1.Ce te-a facut sa scrii?
Nu stiu, de când eram mică aveam un caiet în care scriam povesti, mereu mi-a plăcut să îmi imaginez lucruri și să me dau un început și un sfârșit
2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?
Sincer nu. Nu mă așteptam. Mereu am fost o persoană haioasă si atunci când am descoperit Wattpad-ul am zis că trebuie să împărtășesc și cu alți motive pentru a fii fericiți. Am fost extrem de fericita când am văzut primul comentariu, nu mă așteptam, nici acum nu îmi dau seama ce le-a plăcut oamenilor la cărțile mele.
3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.
Îmi plac toate cărțile, pentru că în toate am pus suflet, însă cartea pe care o scriu cu cel mai mare drag este Urzeala Inimii.
4.Care este personajul in care te regasesti?
Nu pot spune că am un personaj anume, asta pentru că sunt o persoana foarte complicată.
5.Ce inseamna pentru tine scrisul?
Pentru mine, scrisul este metoda prin care sentimentele mele prind glas, prin care exteriorizez tot ceea ce nu pot să rostesc.
6.Numeste trei carti care te-au impresionat.
Cărțile lui creationexnihilo sunt minunate, Dulce Amor este cartea mea preferata, apoi ar veni Pariul Iubirii si Zbor.
7.Care sunt filmele si serialele tale preferate?
Îmi plac multe seriale: Suits, The 100, Walking dead, Game of thrones, lost, sons of anarchy.
Filme: clar toate filmele făcute de Marvel, Suicide Squad
8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?
Ca si cum mi-aș lua la revedere de la un prieten drag.
9.Ce iti place sa faci in timpul liber?
Ador sa citesc, tor timpul liber mi-l ocup citind.
10.La final,ai un mesaj pentru ,,fani"?
Nu am fani, însă am persoane minunate care au stat lângă mine. Pentru asta vreau să le mulțumesc din suflet, fără ele nu as fi ajuns unde sunt azi.
*La medie, este una dintre cartile de suflet.
Iti ultumesc pentru ca ai fost dispusa sa raspunzi la aceste intrebari. Iti urez mult succes!