Interviu cu MirellaFlori

233 21 2
                                    

1.Ce te-a facut sa scrii?

Am început să scriu dintr-o joacă. Nu mă așteptam să devin dependentă de acest lucru.

2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?

Nu prea știam eu care era treaba cu voturile și comentariile, eram foarte fericită că cineva citește ceea ce eu scriu.

3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.

Tot ceea ce scriu reprezită o parte din mine, o parte din sufletul meu. Nu pot alege între lucrările mele.

4.Care este personajul in care te regasesti?

Mă regăsesc în fiecare personaj, dar Jessicăi din "Tot ce am dorit" i-am "împrumutat" mai mult din atitudinea mea.

5.Ce inseamna pentru tine scrisul?

Scrisul s-a transformat, ușor, ușor, dintr-un hobby într-un mijloc de eliberare. Îmi transpun durerea, fericirea, frustrarea și toate trăirile în ceea ce scriu.

6.Numeste trei carti care te-au impresionat.

Alchimistul de Paulo Coelho, Femei care iubesc prea mult de Robin Norwood și Prima iubire de James Patterson.

7.Care sunt filmelele si serialele tale preferate?

Din cauza examenului de bacalaureat pe care îl voi susține peste foarte puțin timp, am luat o pauză de la urmăritul serialelor. Obișnuiam să mă uit la The Vampires Diaries și la The Original, dar sunt în urmă rău. Filmul meu preferat este Remember me, îl recomand cu multă căldură celor ce adoră dramele.

8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?

Groaznic! Urăsc despărțirile, iar finalul unei cărți este o despărțire. Am impresia că atunci când închei o carte, o parte din sufletul meu dispare, rămâne prinsă în lumea personajelor

9.Ce iti place sa faci in timpul liber?

Nu am prea avut timp liber în ultima vreme. De obicei, alerg, citesc și scriu.

10.La final,ai un mesaj pentru ,,fani"?

Niciodată nu o să le pot mulțumii,nu suficient de mult, persoanelor ce mă susțin și citesc ceea ce eu scriu. Sper doar că nu voi dezamăgi pe nimeni și că vom rămâne împreună cât mai mult timp.




Iti multumesc pentru ca ai fost dispusa pentru acest interviu !Iti urez mult succes!

*La medie,una dintre cartile ei.

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum