Interviu cu MajaMaxen

169 20 5
                                    

1.Ce te-a facut sa scrii?

Cred că am fost foarte entuziasmată de primele romance citite. Cei trei muschetari a lui Alexandre Dumas, m-a transpus într-o adevărată aventură și făcând trecerea de la povești pentru copii, mi-a dezvoltat foarte mult imaginația. Asta m-a făcut să îmi doresc să inventez și eu ceva, apoi doar să mă așez și să citesc ceva ieșit din mâna mea

2.Cum ai reactionat ,vazand primul comentariu,primul vot,te asteptai sa ai un impact asupra cititorilor de pe Wattpad?

Nu a trecut mult timp de atunci, prima dată am postat pe Wattpad anul trecut... Cred ca prima încurajare a venit de la o persoană pe care și eu am susținut-o pe vremea aceea. Și, din oricare motive ar fi făcut-o, îi sunt recunoscătoare pentru asta. M-a impulsionat să continui cu ceea ce începusem.

3.Dintre cartile scrise de tine,care iti place mai mult?Pe care o ai la suflet.

Fără nici o îndoială, Morrigan. Este ruptă din sufletul meu.

4.Care este personajul in care te regasesti?

Nu știu dacă am unul anume. Atunci când scriem, punem o parte din noi în fiecare personaj, tocmai de aceea ne identificăm într-o mai mică sau mai mare măsură cu ele.

5.Ce inseamna pentru tine scrisul?

Scrisul semnifică acel motiv care mă face să renunț pentru câteva ore la viața reală, la stres, probleme, rutină... E atunci când mă așez în fața ecranului și pentru câteva clipe doar mă holbez la el. Apoi mă gândesc la personaje și ideile încep să curgă, una după alta... și într-un final uit de orice altceva. Si ajung să zâmbesc, trăiesc, sufăr, entuzismez odată cu ele. Apoi cad într-o epuizare plăcută și rămân întotdeauna cu satisfacția de a fi făcut ceva ce mi-a plăcut.

6.Numeste trei carti care te-au impresionat.

Din cele publicate ar fi: Aproape de cer, de Judith McNaught; Și dacă mâine va veni, de Sidney Sheldon și Dama cu camelii, a lui Alexandre Dumas. Iar de pe Wattpad, cele trei titluri care îmi vin acum în minte sunt: Pull the trigger, Între abis și paradis și Star. Sunt niște povești foarte frumoase, care merită citite și recitite. Autoarele lor sunt foarte talentate și merită toate aprecierile.

7.Care sunt filmele si serialele tale preferate?

O, wow! Aici chiar am foarte multe de povestit. Îmi plac o groază de filme și seriale. În general ador comediile romantice, întotdeauna mă bine dispun. Dar sunt și adepta filmelor de epocă, întotdeauna le voi recomanda, oricui. Mi-aș fi dorit să trăiesc și eu în acele vremuri. Am să dau doar câteva titluri de filme și seriale care m-au impresionat pe mine, pentru că altfel nu aș mai termina până mâine. Am foarte multe. Dintre filme ar fi așa: When in Rome, Killers, The ugly truth, Pride and prejudice - toate ecranizările, North and south, Persuasion, Sense and sensibility, Lost in Austen, Austenland și... aoleu, mă opresc! Cât despre seriale, cele mai bune dintre cele văzute sunt: Prison break, Breaking bad, Dexter, The walking dead, The big bang theory, Spartacus, The mentalist, Revenge.

8.Cum te simti cand trebuie sa termini o carte?

Asta ar fi o foarte bună întrebare și venind într-un moment propice. Cu o săptămână în urmă tocmai am finalizat primea mea poveste postată pe Wattpad. Vreau să spun că m-am chinuit foarte mult să o finalizez. Inspirația pur și simplu mi se blocase și parcă nu puteam să mai scriu nimic la ea. Acum sunt puțin melancolică, știind că mă voi detașa de ea, dar de asemenea sunt bucuroasă că am fost capabilă să închei un proiect început. Satisfacția deplină o voi avea însă atunci când voi reuși să o și finisez

9.Ce iti place sa faci in timpul liber?

Aș face de toate dacă aș putea. De multe ori mă gândesc că noi nu profităm de viața asta. Ar trebui să facem câte puțin din toate, să învățăm lucruri noi mereu. În general îmi place să citesc, să mă uit la filme și mai presus de toate aș călători în fiecare zi, oră de oră. Mi-ar plăcea să văd tot ce are planeta aceasta de arătat.

10.La final,ai un mesaj pentru ,,fani"?

Urăsc acest cuvânt, fani. Poate doar în divertisment există așa ceva... Prefer să le spun cititori, susținători, oameni care sunt alături de noi și ne ajută să evoluăm. Și nu le pot spune decât că e mulțumesc din suflet pentru tot. Pentru că deși noi ne spunem mereu că scriem pentru noi, imboldul lor și încurajările, semnifică enorm. Ei ne dau acel impuls, pe care poate că l-am pierde dacă am scrie în singurătate, într-un fișier text din calculator, sau pe niște foi albe. Sunteți minunați oamenilor! Și să știți că timpul vostru nu este pierdut. Întotdeauna veți fi apreciați și amintiți cu drag.






Iti multumesc pentru ca a fost dispusa sa raspunzi la intrebari! Iti urez mult succes!

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum