Interviu cu Halsey_Rain

92 8 3
                                    

1.Ce te-a facut sa scrii?

Inițial, am început să scriu când aveam nevoie de un refugiu. Scrisul a fost unul dintre salvările mele de lumea asta. Când scriu uit de timp și spațiu. Devin adevărata eu care nimeni nu o cunoaște și nimeni nu-i cunoaște secretele. Mereu fac ceva pentru că așa îmi spune instinctul. Nu trăiesc cu frica că cuiva nu-i place ceea ce scriu, este ceea ce sufletul meu spune, iar eu mă încred în sufletul meu.

2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?

Că orice om normal, am fost surprinsă și nu mă așteptam la atâtea voturi și comm-uri și follow-uri. Nu am crezut niciodată că bazaconiile mele vor fi citite de cineva. Comentariile erau și sunt sursa mea de motivație. Sincer, habar nu am dacă am avut un impact asupra lor, cert e că ei au avut impact asupra mea. Le mulțumesc enorm că sunt alături de mine.

3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.

Nu îmi place niciuna. Dar când spun chestia asta cuiva zice că sunt nebună. Poate o fi, dar tot nu-mi plac. Totuși, am o carte. Șah între înger și diavol este cartea ce este construită din sufletul meu. Nu cred că am mai pus și nu cred că voi mai pune atâta suflet cum pun în ea.

4.Care este personajul in care te regasesti?

Personajul în care mă regăsesc este Julian Knight, protagonistul cărții Șah între înger și diavol. Este copia fidelă a gândurilor mele. Cred că e cel mai complexat personaj dintre toate personajele mele.

5.Ce inseamna pentru tine scrisul?

Scrisul pentru mine înseamnă viață. Pe scurt, scriu ca să trăiesc.

6.Numeste trei carti care te-au impresionat.

E o întrebare grea, dar merită să răspund. De pe wattpad m-au împresionat: Obesia scrisă de anamariap0914, Renăscând din cenușa de AnaBoleyn9 și Între abis și paradis de Sense_Less, iar cărții publicate: Regii blestemați de Maurice Druon, Hopeless de Colleeen Hoover, Intimidare de Penelope Douglas.

7.Care sunt filmele si serialele tale preferate?

Serialele: Lucifer, Games of Thrones, Supranatural, The Orignals, The Vampires Diaries, The Suit, și lista poate continua, iar filme: The Choice, The best of me, The notebook, Me before you, Fast and furios toate 7, Saw toate 7 și aici e o lista maree și lunga.

8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?

Nu am terminat niciuna, deci habar nu am cum ar trebui să mă simt.

9.Ce iti place sa faci in timpul liber?

Acum că a început școala totul timpul meu liber, înseamnă teme și învățat.

10.La final,ai un mesaj pentru ,,fani"?

Da, am. Niciodată să nu uite de unde au plecat, sau peste cine au calcat pentru ajunge sus. Fiți recunoscători celor care vă ajută din bună voință, nu cei care o fac pentru a câștiga ceva. De aceea, vă sunt recunoscătoare tuturor celor care îmi citesc așa numitele cărții, pentru fiecare vot sau comentariu vă sunt indatorată. Și o să vă răsplătesc efortul cum știu eu mai bine, scriind.








Iti multumesc ca ai fost dispusa sa raspunzi la intrebari. Iti urez mult succes!

Buna! Ce mai faceti? Vreau sa va spun ca am inceput o carte noua pe nume ,, Pentru tine,tu al meu!" si as vrea sa va duceti sa il cititi.

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum