1.Cum ai descoperit wattpad-ul?
Am descoperit Wattpad-ul din intamplare. Imi pierdeam timpul citind alte povesti de pe diferite forum-uri si intr-o zi am dat peste acest superb si extraordinar site numit Wattpad.
2.Care a fost prima carte citita de pe acest site?
Pai inainte citeam doar fanfic-uri, in special cele cu naruto :)). In consecinta prima carte a fost una de acest gen.
3.Cum ai descoperit scriitoarea din tine?
Am incercat de mai multe ori sa scriu, dar nu am publicat niciodata nimic, pana intr-o zi cand mi-am expus una din creatii unei prietene. M-a incurajat sa o postez aici si astfel a aparut primul capitol din Addicted, prima mea carte publicata. (Asa ca multumesc Teodora, pentru ca ai crezut in mine <3 )
4.Ce apreciezi cel mai mult la o carte?
Originalitatea si felul de a scrie.
5.Ce inseamna pentru tine scrisul?
O portita catre o lume doar a mea, unde doar eu am acccesul si pot sa fac si sa gandesc ce vreau fara ca cineva sa intervina. Scrisul este modul meu de a ma relaxa.
6.Care este personajul in care te regasesti?
Ma regasesc in fiecare personaj al meu. Toti au ceva din mine. Toti sunt bucatele din personalitatea mea care este foarte complexa de altfel
7.Numeste trei carti care te-au impresionat.
De pe Wattpad: "Cautand Fericirea" a Teresei Wojcik, "Vanatorul"; "Vanatul" si "Hazard" ale AyireiStoian.
Din afara Wattpad-ului: "Mandrie si Prejudecata" de Jane Austean si probabil majoritatea cartilor scrise de Sandra Brown pe care o admir foarte tare pentru numarul impresionant de carti scrise. (Am scris mai multe dar na, sunt extrem de multe carti care-mi plac)
8.Care sunt filmele si serialele tale preferate?
Momentan filmul meu preferat este "Fifty shades of Grey" (l-am vazut de sapte ori cred :)))) don't judge me guys). La seriale sunt mai multe: Teen Wolf, White Collar, Eye Candy, The Fall, etc (nu mi le amintesc acum pe toate :)) )
9.Ce iti place sa faci in timpul liber?
Sa desenez si sa citesc si nu in ultimul rand sa dorm ( stiu, stiu, ciudat, dar sincer nu sunt o persoana foarte activa, as putea spune ca sunt putin lenesa)
10.Care sunt valorile pe care le apreciezi la o persoana?
Nu suport deloc persoanele cu doua fete care se dau bine pe langa tine doar cand vor ceva, asa ca prin urmare apreciez onestitatea si curajul de a-ti spune totul verde-n fata.
11.La final, spune-mi un citat care te caracterizeaza sau dupa care te conduce in viata.
"Lucrurile marunte shimba ceea ce suntem" este un citat personal pe care l-am folosit in cartea mea One For Another si totodata un crez dupa care ma ghidez in viata si pe care mi-l autoimpun.
Iti multumesc pentru ca a fost dispusa pentru acest interviu!Iti urez mult succes!