1.Ce te-a facut sa scrii?
Păi cred că la început plictiseala, da, plictiseala m-a făcut să încep să scriu. Aveam cam mult timp liber şi multă inspirație la dispoziție aşa că m-am apucat de scris. Acum o fac din plăcere.
2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?
Normal că m-am bucurat. Am fost cea mai fericită persoană şi acum sunt extrem de fericită când primesc comentarii şi voturi. Nu, nu m-am gândit că cineva o să îmi citească cărțile, dar mă bucur că din ce în ce mai multă lume îmi accesează profilul.
3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.
Sunt două cărți care mi-au intrat adânc în suflet şi nu aş putea renunța la ele nici cum. Astea ar fi: Propunere indecentă şi L'amore Siciliano.
4.Care este personajul in care te regasesti?
Cred că Katherine. Adică ei i-am dat cel mai mult din personalitatea mea.
5.Ce inseamna pentru tine scrisul?
Totul! Atunci când scriu simt că evadez într-o cu totul altă lume. Lumea mea, unde totul este posibil.
6.Numeste trei carti care te-au impresionat.
De pe wattpad ar fi: Un bărbat, o fata, o insulă pustie, Indecent şi Crystal. Iar tipărite: Triplu H, Căutând fericirea, Invitație la vals.
7.Care sunt filmelele si serialele tale preferate?
Filmele preferate sunt: Fifty shades of Grey, Magic Mike XXL, Cinderella. Iar seriale: The Vampire Diaries şi Lucifer.
8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?
Păi sunt şi tristă că trebuie să o închei, dar oarecum sunt şi fericită pentru că am reuşit să o termin.
9.Ce iti place sa faci in timpul liber?
Păi nu prea fac multe în timpul liber. Dacă e vreme frumoasă ies la o plimbare iar dacă e vreme urâră scriu şi ascult muzică.
10.La final,ai un mesaj pentru fani?
În primul rând nu îmi sunt "fani" pentru că nu sunt o vedetă ca să îi am. Sunt doar cititori mei pe care îi ador, iar ei ştiu asta. Fără ei, eu nu aş mai scrie pentru că nu aş avea pentru cine. Îmi ador cititori! Şi ei ştiu asta.
Iar in final,melodia ei preferata.
Iti multumesc pentru interviu! Iti doresc mult succes!