Interviu cu AyiraStoian

281 35 12
                                    

1.Cum ai descoperit wattpad-ul?

Wattpad-ul l-am descoperit prin MehndiSmith. Am văzut că stătea numai cu nasul în telefon şi îmi tot spunea că trebuie să încerc şi eu, că citeşte o carte bună şi că merită. Şi nu s-a lăsat până nu mi-am făcut şi eu cont. Și de atunci sunt alături de voi, pe acest site.

2.Care a fost prima carte citita de pe acest site?

„Play or be played". Mi-a plăcut mult această poveste! Scriitoarea a ştiut cum să-și contureze personajele, dându-le individualitate și caracter. Iar acțiunea, complexă, m-a ținut cu sufletul la gură până la ultimul rând. M-am trezit de multe ori pe parcursul lucrării întrebându-mă cum vor ieși cei doi din probleme și mi-am imaginat nenumărate scenarii. Iar o carte care îți pune imaginația la lucru, este în opinia mea o carte bună.

3.Cum ai descoperit scriitoarea din tine?

Păi scriitoarea din mine își bagă nasul încă din copilărie. Mereu am avut genul acela de imaginație care, dacă nu faci ceva cu ea, te bagă în probleme. Și cum de desenat desenez oribil, scrisul a părut alegerea cea mai potrivită. Câteva încurajări și multe cărți citite după, Scriitoarea din mine a început să prindă tupeu. Așa am ajuns să scriu aici sau pentru diferite concursuri.

4.Ce inseamna pentru tine scrisul?

După atâta timp, cred că pot spune că scrisul este o parte din mine. Suntem ca un cuplu defect. El mă eliberează pe mine de stres, de monotonie și îmi permite să mă exprim în voie. Iar eu încerc să-l cizelez și să-l perfecționez la fiecare pas.

5.Ce semnifica pseudonimul tau?

Multă lume m-a întrebat asta. Este numele meu. Recunosc, ceea ce vedeți e mai mult o transcriere fonetică, pentru că nu-mi place cum pronunță lumea numele meu fără i-ul acela în plus. Nu știi câte variații am putut să aud! Cât despre celălalt nume... Da, acela cred că poate fi numit pseudonim... „Stoian" este numele iubitului meu. M-am gândit că dacă îl pun lângă al meu vede ce frumos sună. Poate-poate i-o veni vreo idee!

6.Care este personajul tau, in care te regasesti?

Personajul în care mă regăsesc? Nu știu. Fiecare personaj este o părticică din mine. În schimb, personajul meu preferat este cu siguranță Abigail Brown, din Vânătorul. Știu, este o scorpie, însă este o plăcere să scriu o scenă cu ea, pentru că nimeni nu mai e surpirins de lucrurile pe care le face și pot să mă desfășor în voie. În schimb, Mehndi când scrie o scenă cu ea, scrie două cuvinte, o înjură o jumătate de oră.

7.Numeste trei carti care te-au impresionat.

Doar trei? Nu știu... Cred că în top trei intră: Mizerabilii (de Victor Hugo), Tess d'Uberville (de Thomas Hardy) și Madam Bovary (de Gustave Flaubert). Cel puțin ultima cred că a reprezentat teama scrisă a fiecărei femei pasionate de lectură. Ideea că viața s-ar putea să nu se ridice la nivelul așteptărilor tale și că ar trebui să te mulțumești cu orice, mi se pare groaznică. Am dreptate, doamnelor?

8.Care sunt filmele si serialele tale preferate?

.Filme: Gone girl, Lolita 1997, Stocker și majoritatea filmelor cu Leslie Nielsen. Și cam astea îmi vin în minte acum. Cât despre seriale, îmi place House M.D, White Collar, Mediumul și serialele vechi de comedie care se difuzau când eram eu mică, gen Nanny, Friends sau Married with children.

9.Ce iti place sa faci in timpul liber?

În timpul liber? Pe lângă scris? Îmi place să stau cu iubitul, să ies cu prietenii, să văd un film bun, să joc poker, să fac călătorii lungi, să mă cert cu Mehndi. Chestii obișnuite!

10.O piesa care te caracterizeaza?

Nu ştiu dacă mă caracterizează, dar în momentul de faţă este una din preferatele mele Sam Hunt- Take your time.

11.La final,spune-mi un citat in care te regasesti.

„Logica te va duce din punctul A în punctul B. Imaginația te va duce oriunde." Cred că imaginația este cel mai mare dar pe care oamenii l-au primit de la Divinitate. E evadarea cea mai pură a persoanelor care se simt înlănțuite de greutățile vieții.





Iti multumesc pentru interviu! Iti urez mult succes!

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum