asla biz olamayız

104 58 0
                                    

Yahu bu çocuk şimdi bana söyledi dimi senden hoşlanıyorum diye. Ama ben, mal ben hala aval aval bakıyorum çocuğun suratına. Kendime gelmek için başımı silkeledim ve konuşmaya başladım.

"Rüzgar, şaka yapmıyon dimi lan?"

Odunum. Şuan farkettim ki odunun hasıyım.

"Dolunay, şaka yapar gibi bi halim var mı sence?"

"Ne biliyim ya. Dur bi sindiriyim söylediklerini konuşucam." dedim. Cidden şoktayım ve ne söylediğimi bilmiyorum.

Bu söylediğime karşı kahkaha attı, beklemediğim için bir an sıçradım.

"Hayvan!" dedim gözlerimi devirerek. Bir süre sadece düşündüm, o da beni izliyordu. Ben onun duygularına inanmıyorum açıkçası. Kendiside söyledi ciddi bir duygu değildir diye düşünüyorum dedi. Yani sonunda ama değilmiş dedi ama. İnanmıyorum! İnanmak istiyorum, olmuyor. Güvenemiyorum, korkuyorum. Geceleri yastığımı ıslatmak için bir bahane daha oluşsun istemiyorum. Hem biz sevgili olsak ben acı veririm, canını yakarak severim. Benim hayatım acıdan ibaret bir bataklık, onu da bu bataklığa sürüklemek istemem. Canını yakmak, üzmek istemem, o mavileri sulu, o hayalim olan yüzünü asık görmek istemem. Ben bilmiyorum nasıl sevilir, bir sevgili neler yapar. Cahil benim kalbim. Sevilmek nedir bilmez, sevse bile beceremez. Bi batlak verir. Üzer, üzülür. Yakar, yanar. Buyum ben, duygusuzun teki. Belki de bu aralar yanımda en çok olmasını istediğim insan o, ama en uzak durması gereken de o. Bir ilişkide eğer ben varsam asla biz olamayız, olduramam.
Rüzgar'ı çok beklettiğimi düşündüm ve konuşmak için cesaretimi toplamaya çalıştım. Utana sıkıla konulmaya başladım.

"Rüzgar be-" dedim ve odanın içine Belma girdi. Kurtarıcım benim be. Ama bu kızın gözleri kızarık, ağladımı bu?

"Hoşgeldiin." dedim gülümseyerek. O da sadece gülümsemekle yetindi. Bir şey olmuş bu kıza ama ne?

"Rüzgar sen çıksana biraz dışarı ya." 
                                                  (Dolunay)

"Hayırdır, niye?" dedi bir kamyoncu edasıyla.

"Ya tıkıldın odaya kaldın çık hava al işte, Berke'nin yanına falan git." dediğimde Belma direkt bana baktı. Kesin Berke ile bi şey yaşadı bu.

"Tamam gidiyorum ama öğreneceğim beni göndermenin sebebini kıvırcık hanım." dedi. Ay yine mi kıvırcık hanım? Umarım söylediklerini Belma'ya anlatacağımı düşünmez.

Bir Dolunay Gecesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin