Interviu cu AlinnaAlizz

90 12 3
                                    

1.Ce te-a facut sa scrii?

Trecusem printr-o perioada mai dificila, scrisul m-a ajutat sa uit de anumite chestiiute.

2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?

E un sentiment ireal, o bucurie de nedescris. Nici acum, dupa doi ani, nu-mi vine sa cred ca exista persoane care citesc si apreciaza ceea ce scriu.

3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.

Sunt trei carti, scrise inegral, iar preferata mea nu mai e pe Wattpad, iar in ciuda faptului ca in momentul de fata o rescriu, cred ca nu o voi reposta.

4.Care este personajul in care te regasesti?

Fiecare personaj are cate ceva din personalitatea mea. Am realizat de curand ca fiecare personaj are o mica parte din mine si din viata mea.

5.Ce inseamna pentru tine scrisul?

Scriu pentru ca asta iubesc sa fac. Scrisul e o eliberare, o trece in lumea mea.

6.Numeste trei carti care te-au impresionat.

Nu m-au impresionat, dar mi-au placut foarte mult, "Fata din tren" de Paula Hawkins, "Ugly Love" de Colleen Hoover si " El & Ea" de Marc Levy.

7.Care sunt filmele si serialele tale preferate?

La filme nu prea ma uit, caci foarte rar gasesc ceva care sa-mi placa, in schimb am o lista cu vreo 20 de seriale, vazute de la A la Z. "Beauty & the Beast", "Stitchers" si "Supernatural", reprezinta, momentan serialele mele preferate.

8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?

Chiar sunt pe cale sa termin Amanta Diavolului, mai sunt in jur de 8 capitole si vorbeam cu fetele de pe grup si ma cam bufnea plansul. :)) E ciudat sa sti ca dupa doi ani de munca, in sfarsit, ai ajuns la final.

9.Ce iti place sa faci in timpul liber?

Avand in vedere ca nu prea am, de cele mai multe ori aleg sa dorm, sa citesc sau sa scriu.

10.La final,ai un mesaj pentru ,,fani"?

Le multumesc enorm pentru tot! Au fost doi ani incredibili pe care n-am sa-i uit niciodata. Imi pare foarte rau ca se apropie despartirea.

*La media este cartea ei.

Iti multumesc foarte mult pentru ca ai fost dispusa sa imi raspunzi! Iti urez mult succes!


InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum