Interviu cu bloodyviolet

280 23 1
                                    

1.Cum ai descoperit wattpad-ul?

Păi dacă stau să mă gândesc bine, încercând să găsesc poveşti de groază pe care să le citesc la 3 dimineaţa, am dat de wattpad unde erau o mulţime, yaaay.

2.Care a fost prima carte citita de pe acest site?

Nu am nicio idee, vorbesc serios. E ca şi cum m-ai întreba care e primul film pe care l-am văzut, sau prima melodie pe care am ascultat-o, este imposibil să-mi aduc aminte.

3.Cum ai descoperit scriitoarea din tine?

N-am descoperit-o eu, ea m-a descoperit pe mine.

4.Ce apreciezi cel mai mult la o carte?

Să fie scrisă corect şi să aibă logică. Uite de exemplu, dacă mă atrage o carte după copertă şi descriere, dar când citesc primul capitol văd tot felul de prescurtări sau greşeli gramaticale şi chestii pe acolo care n-au nicio logică, deja îmi piere tot cheful. E ca şi cum ţi-ai lua un borcan cu finetti şi ajungi acasă, unde afli că e expirat, adică daaaaaaamn.

5.Ce inseamna pentru tine scrisul?

Mai nimic. Nu o să încep acuma cu tot felul de "vaaai, scrisul e tot ce am, face parte din mine", pentru că nu e adevărat. Pentru mine scrisul nu înseamnă decât un lucru pe care-l fac când mă plictisesc şi care îmi iese foarte bine. Wow.

6.Care este personajul in care te regasesti?

Mă regăsesc în ambele mele personaje, să zicem că întâmplător este o trecere de la Violet la Skyler în personalitatea mea de-a cursul anilor.

7.Numeste trei carti care te-au impresionat.

După cum am zis, eu citesc doar în engleză, deci: His Bubblegum Klutz, My Happily Never After şi My Dark Knight. Au fost primele care mi-au venit în minte, ordinea este aleatorie.

8.Care sunt filmele si serialele tale preferate?

Film preferat nu am, iar seriale, păi: supernatural( bc crowley&dean), teen wolf(bc stydia), the vampire diaries( bc damon), reign şi pretty little liars

9.Ce iti place sa faci in timpul liber?

Aş spune să dorm pentru că şi noaptea am timp liber, să mă uit la seriale şi să fac grafice<3

10.Care sunt valorile pe care le apreciezi la o persoana?

Sinceritatea, simţul umorului şi iubirea faţă de animale( nu zoofili, deşi fiecare cu plăcerea lui:)) )

11.La final,spune-mi un citat care te caracterizeaza sau dupa care te conduce in viata.

Da' io nu am aşa ceva. Nu pot să spun doar 'pa'? Ba pot... paaaaaaa, pray for paris.



Multumesc pentru interviu!Iti urez mult succes!

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum