1.Ce te-a facut sa scrii?
Hmm... Cam greu să dau un răspuns concret, dar cred că a fost depresia cea care m-a adus față în față cu această lume minunată a scrisului şi cititului. Țin minte că, deşi aveam unsprezece sau doisprezece ani, faptul că am fost abandonată la naștere de părinții mei adevărați, a fost un chin pentru mine. Nu vorbeam prea mult... Iar când am scris pentru prima oară, am realizat că, uneori, cuvintele înşirate pe foaie sunt mai bune pentru a reprezenta ceea ce vrei să spui, dar pe care nu le poți rosti. Şi acum găsesc greu să port o discuție cu cineva, dar presupun că îmi e mai bine.
2.Cum ai reactionat , vazand primul comentariu, primul vot, te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?
Am fost entuziasmată, bineînteles. Nu îmi venea să cred că cineva chiar aprecia ceea ce eu scriam, în special pentru că erau doar nişte bazaconii. Dar am fost foarte fericită să aflu că unii oameni chiar citesc ceva de la mine. A fost ceva de nedescris!
3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.
Aş spune că este "Vise de cristal", pentru că e ultima mea creație, dar cartea pe care o am la suflet este "Stăpâna Arcului", o carte de gen fantezie, dar pe care o scriu în ciorne. Este singura mea creație care m-a ajutat să trec prin multe datorită personajului principal care-mi seamănă foarte mult.
4.Care este personajul in care te regasesti?
Cum spuneam mai sus, Neith/Shea din "Stăpâna Arcului". Mi se pare că îmi seamănă foarte mult. Amândouă suntem singure, deşi suntem înconjurate de mulți oameni, amândouă am fost părăsite la naștere, dar încercăm să trecem peste acest lucru. Ca şi caracter, mă regăsesc foarte mult în Neith. Este o femeie posacă, indiferentă, face doar ceea ce crede de cuviință că îi aduce beneficii, urăște minciuna şi ar face orice pentru familia şi prietenii ei. E foarte introvertita, aşa cum sunt şi eu. Am conturat-o în aşa fel încât ar putea muri pentru fericirea celor dragi ei.
5.Ce inseamna pentru tine scrisul?
Echilibru? O linie de plutire între realitate şi vis? O lume în care poți fi tu, fără a te strofoca să păstrezi aparențele. Nu ştiu, dar mereu am considerat scrisul o portiță spre un alt univers, unul în care îți poți contura personajul, ca în jocuri, să fie exact cum îți dorești. Îl poți umple de armuri de protecție, zeci de arme, orice pentru a ține dușmanul departe. În realitate, noi doar ne apărăm prin minciuna şi înșelătorie, însă în scris, ne protejam prin gândurile şi acțiunile personajelor noastre. E o lume frumoasă, zic eu.
6.Numeste trei carti care te-au impresionat.
Nostalgia pianului fără clape de Mădălina. E o carte genială care te urmărește până-n străfundul inimii. Îți deschide ochii şi, dacă tot nu vrei să o crezi, te plesneste şi de câteva ori cu replicile dintre cele două personaje principale, pe care eu le ador din toată inima.
"Nu spune că mă iubești" de Antoaneta, o altă carte minunată care mi-a adus un zâmbet cât casa pe buze. A fost, de la început până la sfârşit, o carte superbă, iar cele două personaje, Akio şi Clara m-au omorât cu dragostea lor atât de inocentă. "Soldați: Cele douăsprezece crime" de Denisa. Ordinea este aleatorie, desigur! Cartea lui Denisa m-a marcat complet cu personajele ei atât de frumoase şi bine conturate. Ivan este atât de puternic şi frumos la suflet, iar Svetlana îmi este atât de dragă... Cartea asta m-a impresionat foarte mult. De fapt, toate trei. Le recomand cu drag celorlalți!
7.Care sunt filmele si serialele tale preferate?
La filme: Intalnire cu Joe Black, Harry Potter, Pirații din Caraibe, Bad boys, Iron Man şi multe altele. Seriale... Supernatural, Lucifer, The mentalist, NCIS: Los Angeles, Criminal Minds şi multe altele.
8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?
Nu am terminat încă niciuna dintre cărțile mele, aşa că nu ştiu acest sentiment. Dar voi termina în curând şi mă simt deja destul de prost, ținând cont că m-am atasat de toate personajele... Îmi e greu să renunț la ele.
9.Ce iti place sa faci in timpul liber?
Sincer, nu prea am multe lucruri pe care să le fac în timpul liber. Îmi place să scriu mult, să mă uit la seriale, să citesc... Ah, şi îmi place să vorbesc foarte mult cu prietenii mei. Îmi place să contemplez asupra unor situații, a unor întâmplări, orice. Îmi ia o parte din stres.
10.La final,ai un mesaj pentru ,,fani"?
Eu nu îi numesc fani, ci cititori. Deci, cititorilor mei vreau doar să le mulțumesc că au fost lângă mine la orice pas, la fiecare poveste, umplîndu-mi inima cu fericire şi iubire. Le mulțumesc că au rămas alături de mine, deşi de multe ori simt că i-am supărat, şi... Mă bucur enorm că v-am întâlnit, suflete frumoase! Sper că veți rămâne pe acest drum cu mine şi de acum încolo.
Iti multumesc pentru ca ai fost dispusa sa raspunzi la intrebari! Iti urez mult succes!