1.Ce te-a facut sa scrii?
Ufff! Grea întrebare, dar totodată frumoasă. Un impas din viaţă mea, mai exact o relaţie eşuată m-a făcut să găsesc în scris o eliberare, o descărcare. Ţin minte şi acum că prima dată am scris pe un caiet mare studenţesc apoi transcriam totul în laptop, în Word şi apoi am continuat acolo, lăsându-le în ciorne, uitate parcă, până într-o zi, când verişoara mea mai mică mi-a propus să public ceea ce am în laptop şi am fost de acord imediat, Şi acum îi sunt recunoscătoare pentru asta.
2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?
Când am văzut primul comentariu, primul vot eram în al Nouălea Cer. Pur şi simplu nu îmi venea să cred. Muncă mea era apreciată de cei din jurul meu. Nu mă aşteptăm la un aşa impact asupra cititorilor, deşi cel mai mare l-a avut Loialitate, o carte pe care o iubesc, că şi restul cărţilor mele deoarece fac parte din mine, din ceea ce sunt eu şi cum am evoluat.
3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.
Asta e o întrebare destul de grea. Toate îmi sunt la suflet, în toate am pus suflet şi le-am dat viaţă, dar dacă stau să mă rezum numai la una, da, Destine încrucişate îmi este la suflet dar şi Loialitate! Oh Doamne! În ce postura mă pui! hahaha, să aleg între "copiii mei". Da, cu siguranţă Loialitate e cartea ce o am la suflet 100%, că şi celelalte.
4.Care este personajul in care te regasesti?
Fiecare personaj are câte puţin din personalitatea mea, dar cel mai mult tind spre Danielle din " Destine încrucişate" îmbinată cu Nicole din "Loialitate". În aceste două personaje mă regăsesc 100%.
5.Ce inseamna pentru tine scrisul?
Scrisul pentru mine înseamnă un mod de exprimare. Ştii senzaţia aceea când nu te poţi exprimă prin cuvinte şi atunci simţi nevoia să scrii? Ei, cam aşa cred eu că e scrisul, un mod de exprimare ce pe mine m-a ajutat să trec peste momentele mai grele.
6.Numeste trei carti care te-au impresionat.
Fiind o fire romantică incurabilă prefer cărţile de dragoste, aşa că pot spune că m-a impresiona cartea "Greşelile Mirandei"-Jill Mansell şi trilogia Jurnalele vampirilor şi Emma-Jane Austen.
7.Care sunt filmele si serialele tale preferate?
Din filme ador "A walk to remember", "Sweet november" şi Hachi: A Dog's Tale deşi de curând am văzut un film extraordinar, recent "The fundamentals of caring".Îl recomand din suflet tuturor celor ce se plang ca nu au unele obiecte materiale, iar in acel film veti vedea ce e mai important,iar din seriale: The prision break, Jurnalele vampirilor, Supernatural, Arrow şi Beauty and the beast.
8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?
Oh!E un sentimet nostalgic ce mă încearcă, mai ales dacă m-a şi prins cartea respectivă.
9.Ce iti place sa faci in timpul liber?
În timpul meu liber îmi place să scriu, să ies la plimbare cu prietenii, cu familia, cu oameni dragi mie, pe care îi iubesc.Mi se pare cel mai important lucru.
10.La final,ai un mesaj pentru ,,fani"?
Da! Îi invit să fie "cu ochii" pe cărţile mele deoarece nu vor regreta. Vor avea multe surprize. Va pup! Îţi mulţumesc, Rose pentru faptul că ţi-ai rupt din timpul tău liber.
Iti multumesc pentru ca ai fost dispusa pentru acest interviu! Iti urez mult succes!