PRÓLOGO

57 3 1
                                    

Pųҽى bɩҽŋ ҽىta ىɷʏ ʏɷ:
ųŋa cɧɩca "ŋɷɾmaɭ ɖҽ pҽŋىamɩҽŋtɷى" ...cɷmųŋҽى mҽ ɠųىta ɭҽҽɾ ɷbىҽɾѵaɾ ɭaى ҽىtɾҽɭɭaى ʏ ɭa ɭųŋa pɷɾ ɭaɾɠɷ ɾatɷ aѵҽcҽى ىɷñaɖɷɾa ʏ aѵҽcҽى ŋɷىtáɭɠɩca, ѵɩѵɷ ҽŋ caىa ɖҽ mɩى paɖɾҽى ىɷʏ aɭta ɖҽɭɠaɖa pҽɭɷ ɭacɩɷ tҽñɩɖɷ ɖҽ ɾɷɟɷapaىɩɷŋa ҽىҽ cɷɭɷɾ ʏ éɭ ŋҽɠɾɷ tambɩéŋ ųىɷ ɾɷpa cómɷɖa ,ɭɷ ʆɷɾmaɭ ŋɷ ىҽ ɧɩʑɷ paɾa , actųaɭmҽŋtҽ ҽىtųɖɩɷ ɭɩtҽɾatųɾa pɩҽŋىɷ ىҽɾ ųŋa ʆamɷىa ҽىcɾɩtɷɾa mҽ ɠųىta ҽىcɾɩbɩɾ ҽŋ mɩى ɾatɷى ɭɩbɾҽى pɷҽىía ɠótɩca ىɷʏ ىɩmpɭҽ cɷmɷ cųaɭqųɩҽɾ cɧɩca ŋɷɾmaɭ,pҽɾɷ ىɩ qųɩҽɾҽŋ ىabҽɾ ųŋ ىҽcɾҽtɷ ŋɷ ىҽ ɭɷ ɖɩɠaŋ a ŋaɖɩҽ pҽɾɷ ɧaʏ aɭɠųɩҽŋ maى ɖҽŋtɾɷ ɖҽ ىųҽɭҽ ىaɭɩɾ ɖҽ ѵҽʑ ҽŋ cųaŋɖɷ caɖa ѵҽʑ qųҽ ىҽ ҽŋɷɟa pɷɾ aɭɠɷ qųҽ ҽىta ҽŋ ɖҽىacųҽɾɖɷ, ҽɭɭa ŋɷɠųىta ŋaɖa ҽى ɧíbɾɩɖa, ىҽ cɷmҽ ɭaى ųñaى ىҽ maqųɩɭɭa ɖҽmaىɩaɖɷ "ɖaɾk" paɾa ɠųىtɷ ҽى aɠɾҽىɩѵa ىųmamҽŋtҽ pҽɭɩɠɾɷىa ųŋa ѵҽʑ ىҽ ҽŋɷɟɷ taŋtɷ qųҽ pҽɾىɩɠųɩó a ɧҽɾmaŋa cɷŋ ųŋ cųcɧɩɭɭɷ ɖɩɟɷ qųҽ ɭa mataɾía ,ɾҽcųҽɾɖɷ qųҽ ɧҽɾmaŋa taɾɖó ɧɷɾaى ҽŋ ىaɭɩɾ ɖҽ ىų ɧabɩtacɩóŋ ɧaىta qųҽ ɭɭҽɠɷ Mamá ʏ ɭa tɾaŋqųɩɭɩʑó ,bųҽŋɷ ѵɷɭѵɩҽŋɖɷ tҽma ɖҽ ҽɭɭa ىɩҽmpɾҽ ѵɩىtҽ ɖҽ ŋҽɠɾɷ ҽى aŋtɩىɷcɩaɭ caىɩ ŋɷ ɧabɭa cɷŋ ŋaɖɩҽ ʏ aѵҽcҽى ɭa ҽŋcųҽŋtɾɷ ɧabɭaŋɖɷ ىɷɭa ʏ mɩɾáŋɖɷىҽ ҽىpҽɟɷ pɷɾ ɧɷɾaى ʏ mҽ aىųىta ҽɭɭa mҽ ɖa mɩҽɖɷ ҽى mųʏ ɖɩʆícɩɭ ɖҽ ҽŋtҽŋɖҽɾ, pҽɾɷ ىҽɠųɾamҽŋtҽ ɖҽbҽ ɖҽ tҽŋҽɾ ųŋ ɭaɖɷ bųҽŋɷ ىɩҽmpɾҽ ɖɩcҽŋ ҽىɷ tɷɖɷى tҽŋҽmɷى ųŋ ɭaɖɷ ɖҽ ɭųʑ ʏ ɷtɾɷ ɖҽ ɷىcųɾɩɖaɖ.

" OSCURIDAD BRUTAL"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora