hoofdstuk 10: Their House

621 26 9
                                    

Ik kijk uit het raam van harrys auto. Mijn arm doet verschrikkelijk veel pijn.Hij ziet helemaal blauw.Wat haat ik het management.Yani kijkt naar mij:''Is er iets?'' Ik kijk terug:''Nee hoor.'' Ze kijkt zielig naar mij:''Als er iets is.Ik ben er altijd voor jou.Daarvoor zijn we beste vriendinnen toch?'' ''Tuurlijk.Maar er is niets.'' Ze gaf me een knuffel.De auto stopt.Ik kijk verwondert.Is dit jullie huis? ''Ja.'' glundert Zayn.Ellen springt uit de auto.Ik volg haar naar binnen.Niall loopt naast me.Ik negeer hem.Ik zie dat hij een droevige blik op zijn gezicht heeft.Harry doet de deur open.Ik zie direct hun playstation staan.Ik glimlach.Louis ziet het en zegt vrolijk:''We zijn ook maar mensen eh...We spelen vaak playstation.Maar onze kampioen daarin is toch Niall hoor.'' Niall glimlacht:''Niemand verslaat mij!'' Ik begin te grijnzen:''Dan heb je er geen probleem mee dat ik je uitdaag?Want ik versla je met 1 vingerknip.'' Mijn vriendinnen knikken:'' Ze is echt goed.'' Niall kijkt me aan:''Doen we een game.'' Ik knik.Harry lacht naar mij:''Ok,maar wij gaan verder met de rondleiding.'' Hij neemt Yanis hand en ze gaan verder.Niall steekt een game in.''Wat moet de verliezer doen?'' Ik denk even na:''De grond kussen.'' Hij kijkt me raar aan:'' Als ik win krijg ik een kus van jou en als jij wint moet ik de grond kussen.OK DEAL!'' Ik schrik even.Ik ga Niall echt niet kussen na dit alles.ik wil niet met een popster zijn,zeggen mijn hersenen,maar ik weet dat mijn hart gevoelens heeft voor Niall.Maar ik kon het niet,zeker niet na dit alles.Niall brult luid:''3...2...1...GO!'' Na een lange tijd schiet ik Niall dood.Hij kijkt zielig.Ik kijk naar hem:''Verloren!Je hoeft je opdracht niet te doen.''zeg ik droog.Hij glimlacht.Ik kijk even op mijn horloge 23.33:''Euhm...Niall...Ik moet naar huis.Ik moet om 8 uur 's morgens in de studio zijn morgen.Ik weet echt niet meer hij ik thuis moet geraken om dit uur.'' Hij kijkt me in de ogen:''Je kan hier blijven logeren als je wilt.We hebben gastenkamers.''Euhm.Ok dan.Waar zijn de anderen eigenlijk?'' ''Die zijn al gaan slapen,denk ik.Wil je iets te eten of te drinken?'' vraagt hij als een gentleman.''Ja,een pizza graag.''antwoord ik beleefd.Hij pakt zijn gsm en belt:''Voila,binnen 5 minuten is de pizza er.'' Ik leg me in de zetel.Niall steekt een video in.''Welke film?'' vraag ik curieus.Hij glimlacht:''De titanic,elk meisje houdt daarvan.'' Hij zet zich naast mij. *Near, far, wherever you are believe that the heart does go on.Once more you open the door.And you're here in my heart.And my heart will go on and on * Ik voel dat mijn ogen dichtvallen.*DING DONG* Niall staat op.Als hij terugkomt heeft hij 2 glazen cola en een pizza in zijn hand.Hij zet hij op tafel en gaat weer zitten.

In mijn dromen...Vlieg ik,Ik kan overal komen,

In mijn dromen...Word er geen ruzie gemaakt,Word er niet geschopt en aangeraakt, 

In mijn dromen...Ben ik nooit bang,Niet even en niet lang, 

In mijn dromen,Ben ik een held,In mijn dromen...Is liefde het enige dat telt...

Niall POV: Ik zie haar liggen naast mij.Met haar bruin groene ogen.De chinese muur is te klein om al mijn liefde op te schrijven en je zou wel een zee vol inkt nodig hebben om mijn liefde voor haar op te schrijven.Nee sorry niet 1 zee maar alle zeeen op de wereld.Elke keer als ik haar zie slaat mijn hart over.Maar ze wil me niet.Gewoon omdat ik een ster ben.Ik ben in een zee van verdriet.Ik voel tranen in mijn ogen.Ik zie dat ze haar hoofd op mijn schouder legt en in slaap valt.Na een tijdje val ik zelf ook in slaap.

Me and my guitarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu