Interviu cu midnightchristmas

167 16 2
                                    

Am revenit! Scuzati intarzierea.

1.Cum ai descoperit wattpad-ul?

Site-ul portocaliu l-am descoperit prin 2011. Intrasem pe Google pentru a căuta cărți în format electronic și am nimerit, din greșeală, pe Wattpad. Îmi făcusem un alt cont pe care acum nu-l mai folosesc.

2.Care a fost prima carte citita de pe acest site?

Sincer, nu îmi aduc aminte. Nici nu știu dacă am citit-o până la capăt sau nu. A trecut ceva timp de atunci, iar eu stau foarte prost cu memoratul numelor.

3.Cum ai descoperit scriitoarea din tine?

Aș vrea să scriu ceva filozofic aici, cum că am descoperit-o pe scriitoare din mine într-o zi frumoasă de primăvară, când am simțit prima dată mirosul florilor de cireș. Nu. Nici nu cred că am descoperit-o pe deplin. E aici, undeva în mine, dar nu-și face simțită prezența decât atunci când am o perioadă anormală în viața de zi cu zi

4.Ce inseamna pentru tine scrisul?

Scrisul este unul dintre puținele lucruri care mă ajută să încetez din a mai gândi. Nu are nici o logică, dar atunci când îmi fac timp să scriu, toată zarva din capul meu încetează. În scris găsesc liniștea de care am nevoie și relaxarea după care râvnesc după o zi obositoare.

5.Ce semnifica pseudonimul tau?

Pseodonimul meu a fost ales cu mare grijă și conține jumătate din identitatea mea.

6.Care este personajul tau,in care te regasesti?

.Mă regăsesc în toate personajele existente. Sunt genul acela de persoană care înțelege pe deplin acțiunile și caracterele diferite ale oricărui personaj. Mereu găsesc câte un motiv întemeiat pentru a justifica fapta cuiva și știu că există mereu o probabilitate de 50% că și eu aș proceda la fel în caz contrar.

7.Numeste trei carti care te-au impresionat.

.Repet, stau tare prost la capitolul „Denumiri". Nici acum nu-mi vine în minte măcar un titlu al unei cărți care m-a dat pe spate. Orice carte e impresionantă în felul său aparte.

8.Care sunt filmele si serialele tale preferate?

Cred că știi deja răspunsul meu. Sunt maniacă când vine vorba de o zi întreagă în fața televizorului unde rulează episod după episod și film după film.„The curious case of Benjamin Button" e singurul titlu pe care mi-l amintesc și asta din cauză că îmi place Brad Pitt.

9.Ce iti place sa faci in timpul liber?

Îmi place să-mi petrec timpul liber cu persoanele dragi mie. În mod regulat, ne strângem un grupuleț micuț și bem ceai. Mult ceai. Sună băbesc și ciudat, dar am descoperit că este foarte terapeutic pentru a te ajuta să scapi de diferite vicii.

10.O piesa care te caracterizeaza?

Habar nu am. Cred că încă nu a fost inventată. Acum ascult Apex Rise - Dope. O am și pe stick-ul cu muzică din mașină, dar nu pot spune că mă caracterizează.

11.La final, spune-mi un citat in care te regasesti.

„Be the change you want to see in the world." Gandhi a știut el ce zice prin asta.



Iti multumesc pentru acest interviu! Iti doresc mult succes!

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum