biz başaramıycaz

71 18 1
                                    

Yavrulaar, yb geldi. Biraz geç geldi ama geldi çok şükür. Hikayemi takip edenleri, dört gözle bekleyenleri beklettiğim için özür dilerim, affedin. Hadi bakalım iyi okumalar.

Sözde Belma bugün bize gelecekti ama saat 2 oldu hatun ortalıklarda yok.

Dün Belma ile konuştuk ve bugün bize gelecekti. Birlikte dışarı çıkıp gezmeyi planlamıştık. Ben hanım efendi için pazar günü saat 11:00'da uyanıyım Belma hanım aradığımda yeni uyandım kanka gelicem bir saate desin. Tabi bunu demesinin arasından 1 buçuk saat geçti. Yine düşünüp sinirlenmeye başladım ve sakinleşmek için bir şeyler yemeğe mutfağa gittim. Buz dolabını açtığımda karşıma bir paket çiğköfte çıktı. Kendimce bir sevinç dansı yaptım. Daha sonra vicdanıma yenik düştüm ve Belma'nın gelmesini bekledim. Benim gibi düşünceli bir insan bu kadar bekletilir mi be vicdansız.

Salona geçtim tam televizyonu açacaktım ki kapı çaldı. Uçarak kapıyı açtım ve Belma'yı sürükleyerek içeri soktum. Kız neye uğradığını şaşırdı.

"Ulan kaşar, nerdesin sen? Kaç saat geçti gelicem demenin üstünden!"

"Ya kardeş, yaya trafiği varmış yolda o yüzden gelemedim kusura bakma."

"Kızım senin evinle benim evim arası yürüyerek 20-25 dakika, otobüsle en fazla 7 dakika. Yürüyerek geldiğini anladık, e hadi yaya trafiğinide yuttum diyelim. 2 saat mi sürdü lan trafik?" diye sordum yapmacık bir sinirle.

"Kızım geldim işte ne uzatıyon?" Dedi salona doğru ilerlerken. Baya da süslenmiş, artık kime beğendirecekse kendini.

"Hayırdır kız niye bu kadar süslendin?"

"Dışarı çıkıyoz ayol süslenmeyelim mi."

"Valla ben pijamayla çıkmayı düşünüyodum ama sen süslenmişsin rezil etmeyim seni." dedim gülerek. Başta tiksinir gibi baktı sonra gülerek

"Düşünceli best." dedi ve yanağımı öptü.

"Az oldu bu hortum getir ıslat yanağımı. Tüm salyan sümüğün suratımda şuan."

"İlk olarak ay da yıl da bir öpesim geldi ki bu nadir olur bilirsin, ikinci olarakta ben de sümük olmaz."

"Hı hı biliyoz hasta olduğunda seni. Yanın da koli koli tuvalet kağıdı taşıyon." dedim gülerek.

"Ay sus be slk." diye tribin amına koydu.

"Şaka yapıyorum be. Neyse aç şu televizyonu izleyelim, sıkıldım."

~~~

Hazırlanmak için oda ma çıktım ve dolaptan giyeceklerimi çıkarmaya başladım. Bir süre sonra Belma'da odaya girdi ve girdiği an da uzun bir oha dedi. Sonra yatağıma çıktı ve duvara çizilmiş olan resmimi incelemeye başladı (multide).

"Kız kanka, nasıl yaptırdın lan bunu? Kaç para verdin sen buna?"

"Kız kanka ne lan?" dedim gülüm sonra ekledim. "Para vermedim. Adana'da annemin arkadaşının kocası çok güzel resim çiziyordu ona yaptırdık."

"Eh dının dıdısı. Ama helal olsun valla mütüş çizmiş." dedi ve gelip o da kıyafetlerime bakmaya başladı. Ben de o orda oyalanırken giyinmedem Rüzgar'ı aradım dışarı çıkacağımızı haber vermek için.

"Yavrusu gülüsü n'apıyosun?"
(Dolunay)

"Yavrusu gülüsü ne lan?" (Rüzgar)

"Sevgi sözcüğü, ben de bilmiyorum niye böyle bir şey söylediğimi."
(Dolunay)

"Hey Allahım ya. Neyse n'oldu niye aradın?" dedi neşeli bir sesle.

"Şey ya Belma bizde de, dışarı çıkalım diyoruz. Onu haber veriyim dedim." Diyince kükremeye başladı.

"Yahu Dolunay, ben sana ne diyorum sen ne yapıyosun. Dışarı çıkıp napıcaksınız? Kesin bir kafeye oturup bi şeyler konuşacaksınız, dışarı çıkana kadar oturun evde konuşun!"

"N-ne alaka şimdi bu sinir ya?"

"Dolunay dışarı çıkmak yok! Oturun işte ev de, ben gelicem birazdan bakıcam evde misiniz diye."

"Rüzgar sana inanamıyorum. Cidden inanamıyorum. Böylesine güvensiz bir adam, ne diyebilirim ki. Ben en başından söylemiştim. Biz başaramıycaz!" dedim ve kapattım telefonu. Sonra bir sürü mesajlar atmaya başladı ama hiçbirine bakmadım.

Oturdum yatağa hiç tepki vermeden duvara bakmaya başladım. Belma geldi ve

"Noldu lan, bu ne hal?"

"Ben biliyordum. Biz biz olamayacağız!"

Yavrular, cidden çok beklettim sizi farkındayım, özür dilerim. Kafamın dağılmasına sebep olan bazı konular var ve bu düşüncelerle size iyi şeyler yazamayacağımın farkındayım. Bu yüzden size kötü bölümler sunmak istemiyorum, affedin. Kısa bir bölüm oldu ama yazdım sonunda. İyi okumalar.

Bir Dolunay Gecesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin