1.Ce te-a facut sa scrii?
Sinceră să fiu, nu ştiu. Cred că a fost ceva impulsiv. Nu mi-am propus să scriu şi nu m-am gândit niciodată că voi scrie. Dar uită-mă aici. :)
2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?
M-am bucurat, desigur. Nu m-am aşteptat să am nici un sfert din toți cititorii pe care îi am, sunt tot mai surprinsă în fiecare zi.
3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.
Pe toate le am la suflet pentru că fiecare e parte din mine, dar cred că cel mai mult m-am ataşat de Cădere Liberă. Dacă nu eram, acum nu mai exista. De asemenea, țin foarte mult la "Înapoi în trecut" pentru că mă reprezintă în cea mai mare măsură.
4.Care este personajul in care te regasesti?
Dintre ale mele? Cred că mă regăsesc mult în Rhea din "Înapoi în trecut", dar şi în Reyna din "Indecent".
5.Ce inseamna pentru tine scrisul?
Este parte din mine. Nu cred că aş putea exprima în cuvinte ceea ce simt în legătură cu această pasiune. Am ajuns în stadiul în care nu mi-aş putea dori niciodată să renunț.
6.Numeste trei carti care te-au impresionat.
"Mândrie şi prejudecată" de Jane Austen, "Lolita" de Vladimir Nabokov, "Invitație la vals" de Mihail Drumeş.
7.Care sunt filmelele si serialele tale preferate?
Nu urmăresc seriale şi mă în general la filme horror. Dar cred că filmul meu preferat, totuşi, e "A walk to remember"
8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?
Să mă exprim cât mai colocvial: sunt praf. Am o stare proastă şi tristă în jur de două săptămâni înainte şi după finalizare.
9.Ce iti place sa faci in timpul liber?
Cel mai mult îmi place să citesc. Momentan timpul liber mi-l petrec scriind sau învățând, aşa că nu ştiu dacă îl mai pot numi aşa.
10.La final,ai un mesaj pentru fani?
Cel mai mult îmi place să citesc. Momentan timpul liber mi-l petrec scriind sau învățând, aşa că nu ştiu dacă îl mai pot numi aşa.
Iti multumesc pentru ca ai fost dipusa pentru acest interviu! Iti urez mult succes!