1.Ce te-a facut sa scrii?
Totul a luat naștere într-un moment de cumpănă al vieții mele, un moment în care am fost nevoită să renunț la ceva care mă definea în adevăratul sens al cuvântului. Am renunțat la dans, o altă formă de artă care ne disciplinează sufletele. Simțeam că nu îmi pot elibera frustrările, bucuriile sau sentimente, simțeam că nu mă fac înțeleasă, așa că am pus mâna pe condei. La momentul respectiv aveam mintea foarte gălăgioasă, gândurile se loveau puternic și scânteile lor mă transformau într-o torță vie, scriam haotic doar pentru a mă ușura de încărcătura negativă pe care o acumulasem. A urmat alt clic, de data asta lung, 5 ani nu am scris și nu am citit nimic, doar câteva subtitrări rătăcite la filmele momentului, dar învățam să mă ponderez, reușeam să mă șlefuiesc. Știam că am multe de spus și mai presus de toate, știam că asta îmi este viciul, blestemul, ajutorul. Nu știu dacă produsul finit se ridică la valoarea așteptărilor cimitirului, dar categoric fiecare rând îmi fură bucăți din mine.
2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?
Cred că am mai răspuns la o astfel de întrebare și poate mă repet, dar ăsta este adevărul.
Reacția mea... Dans tribal în ploaie. Știu că sună probabil lipsit de maturitate, dar nu există om care să nu se bucure de succesul muncii lui, indiferent de natura acestuia, căci aici vorbim de multe lucruri ascunse în spatele unui vot sau coment. Am învățat că nu te ajută cu nimic o apăsare de buton sau un comentariu de genul ,,next!; formidabil!; mirobolant!".Caut să primesc părerea unor specialiști, oameni onești, care atrag după o critică riguroasă, un efect de evoluție asupra mea. Încerc să fur din stilul celor buni, fără să plagiez. Clar am dezvoltat o obsesie pentru a urmări un cerc restrâns de scriitori ai wattpad-ului, care vin cu noutăți și provocări, de la care aștept fiecare sfat cu drag si respect.Nu o să fiu totuși ipocrită, cine nu scrie pentru a fi apreciat, dacă era așa aș fi scris și aș fi umplut un sertar cu hârtii, pe care le-ar fi îngălbenit timpul și întunericul. Toți vrem să fim citiți, diferența este și de către cine!Caut de la cititorii mei în primul rând critică, sunt alergică la complimente și probabil faptul că nu mă mulțumesc pe mine însămi niciodată, mă face să scormonesc fiecare mesaj în cel mai adânc substrat.
3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.
Îți dai seama că îmi este foarte greu să aleg! Recunosc că nu am postat pe wattpad tot, dar în principiu ce am aici sunt cele mai dragi proiecte ale sufletului meu. Fug după doi iepuri, proză și poezie, așa că oscilez grav uneori. O să îți clasific în funcție de evoluție: Am început cu ,,Dialog cu mine" o carte care nu știu dacă își merită numele de culegere de poezii, dar care m-a ajutat să trec peste grelele încercări ale începutului în liric. Nu că acum aș fi pe culmi, dar totuși am renunțat la formulări puerile. Sunt mândră de ea și de modul în care m-a făcut să mă privesc în oglindă. A urmat ,, Dincolo de sfârșit", culegere de sentimente de renaștere, la care încă lucrez. Aici am ca temă principală pasărea Phoenix, care începe să îmi devină emblemă. Intenționez să ating un nivel demn de curaj, pentru a mă putea prezenta în fața unei edituri cu privirea sus. Mai am ,, Reflexii distorsionate" un roman bazat pe fapte reale, care se va împleti cu momente din trecutul și prezentul meu, doar că starea necesară pentru a rememora anumite întâmplări, în vederea realizării noilor capitole sunt destul de dificile. Am un ritm de melc, recunosc.Restul sunt ,, copii" din flori și eu o mamă denaturată, pentru că am scris, am postat și am încercat să uit.
4.Care este personajul in care te regasesti?
Clar Maria Luca din ,,Reflexii distorsionate". În primul rând am făcut greșeala să o construiesc după chipul și asemănarea mea, ba am împins limitele și i-am dăruit și o parte din numele meu, dar știam de la bun început că nimic nu se potrivește mai bine decât originalul. Cu timpul am înțeles că magia condeiul își alege singură victimele și că, indiferent cât de Dumnezeu te crezi înscrierea ta, doar detaliile fac diferența. Acum știu că așa trebuie să fie, Maria mă va scrie pe mine și nu invers.