Interviu cu VesnicRatacitoare

69 8 1
                                    

1.Ce te-a facut sa scrii?

Sincer, nu stiu. Scriu de mult timp si oricat de cliseic ar suna, o fac pentru a ma elibera. Simteam nevoia de a ma dezrobi de aceste sentimente pe care le acumulam zilnic, de a-mi stapani imaginatia. Si tot odata pentru a deveni din ce in ce mai buna. Acum un an mi-am dat seama cat de mult m-a ajutat crearea unor povesti mai ample atat la scoala, cat si in viata de zi cu zi

2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?

Oh, Doamne! Am fost foarte emotionata, tremuram si zambeam continuu. Aceleasi sentimente le traiesc si acum, asteptand sa vad daca ,,i-am atins". Asta este tot ce imi doresc: sa ii fac sa inteleaga si tot odata sa ma inteleaga.

3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.

Toate. Ele sunt bucati din mine, din idealurile si cele mai adanci secrete, pe care le materializez. Dar cred ca,, Te rog, salveaza-ma" imi este mai aproape de suflet caci am ajuns sa o creez cu mai multa atentie si strictete, cu mai multe sentimente.

4.Care este personajul in care te regasesti?

Personajele mele sunt vii. Eu sunt ele, doar ca in conjuncturi diferite. Unele au cele mai bune parti din mine, altele pe cele intunecate si mai sunt cele care reprezintă idealul in viziunea mea. Totusi, Blind ma reprezintă pe mine cea reala-cu temeri, sensibila, retrasa, nehotarata.

5.Ce inseamna pentru tine scrisul?

Asa cum am spus si mai sus, este eliberare. Pot sa creez si sa distrug ce vreau, sa modific si renasc, sa aduc lumina din pura ura si viceversa.

6.Numeste trei carti care te-au impresionat.

Ah, asta mi se pare complicata. Portretul lui Dorian Gray, Invitatie la vals si Dragoste in vremea holerei.

7.Care sunt filmele si serialele tale preferate?

Nu am filme sau seriale pe care sa le urmaresc constant. Imi plac filmele de actiune si de dragoste pe care de obicei le vizionez vineri seara. Iubesc serialele politiste (CSI!!!) dar ma uit doar cand mai prind putin timp liber. Ele sunt singurele de care nu m-am plictisit.

8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?

Sunt nerabdatoare sa citesc cat mai repede finalul, sa aflu daca am avut dreptate si daca totul se va termina cum cred eu iar apoi devin melancolica daca am reusit sa ma indragostesc de vreun personaj, creand-mi in minte zeci de planuri, imaginandu-ma pe mine acolo ori continuand actiunea.

9.Ce iti place sa faci in timpul liber?

Nu stiu sa imi organizes timpul liber si tocmai de aceea nu prea am. Dar imi place sa citesc, desenez, scriu si sa fotografiez. Sunt singurele activitati care ma relaxeaza, mai ales daca pe fundal este muzica.

10.La final,ai un mesaj pentru ,,fani"?

Nu exista suficiente cuvinte, si cele pe care le stiu nu exprima ceea ce simt. Vreau doar sa le multumesc acestor persoane minunate desi cuvantul,, fani" este mult prea mare si nepotrivit. Eu aleg sa ii numesc sustinatori si chiar prieteni, ajungand sa cred ca asta este mult mai important.





Iti multumesc mult pentru ca ai fost dispusa sa raspunzi la aceste intrebari! Iti urez succes in continuare!

*La medie este una dintre cartile ei,, Lumea Orbilor"

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum