Interviu cu Simma15

220 21 3
                                    

Imi pare rau pentru intarziere!

1.Ce te-a facut sa scrii?

Pasiunea. Scrisul e o pasiune ce mă hrănește. Poate unii sunt dependenți de fumat, alcool sau alți factori dăunători... Ei bine, eu sunt dependenta de scris.

Mereu am considerat ca viața e o farsă, o glumă proastă ce te pune în lumina numai în anumite ipostaze existentiale. Ce am observat? Ca omul știe sa râdă, să plângă, să zâmbească... depinde de situație, de sentimente, stări, însă, nu le poate face pe toate deodată. Nu poți să îți controlezi reacțiile umane mereu dar totuși, în cărți, te joci cu ele după bunul tău plac. Probabil asta m-a făcut sa încep o aventură în lumea cuvintelor nerostite. Îmi place sa îmi imaginez, sa ma îndepărtez, detașez cat de mult posibil de 'irealitatea unei vieți abstracție și să-mi creez propria viata ireala.' Viața e o structura prea complexa ca măcar sa o poți 'schița' măcar. Mai bine cedezi și lași imaginația sa te ghideze cât să găsești un refugiu în pasiune. Asa e în cazul meu. Nu am fost influențată să mă afund în cuvinte, am scrisul injectat în sânge de când m-am nascut. Poate nu ma pricep, poate nu sunt pe placul tuturor. Dar fac asta în principal pentru a-mi hrănii sufletul, după sunt atenta și la cerințele cititorilor mei.

2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?

Deși îndrăznesc sa spun ca am evoluat puțin de atunci pana acum, reacția mea rămâne neschimbata. Niciodată nu am ignorat vreun comentariu chiar dacă nu am mereu ocazia sa răspund la toate în parte. Părerile, sfaturile, implicarea cititorilor mei sunt impulsuri atât de importante pentru mine... Răspund cu zâmbetul pe buze. Niciodată nu ma satur sa primesc păreri. Mereu citesc cu drag, poate chiar și de câteva ori un singur comentariu pur și simplu pentru ca vreau. Pentru ca ma încarc cu energie, pentru ca aceea mica părere lăsată într-un mesaj sau comentariu îmi reaminteste metru ca mi-am luat 'răspunderea' de a scrie nu numai pentru sufletul meu, ci și pentru sufletele altora.

3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.

Am numai doua cărți postate și zeci de idei depozitate în minte. Totuși, pot spune că 'Trecutul unui demon' e o carte ce are un loc pastrat în inima mea. Am multe scăpări. TUD a fost o carte 'test' la început. Nu ma așteptam sa prindă cu adevărat. Pot spune ca sunt mandra de mine. Aici nu ma refer la voturi și lecturi. Sunt mandra pentru ca am ținut de cartea asta zeci de săptămâni la rand fără sa 'o las moarta', sunt mandra ca am reușit sa îmi demontez mie anumite lucruri. În concluzie, sunt mândră că am reușit sa trec peste spiritul meu lăsator și, acum când se apropie finalul, pot spune că a meritat tot efortul. În general, cred ca prima carte a oricărui wattpad.ist e 'cartea de suferit'. ' Prologul e important. Epilogul vine de la sine.' (:

4.Care este personajul in care te regasesti?

Nu ma regăsesc în nici măcar un personaj într-o mare măsură. Pot spune ca într-un întreg, personajele mele nu au aproape nimic din mine, nici eu din ele. Poate numai trăsături comune tipice omenești. Când scriu încerc sa fac abstractie de mine. Consider că dacă ești un 'scriitor' bun, nu te transpui pe tine în personaje. Creează opusul tau si vei avea o reflexie a unei noi imagini dintr-un întreg inexistent aparent, dar cat se poate de real pentru cititor. Eu sunt monotona însă încerc ca personajele mele sa nu aibă nimic din monotonia mea.

5.Ce inseamna pentru tine scrisul?

O izolare. O izolare atât de plăcută încât as vrea sa raman prinsa în filele cărților pe care le scriu. Am nevoie de scris cum am nevoie de hrana. Știi cum e? Ești sătul câteva ore dar după ți se face foame.

