Interviu cu AnaBoleyn9

127 14 6
                                    

1.Ce te-a facut sa scrii?

Am fost impulsionată de durere și chiar dacă pe atunci uram tot ce mă înconjura, nu regeret deloc că am fost nevoită să trec prin situații limită. Asta m-a adus aici, în lumea cărților și a unor persoane pe care am ajuns să le iubesc.

2.Cum ai reactionat , vazand primul comentariu, primul vot, te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?

Primele reacții la aberațiile mele cumva m-au înfricoșat și impresionat în același timp. Până și acum simt o frică groaznică de a nu vă dezamăgi. Nu cred că am vreun impact chiar așa mare, totuși unele gânduri poate le transmit cititorilor mei.

3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.

Fiecare poveste conține evident o parte din mine, totuși uneori mă impun să scriu, să nu las lumea în suspans, iar cumva și capitolele devin plictisioare. Doar la ,,Lupta de caractere" scriu doar atunci când simt cu adevărat. Și ,,Renăscând din cenușă" mă ilustrează pe mine într-o perioadă nu prea roz, de aceea am uneori tendința să ignor cartea, de parca nu eu aș di scris-o.

Nu prea ți-am dat un răspuns concret, nu-i așa? :-D

4.Care este personajul in care te regasesti?

Heather din ,,Subjugat de îndoieli". Cel puțin la momentul actual. De ce? Nu aș putea răspunde cu exactitate, dar cred că are legătură cu faptul că atunci când scriu din perspectiva ei nu mă detașez de realitate, ci o trăiesc. Scriu exact ceea ce simt eu, de aceea povestea e așa încâlcită.

5.Ce inseamna pentru tine scrisul?

Scrisul e propria mea definiție.

Mă face să simt că am și eu un loc în lumea asta.

6.Numeste trei carti care te-au impresionat.

Mă pierd în tine de Jasinda Wilder

Mă regăsesc în noiSeria Crossfire de Sylvia Day

7.Care sunt filmele si serialele tale preferate?

Sincer nu prea le am cu serialele sau filmele. Deci... practic sunt un om al peșterilor.

8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?

Mă simt aeriană. De parcă aș fi cu picioarele suspendate. De parcă ar trebui să sar, dar cineva mă ține strâns de mână. Rece și cald în același timp.

Complicat.

9.Ce iti place sa faci in timpul liber?

Nu am timp LIBER. Am câte opt lecții pe zi. Mă trezesc la 5 și tot la 5 seara revin acasă, deci practic nu am viață.

10.La final,ai un mesaj pentru ,,fani"?

Eu nu am fani, ci doar oameni care empatizează cu mine și pe care-i iubesc infinit de mult.Dragii mei, nu ezitați să priviți dincolo de cer și limitile impuse de societate, ele sunt praf atâtea timp cât visele și pasiunile voastre vă umplu inima de fericire. Iubiți și fiți la rândul vostru apreciați. Eu sunt cu voi.





Iti multumesc mult pentru ca ai fost dispusa sa raspunzi la aceste intrebari! Iti urez mult succes!

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum