1.Ce te-a facut sa scrii?
Cel mai clişeic motiv, dar întemeiat: în pragul adolescenţei, am descoperit o multitudine de sentimente cu care nu ştiam ce să fac şi am decis să le arunc în alte personaje ca să mai scap de ele.
2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?
Nu am avut niciodată aşteptarea să am fani, sau multe lecturi/ voturi la lucrările mele, motiv pentru care am şi fost foarte surprinsă (în mod plăcut) să văd reacţia pozitivă din partea cititorilor. Mă bucur enorm la fiecare vot şi comentariu (în special) şi le citesc pe toate, chiar dacă nu am timp să o fac.
3.Care este personajul in care te regasesti?
Nu pot spune că mă regăsesc complet într-un anumit personaj. Dau câte o bucăţică din mine la construirea fiecărui personaj, tocmai pentru a fi capabilă să le reproduc sentimentele în scris cât mai bine. Ambiţia Tessei Grigorovich, iubirea necontenită a Mayei (Ariannei) şi caracterul ameţit al lui Dan Brown, sunt doar câteva exemple, însă nu pot spune că un singur personaj mă defineşte.
4.Ce inseamna pentru tine scrisul?
O cale de eliberare şi de dezvoltare a imaginaţiei mele.
5.Numeste trei carti care te-au impresionat.
Doar trei? Pf... un cititor nu va fi niciodată impresionat doar de 3 cărţi. Orice ar fi, voi aminti seriile ,,Instrumente Mortale" de Cassandra Clare, "Georgina Kincaid" de Richelle Mead şi "The Lunar Chronicles" de Marissa Meyer.
6.Care sunt filmelele si serialele tale preferate?
Urmăresc orice fel de film/ serial bun cu plot bine pus la punct şi/ sau comice. Amintesc filmele "Non-stop", "Ted", "Cum sa fii fericit singur" şi serialele: "Lucifer", "Pretty Little Liars", "Lie to me" etc.
7.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?
Uneori mă simt bine, alteori dezamăgită. Depinde de cât de mult am reuşit să mă ataşez de acele personaje... De aceea sfârşesc de multe ori scriind o continuare sau un spin-off, nu vreau să termin cu copilaşii mei, mereu mai este ceva de spus despre ei...
8.Ce iti place sa faci in timpul liber?
Cânt la pian, lucrez la matematică, programez, scriu. Ies cu prietenii, încerc să nu mă mai încurc pe plan sentimental prea tare şi să nu mă mai îndrăgostesc (am spus ÎNCERC)... Vreau să am o viaţă cât mai activă, cât mai încărcată, deci nu ezit să-mi petrec tot timpul făcând ceva.
9.La final,ai un mesaj pentru fani?
Mulţumesc pentru susţinere şi sper să ne "revedem" curând cu noi capitole delicioase!
Iti multumesc pentru ca ai fost dispusa pentru acest interviu! Iti urez mult succes!