6.Numeste trei carti care te-au impresionat.

O să numesc trei cărți reale (ce nu se afla pe wattpad) pe care le recomand din inima. Îți creează dependenta, jur.

a) Concubina regelui. La curtea lui Eduard al III-lea autor :Anne O'Brien Cartea aceasta mi-a rămas întipărita în mine. Cu sinceritate pot spune ca încă mi se răscolește stomacul de emoție când ma gândesc numai la ea. Nu vreau sa dezvot. Vreau numai sa stârnesc curiozitatea. Merita enorm de mult. O carte superba. b) O alta carte minunata este pe departe 'Contele de Monte Cristo'. Geniala carte, geniala ecranizarea (varianta 2002) . O poveste intrigantă baza pe razbunare, suferință și o dragoste neatinsă de trecerea timpului și a urii. Contele de Monte Cristo este pe departe cea mai ingenioasa carte citita de mine, cat și filmul meu preferat. c) 'Hoțul de cărți'. ' Cartea cat și ecranizarea sunt minunate. Este anul 1939. Germania nazistă. Ţara îşi ţine răsuflarea. Moartea nu a avut niciodată mai mult de lucru, şi va deveni chiar mai ocupată. Liesel Meminger şi fratele ei mai mic sunt duşi de catre mama lor să locuiască cu o familie socială în afara oraşului München. Tatăl lui Liesel a fost dus departe sub şoapta unui singur cuvânt nefamiliar - Kommunist -, iar Liesel vede în ochii mamei sale teama unui destin similar. Pe parcursul călătoriei, Moartea îi face o vizită băieţelului şi o observă pe Liesel. Va fi prima dintre multe întâlniri apropiate. Lângă mormântul fratelui ei, viaţa lui Liesel se schimbă atunci când ea ridică un singur obiect, ascuns parţial în zăpadă. Este Manualul Groparului, lăsat acolo din greşeală, şi este prima ei carte furată. Astfel începe o poveste despre dragostea de cărţi şi de cuvinte, pe măsură ce Liesel învaţă să citeasca cu ajutorul tatălui ei adoptiv. ' - o mica descriere :furată: de pe internet. Cine e curios..

7.Care sunt filmelele si serialele tale preferate?

* Filme * (câteva) :

-' Contele de Monte Cristo' (varianta 2002) - 'Hotul de cărți' - 'Trei metri deasupra cerului' - Hunger Games - Divergent, Insurgent... - Jurământul - Hannibal * Seriale* :- Anatomia lui Grey - În mintea criminalului - Lie to me - C.S.A New York -Doctor House.

8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?

Nu am finalizat nimic pana acum. O sa te anunț când se întâmplă minunea.

9.Ce iti place sa faci in timpul liber?

In afara de scris nu fac prea multe. Nu-s activa de fel. Totuși, îmi place sa stau mult în natura și sa ma 'reculeg'.

Am obiceiul sa merg în parcul de vizavi și sa ma dau pe leagăn ore întregi. Sunt o visătoare... Ma pot holba la cer până îmi crapă capul de la soare fără sa îmi pese. Citesc destul de mult. Dacă ma fascinează o carte îndeajuns de tare nu o mai las din mâini.

10.La final,ai un mesaj pentru fani?

Nu e un mesaj pentru 'fani'. Pot spune ca pentru cititori în general :

'Citește... Citește până îți cedează ochii, pana simți ca flamanzesti, pana nu îți mai simți mâinile amorțite de la cartea pe care o ai între degete. De ce? Pentru ca lumea filelor unui roman poate fi mult mai captivanta și reala decât moartea în care ne afundam zilnic cu ajutorul unei vieții poate prea încărcate de iluzii false pe care ni le injectează societatea. Câteodată poți fi mai în siguranță prins într-o cartea decât în pericolul falsitatii cu care te împovărează societatea. Oamenii au măști. Tu trebuie sa știi când sa îti acoperi chipul. '





Iti multumesc pentru interviu! Iti urez mult succes!

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum