Interviu cu raluka-ioana

345 25 2
                                    

1.Cum ai descoperit wattpad-ul?

Din pura intamplare. Intr-o zi, din lipsa de ocupatie am intrat pe google in cautare de fanfiction-uri cu 1D. Si atunci am descoperit acest site minunat.

2.Care a fost prima carte citita de pe acest site?

Prima carte, cred ca a fost Impossible love. Un fanfiction cu 1D. Cred ca inca exista aceasta carte.

3.Cum ai descoperit scriitoarea din tine?

Pai...intr-o seara nu aveam somn, iar in timp ce sa uitam pe pereti. Mi-a venit in minte un fel de poveste, sincera mi s-a parut destul de interesanta ideea. Iar a doua zi, le-am spus despre acesta idee, iar ele m-au batut la cap, pana am scris aceasta carte.

4.Ce apreciezi cel mai mult la o carte?

Ideea de baza a cartii, in primul rand. Modul de scriere. Gramatica. Cam asta apreciez eu la o carte.

5.Ce inseamna pentru tine scrisul?

Scrisul pentru mine reprezinta un mod prin care imi pot exprima trairile interioare. Ma pot descarca, fara sa supar pe cineva. Wattpad-ul pentru mine reprezinta un fel de jurnal.

6.Care este personajul in care te regasesti?

Personajul in care ma regasesc cel mai mult este...Emma, deoarece ei i-am dat personalitatea mea, intru-totul.

7.Numeste trei carti care te-au impresionat.

Cel mai mult m-a impresionat ,,P.S. Te iubesc" de Cecelia Aheren, prin povestea de dragoste dintre Holly si Gerry, care a fost asa se puternica incat si dupa moartea lui Gerry, inca domnea. ,,Fericirea incepe azi" si ,,Fericirea mea esti tu".care m-au impresionat prin dragostea ,,secretoasa" dintre Travis si Abby. Ador povestile de dragoste...

8.Care sunt filmele si serialele tale preferate?

Urmaresc multe seriale, dar din pacate nu am apucat sa le termin: American Horror Story; Supernatural; The vampire diaries; The originals; 90210; Teen Wolf; Sper sa le termin in viata asta. Iar filme...nu pot sa le enumar pe toate, sunt foarte multe. Dar pot sa spun un lucru, ador filmele horror.

9.Ce iti place sa faci in timpul liber?

Sa citesc. Asta e activitatea mea favorita dintre toate. Sa dansez. Merg la karate. Sa scriu. Si alte activitati.

10.Care sunt valorile pe care le apreciezi la o persoana?

Sinceritatea in primul rand. Prefer sa mi se spuna totul in fata, decat sa fiu vorbita pe la spate. Bunatatea. Modestia. Toleranta, etc.

11.La final,spune-mi un citat care te caracterizeaza sau dupa care te conduce in viata.

,,Nimic nu e imposibil", nu stiu daca este un citat, dar acesta ma caracterizeaza pe mine. Caonsider ca poti realiza orice sau iti poti indeplini si cele mai mari vise, atata timp cat iti doresti cu adevarat acel lucru.


Iti multumesc pentru ca ai fost dispusa pentru acest intreviu.Iti doresc mult succes!

InterviuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum