
Asta da intrebare... sa fiu propriul meu critic. Fiecare poveste poarta in paginile ei o bucata din mine. Daca ar fi sa ma iau strict dupa trairile pe care le-am avut scriind... Jurnal de familie m-a solicitat cel mai mult. M-a consumat, m-a epuizat, pentru ca personajele sunt foarte diferite. Toate cartile mele imi plac, insa Jurnal de familie mi se pare cea mai complexa, cea mai plina de esenta. Are mesaj, trateaza relatiile interumane, familiale... deci, da, fara discutii... ea e favorita mea!
6.Care este personajul in care te regasesti?
Nu am unul anume. Cate putin din mine se regaseste in fiecare personaj... insa daca ar fi sa ma iau dupa cei care au citit Esti fenomenala, si care ma cunosc... eu sunt Sabina! ;) Acum, habar nu am daca este chiar asa... imi place sa cred ca sunt o amestecatura de Malvina, Grace, Georgina, Davina, Sabina, Victoria...
7.Numeste trei carti care te-au impresionat.
Nu ai spus daca de pe watt sau nu. Grea intrebare pentru ca sunt mai mult de trei, insa o sa incerc sa restrang aria. Prima carte care mi-a marcat copilaria si pe care am adorat-o pur si simplu a fost "Morometii de Marin Preda". M-a fascinat modestia si demnitatea omului in aceeasi masura. Este cartea mea de suflet si sunt sigura ca asa va ramane si peste ani. Cea de-a doua carte este "Dama cu camelii de Al. Dumas". Povestea de dragoste mi-a atins sufletul si m-a bantuit cateva zile intregi dupa ce am terminat-o de citit. Nu stiu daca acelasi sentiment l-as avea acum daca as reciti-o, insa numai faptul ca am mentionat-o denota faptul ca mi-a ramas in minte. Ultima si nu cea din urma este "Cel care ma asteapta de Parinouh Saniee". Este o poveste impresionanta scrisa intr-un mod aparte si care socheaza. (Nu degeaba a fost interzisa in Iran). Cred ca este genul de carte pe care eu as incadra-o in -De citit intr-o viata! Merita cu desavarsire.( o recomand cu caldura )
8.Care sunt filme si serialele tale preferate?
Ooo am o gramada. Imi place Anatomia lui Grey, The originals, Banshee, The 100, Game of thrones etc. La filme imi plac foarte mult comediile, iar filmul meu preferat este "o noapte la roxbory"(nu stiu daca am scris corect, insa stiu sigur ca asa se citeste) ;)
9.Ce iti place sa faci in timpul liber?
Timpul liber... uf... sa citesc... si citesc enorm de mult incat cred ca sunt dependenta. Imi place sa-mi petrec timpul cu fiul si sotul meu, sa ma joc, sa ascult muzica... si evident sa scriu! ;)
Iti multumesc pentru ca ai fost dispusa pentru acest interviu.Iti urez mult succes!