Interviu cu georgianapetcu902

111 8 1
                                    

1.Ce te-a facut sa scrii?

Când mi-am luat wattpad, nu prea înțelegeam despre ce e vorba în mare. Câteva luni am stat ca o simplă cititoare, însă din dorința de noi experiențe şi mai ales în urma încurajărilor unei fete am început să scriu.

2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?

Am fost mândră de mine, într-un fel încurajată să continui. Nu m-am aşteptat că voi ajunge în stadiul de acum, nici nu eram sigură dacă o să rămân pe wattpad. Zilnic venea întrebarea: de ce să continui? Ce deprind din scris? Dar mi-am impus un obiectiv, să termin cartea de atunci. Am reuşit ceea ce mi-am propus, am observat că era plăcut de restul şi am continuat.

3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.

Nu ştiu ce să zic, adică fiecare carte are puțin din sufletul meu. Fiecare personaj din cărți e creat pe baza anumitor sentimente trăite până în prezent sau au câte puțin din mine.Dar prioritate mea, din toate cărțile, e ,,Iubind în tăcere", acolo e ceva mai mult din mine.

4.Care este personajul in care te regasesti?

Hmm, după cum am zis mai devreme, fiecare are ceva din mine. Pregătesc ceva nou, unde mă regasesc foarte mult, dar asta e altă poveste. Să zic aşa, în Blaineley, ea reprezintă latura mea tăcută, timidă, calmă, speriată de multe lucruri din societatea în care trăim şi doritoare de a demonstra că în fiecare om putem găsi ceva bun.

5.Ce inseamna pentru tine scrisul?

Până acum am spus că înseamnă o destăinurie a sentimentelor. Ştii tu, locul în care evadezi când eşti sătul de restul. Însă când am fost pusă în anumite circumstanțe urâte, triste, mi-am dat seama că nu pot scrie. Nu ştiu, nu-mi găseam cuvintele din cauza nefericirii. Tocmai după am realizat că, când mă liniştesc sunt în stare să scriu. De ce? Ei bine simt că îmi explic mie însămi problemă, o văd în felul în care restul o fac. În cărți, pot face o altă întorsătură a situație, îmi fac personajele mai puternice sau le distrug de tot.Pentru mine, scrisul nu reprezintă persoana care înoată într-un lac de probleme şi găseşte salvarea în scrierea cărților. Scrisul e însăşi lacul prin care înot ca să dau sens problemei, s-o întrec eu pe ea, nu ea pe mine.

6.Numeste trei carti care te-au impresionat.

De pe wattpad? Nu pot alege, sunt destul de multe, fiecare m-a impresionat cu ceva. Din realiate, îmi place foarte mult ,,Mai puternic decât frica" de Marc Levy, seria ,,Forțele răului absolut" de Kelley Armstrong şi ,,Oraşul cu salcâmi" de Mihail Sebastian.

7.Care sunt filmele si serialele tale preferate?

Nu prea mă uit la seriale, când eram mai mică aveam câteva, dar acum nu. Filme? Saw 1-7, Fast and Furios 1-7, Conan barbarul, 3MSC... ar mai fi câteva, dar nu-mi vin titlurile acum

.8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?

Bine. Fericită pentru că am dus totul la bun sfârşit, tristă pentru că mă despart de persoanje şi acțiune şi entuziasmată deoarece voi începe o altă carte, noi personaje, idei, sentimente, etc.

9.Ce iti place sa faci in timpul liber?

Să ascult muzică, să scriu, să citesc, să ies cu prietenii sau cel mai des, să lenevesc.

10.La final,ai un mesaj pentru ,,fani"?

Vă mulțumesc pentru susținere, pentru fiecare părere şi cuvânt frumos. Sfatul meu: nu vă dați bătuți! Am început acest drum minunant, având greşeli şi puțină încredere în mine, dar nu am renunțat. Greşelile se pot corecta, pe parcurs învățați să vă exprimați mai bine sentimentele, mai corect decât înainte şi într-un final, doar cu ambiție şi perseverență ajungeți cât mai sus.






Iti multumesc pentru ca ai fost dispuza sa raspunzi la intrebari. Iti urez mult succes!

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum