1.Ce te-a facut sa scrii?
E o întrebare bună. Nu am stat niciodată să mă gândesc serios la asta. Am o imaginație bogată, foarte bogată, uneori ajung să-i sperii pe cei din jur, nu glumesc. Țin minte că am descoperit acest site undeva prin 2014, îmi creasem un cont pentru a putea citi My Possessive Billionaire, o carte în engleză. Apoi, am renunțat la a mai citi de aici, nici astăzi nu-mi mai aduc aminte de contul vechi. Și exact acum un an, decembrie 2015, am revenit. Și de atunci, sunt tot aici. În final, scriu pentru a-mi elibera imaginația:).
2.Cum ai reactionat , vazand primul comentariu, primul vot, te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?
Prima lucrare, nu o pot numi carte, nu se mai află de ceva vreme pe profil. Dar, bineînțeles că îmi amintesc cum am reacționat atunci. Efectiv, priveam ecranul și nu îmi venea să cred că cineva chiar îmi citește bazaconiile și chiar mă îndeamnă să continui. Și datorită lor, am ajuns unde sunt azi.
3.Dintre cartile scrise de tine, care iti place mai mult? Pe care o ai la suflet.
E greu, să știi. La ora actuală, pe profilul meu se găsesc trei lucrări, și au mai fost trei finalizate, dar pe care le-am retras acum câteva luni. Am făcut-o pentru că îmi doream mai mult, știam că pot mai mult de atât, de aceea am luat o decizie destul de grea de altfel. Nu e ușor să te desparți de munca ta. Dar, din cele trei retrase, cea mai dragă mie, e "Zeul Egiptului - Căsătoria cu o pământeancă", a făcut parte din categoria fantezie, dar mi-a plăcut enorm. Și să văd că în unele zile cititori mai vechi îmi reamintesc de ea, mă bucură enorm. Să știu că o poveste scrisă de mine le-a rămas întipărită în inimă, e totul. Asta mă face să continui aici, pe wattpad.
4.Care este personajul in care te regasesti?
Fără dar și poate, Anna. Annei și lui Blake din ISPITA, le-am transferat cele mai profunde sentimente ale mele, o parte din mine se regăsește în ea. Pentru cei care au citit cartea, știu despre ce vorbesc.
5.Ce inseamna pentru tine scrisul?
Wow, mă pui la zid, nu glumă. Multe, înseamnă multe pentru mine. Pierd ore în șir storcându-mi creierii să-mi iasă un capitol, și dacă nu-mi reușește, mi-e o ciudă de mor. M-am gândit să renunț de câteva ori, dar apoi mă gândesc că nu mi-ar fi mai bine. Dacă voi renunța cândva, va fi din cauza a ceva major în viața mea, doar așa.
6.Numeste trei carti care te-au impresionat.
Chiar speram să mă întrebi asta. De aici, de pe wattpad ar fi: My Possessive Billionaire, The One-Night Stand și Răul Necesar. De afară, seria Fifty Shades, Me before you și A Notorious Love.
7.Care sunt filmele si serialele tale preferate?
Filme: Toată seria Fifty Shades, Dear John, In Time, The Lake House, Jupiter Ascending, Beastly (și încă câteva). Seriale: Teen Wolf, TVD, Lucifer, Arrow, Intelligence.
8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?
Când încep o carte, nu mă gândesc și la final. Asta vine pe parcurs, dar când îmi dau seama cum doresc să o închei, lucru ce mi se întâmplă cu două sau trei capitole înainte de final, le scriu cât de repede pot, nu vreau să-mi uit ideea. Dar când văd că s-a terminat, mă prinde melancolia.
9.Ce iti place sa faci in timpul liber?
Mă la filme/seriale, ascult muzică, mă uit la TV, plimbări lungi, pierd vremea în general:)).
10.La final, ai un mesaj pentru ,,fani"?
Eu nu-i numesc fani, ci cititori, ce m-aș face fără ei?=)). Nu pot decât să le mulțumesc pentru toată răbdarea avută cu mine, pot fi foarte nehotărâtă în unele zile:)) Le mulțumesc pentru sprijinul acordat înainte de toate, aici intră comentariile și voturile lor, plus mesajele în privat și determinarea lor de a mă face să deschid ochii în unele situații. Vă iubesc, dragii mei, vă pup și vă îmbrățișez cu drag. Și dacă va fi cazul, poate odată și odată ne vom întâlni.
Iti multumesc pentru ca ai fost dispusa sa raspunzi la intrebari! Iti urez mult succes!