1.Ce te-a facut sa scrii?
Ideile m-au facut sa scriu, totul a venit inevitabil. Prima data am scris in word, pe caiete, tarziu am aflat de wattpad, renuntasem cu totul la pasiunea mea, apoi am revenit, publicand pentru prima data ceva. A fost ciudat la inceput... dar dupa mi-a placut placut atat de mult.
2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?
Nu mai stiu cum am reactionat, pentru ca impactul meu a venit treptat. Inca ma descopar, o sa abordez multe teme, pentru ca vreau sa public si o carte SF.Revenind, senzatiile sunt mereu la fel de coplesitoare, fiecare prieten nou care ma citeste, si aud din partea lui ca i-a placut, eu ma bucur si sunt incantata.
3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.
Nu stiu pe care sa o aleg, toate au avut si au frumusetea lor. E drept ca pe reEducata am rasfatat-o mai mult si i-am acordat mai multa atentie, apoi a urmat Imi apartii. Dar toate cartile mele au magia lor si imi pare rau ca nu am timp sa scriu si sa evidentiez frumusetea tuturor
4.Care este personajul in care te regasesti?
Nu stiu daca ma gasesc total intr-un personaj. fiecare personaj are in el ceva ce imi place si ceva ce nu imi place. Hirra este o fire dinamica, nu tine cont de nimic. Kenny este exact opusul, este rezervata, se gandeste la toate posibilitatille. Acum intrebarea este: eu cum sunt? sunt cate un pic din fiecare.. Mi-e mult mai usor sa scriu despre ceea ce cunosc, traiesc si am sau nu am.
5.Ce inseamna pentru tine scrisul?
Buna intrebare. Scrisul pentru mine inseamna a respira, a trai, a simti si a te prabusi. Toate pe rand. Ma consum cand scriu si cand citesc. Daca un personaj este trist, toata ziua mea se schimba. Am mentionat ca nu imi plac cartile obiective, dar exista persone si scriitori care mi-au schimbat acest concept. Scrisul este la fel ca picatatul, arunci pe foaie ganduri si le transformi in arta. Trebuie doar sa avem grija cum imprastiem culoarea pe panza, uneori - chiar si eu o patesc - s-ar putea ca unele culori sa le reprimam doar in gand, uitand sa pictam cu ele pe panza
6.Numeste trei carti care te-au impresionat.
Doar 3? Uf!Nu stiu daca te referi doar la cele de pe wattpad, dar o sa ma extind putin.Mi-au placut nespus de mult: Cautand-o pe Alaska (exceptand sfarsitul pe care nu prea l-am inteles);Mi-e usor sa te iubesc , de Tammara Webber ( ea a fost imboldul pornirii mele),si Vanatorul, de AiyraStoian, sper ca nu am botezat-o, Stiu ca e colaborare cu Mehndi Smith. E singura carte pentru care am stat treaza toata noaptea pentru a o citi.
7.Care sunt filmele si serialele tale preferate?
Serialele mele preferate sunt Teen Wolf, El barco si majoritatea de pe AXN.
Tenn Wolf mi-a placut nespus. Si inca imi place! sunt Stydia 4ever si iubirea mea este Derek si Stiles. ah, si Theo. Imi plac personajele negative.... :-?
Filmele? Hm... Aici e mai greu, sunt foarte greu de multumit.
Walk to remember
Legaturi bolnavicioase.
Mad Max.
Purge
Nu imi plac filmele de groaza, deci cu exceptia lor, toate imi plac!
8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?
Terminata! Cand o scriu eu, e mai nasol, ca nu le am cu finalurile..|Cand o citesc, terminata de doua ori, caci ma despart de un prieten drag.
9.Ce iti place sa faci in timpul liber?
Sa citesc, sa vad filme si sa dorm. Imi place sa vorbesc cu prietenii, desi sunt mai putini si sa stau cu fratele meu. Imi place sa pierd vremea aiurea... dar totusi, eficient.
10.La final,ai un mesaj pentru ,,fani"?
Ma bucur ca ai pus cu ghilimele, cand aud acest termen ma gandesc ca luam sufletele din oameni si privim doar niste trupuri moarte.Mesajul meu pentru ei? De unde sa incep? Nu vreau sa par lingusitoare, deci stiu de unde sa incep! :)) Le transmit doar multumiri, datorita lor visul meu a devenit realitate. Am mai scris, in word, cum am zis, dar tineam totul pentru mine. Nu fusesem in schimb niciodata la fel de bucuroasa ca atunci cand interactioneaza cu mine. Va multumesc ca m-ati suportat, cu tot cu toane, iar in cazul nu ma suporti, dar ma citesti din umbra, sustinand totusi ca sunt nu-stiu-cum in fata "alora mai mari", iti multumesc si tie, imi dai puteri si ma faci sa inteleg ca fac ceva bun, altfel nu vorbeam si de invidie. Totusi, pocaiti-va de tot ceea ce este rau, faceti asta pentru sufletul vostru, nu pentru mine.
Iti multumesc din suflet pentru aceasta oportunitate si pentru ca astfel, mi-ai dat ocazia sa imi mai umblu in suflet pentru a sti ce mai e acolo. Te pup!
Iti multumesc pentru ca ai fost dispusa sa raspunzi la intrebari! Iti urez mult succes!