1.Ce te-a facut sa scrii?
Ştii că atunci când ţi se ia din păr când eşti mică ţi se pune într-o balie câteva lucruri (gen pixuri, bani, chei etc)... ei bine mama mi-a spus întotdeauna că eu am ales prima dată pixul şi se spune că acel lucru te reprezintă în viaţă. Întotdeauna m-am întrebat de ce am ales pixul şi cu ce mă va ajuta pe mine, de ce mă reprezenta un afurisit de pix... însă în momentul în care am venit în România am început să citesc cărţi şi dintr-o dată mi-a venit o idee, ce-i drept era stupidă, nu ştiam cum s-o dezvolt, dar am scris-o şi de atunci... mi-am dat seama care era rostul acelui pix.
2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?
Am fost foarte entuziasmată. La primul vot am crezut că acea persoană îmi va lăsa şi o părere, dar în timp... chiar dacă majoritatea capitolelor mele dădeau cu minus la păreri, în timp au venit şi n-am renunţat niciodată... M-am simţit... n-am cuvinte să exprim, a fost genial să văd că cineva îmi aprecia munca.
3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.
Doamnă de toamnă. De ce? Pentru că reprezintă sufletul meu în întregime, gândirea mea şi viziunea mea despre lume (wow, a sunat ca subiectul III de bac, se vede că fac variante)
4.Care este personajul in care te regasesti?
Mă regăsesc în Maya din Doamnă de toamnă, dar şi în unele trăsături de caracter ale Nataliei din Seria White.
5.Ce inseamna pentru tine scrisul?
Scrisul înseamnă totul. Înseamnă viaţă pentru mine, plăcere, dăruire şi un mod de a mă exprima extrem de frumos. Scrisul e suflet.
6.Numeste trei carti care te-au impresionat.
O sută de seducţii de Teresa Wojcik.
Domnişoara psiholog de ana_maria888
Fantasma dragostei de DenisaDenisse
7.Care sunt filmele si serialele tale preferate?
Filmul meu preferat e "Secretul lui Adaline", iar serialele Lucifer, Teen Wolf, Spn şi Grey s Anatomy.
8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?
Mă simt stoarsă de puteri, entuziasmată şi tristă. Stoarsă pentru că dau totul din mine ca să iasă cât mai bine, entuziasmată pentru că am reuşit să duc la bun sfârşit ceea ce mi-am propus şi tristă pentru că termin încă o parte din sufletul meu.
9.Ce iti place sa faci in timpul liber?
În timpul liber îmi place să mă pozez (oh da) şi să pozez florile în general, cerul... să stau pe tumblr şi cel mai mult să ajut persoanele cu sfaturi. Îmi place să ascult muzică şi să scriu, dar şi să fac curat prin camera... mă relaxează.
10.La final,ai un mesaj pentru ,,fani"?
Le mulţumesc tuturor pentru că sunt aici, alături de mine... Au trecut 2 ani şi un pic de când am călcat pe acest site şi în ultimele 12 luni activitatea mea a crescut mult, am crescut şi eu şi totul... Am cunoscut persoane minunate care nu le voi uita niciodată şi sper ca într-o zi să le cunosc şi personal. Le mulţumesc pentru că fără ei... toate lucrările mele n-ai fi existat. Îţi mulţumesc şi ţie pentru interviu şi pentru faptul că mă consideri îndeajuns de bună încât să-mi iei unul. Succes tuturor şi să nu vă lăsaţi bătuţi niciodată!
Iti multumesc pentru acest interviu! Iti urez mult succes!
*La medie,una dintre carti.