Hey,nieuw deeltje :D pff.. BIjna examens en dan vakantie yeah!!!! Ik zie er al naar toe... Maar genoeg gezeverd. 5 VOTES + 4 comments= nieuw deeltje
love you xxx comment vote fan en deel :D
Jade Claes :D
Jade Pov:
Ik voel een steek van pijn door mijn hoofd. Auw. Ik open zachtjes mijn ogen. Waar ben ik? Het is schemerdonker met een heel klein beetje licht uit een klein raampje, dat te hooggelegen ligt om door te klimmen. Ik probeer op te staan maar mijn benen zijn vastgebonden aan de stoelpoten en mijn polsen aan de achterkant van de stoel. Als ik mijn polsen probeer los te rukken, voel ik een brandende pijn. Nog even doorzetten. Er rolt een traan over mijn wang. Waarom ik? Ik ben ook maar een meisje, die graag met respect wordt behandeld. Ik hoor voetstappen die de trap aflopen. Het licht wordt aangeknipperd.
Ik zie Scooter en een zwartgeklede man,die ik mij vaag kan herinneren. Wacht dat is de man die mij bewusteloos maakte. Ik kijk hen vol minachting aan. Scooter komt naar me toegestapt. ''Hoe vind je je nieuwe verblijfplaats?'' Ik negeer hem en kijk naar beneden. Hij komt dichter:''Ik vroeg, Hoe vind je je verblijfplaats.'' zei hij iets luider. Ik kijk hem boos aan. Hij nadert nog:'' IK VROEG HOE VIND JE HET HIER?'' roept hij. Ik kijk hem nu recht in de ogen,in zijn evil ogen. Hij staat nu achter mij. Nu begint hij te schreeuwen:'' ANTWOORD OP MIJN VRAAG?!'' ''Nee.'' zeg ik droog. Hij trekt aan mijn haren. Waardoor mijn hoofd ook naar achter wordt meegetrokken. ''WAT ZEI JE!" buldert hij. ''LAAT MIJN HAREN LOS,LOSGESLAGEN BAVIAAN! JE DOET ME PIJN!'' Hij schrikt en laat me los.
Ik grinnik. ''PAS JIJ MAAR OP LITTLE GIRL!'' zegt hij op een creepy manier. ''Shut up.. '' mompel ik stil. Spijtig genoeg heeft hij dit gehoord. ''WAT ZEI JE MEISJE? SHUT UP? Shut zelf op.'' ''Graag,laat me nu maar gaan klootzak.'' Ik zie hem helemaal rood worden. ''JOSH! Zorg dat ze haar mond dicht houdt.'' Na deze woorden stapt hij weg en hoor ik de deur sluiten.
In een fractie van een seconde ruk ik me los van mijn stoel en sta woest op.Mijn polsen zijn gans doorbloed en mijn been ook. Volgens mij zie ik er nu echt doodeng uit. Josh zijn mondhoek krult naar boven. Ik wrijf over mijn pols,die helemaal bebloed en ontstoken is. Ik voel me ook helemaal licht in mijn hoofd. Zeker een nawerking van die chloroform. Josh nadert me rustig . Ik voel me bang worden. "LAAT ME MET RUST. HOMO ." Roep ik bang .
Dit had ik beter niet gezegd want hij begint te bulderen: "Ik ga mijn little girl eens manieren leren. Want zo te zien heeft ze dat nooit geleerd. Logisch. Je ouders zijn twee armoedezaaiers. Zwervers. " Dat had hij beter niet gezegd want ik wordt woedend:" WIE DENK JE WEL DAT JE BENT OM MIJN OUDERS TE BELEDIGEN.KLOOTZAK." Hij grijnst."Little girl..." Dat hij eens stop met dat little girl gedoe:"STOP MET ME dit suck*** LITTLE GIRL GEDOE ." Hij duwt me tegen de muur. "TOON MIJ EN SCOOTER DAN RESPECT." Schreeuwt hij. Ik voel zijn adem.. Een rilling gaat door mijn hele lichaam.
"NEVER !!!" Ik zie dat zijn vuist dichter en dichter komt. " Wat zei je?" Ik krimp in elkaar:"sorry." Hij slaat me op mijn kaak en ik voel direct een brandende pijn. Ik begin uit frustratie te huilen "Stop met wenen little girl." "No. i hate you!!!" Hij kijkt me opeens weer boos aan en slaat me terug op dezelfde plaats. Als hij zijn vuist terugtrekt zie ik bloed op zijn knokkels. Ik schreeuw het uit van de pijn en wrijf over mijn wang op de plek die pijn doet waardoor mijn hand helemaal onder het bloed komt te zitten. Ik stort in elkaar en leg mijn hoofd tussen mijn benen. Bang dat hij er nog eens zal op slaan. Hij draait zich om en zegt:" Deze keer kom je er met dit vanaf. Pas op little girl." Hij sluit de deur en ik blijf inelkaar gedoken zitten.
Ik vraag me af wat Sarah zal gdn hebben. Ik vraag me af of Justin hier iets van weet. Maar het ergste. Ik vraag me af wat Niall nu wel denkt. Wacht eens even. Ik voel mijn gsm in mijn broekzak steken. "Bingo." Ik moet hier echt weg! Even nadenken... wie zal ik bellen. "Niall" Ik typ zijn nummer in .
Niall Pov:
Mijn gsm begint te trillen. Ik neem op."Ja met Niall." "Hey Niall. Het is Jade." "ow hoi babe srr..." antwoord ik. "Niall love..." Ik hoor een schreeuw aan de andere kant van de telefoon. "Laat me los." hoor ik jade schreeuwen. "Jade... Jade wat scheelt er." Ik voel me doodongerust. Nu hoor ik niets meer. Maar ze heeft niet afgelegd vreemd. Wat is dr aan de hand? Ik leg af en bel terug. Nu neemt ze niet meer op. Er is daar zeker iets serieus erg aan de hand. Ik begin te ijsberen rond de kamer. Harry ziet het en kijkt me vragend aan. Ja, ik ben nog altijd bij hem. ''Niall, doe eens rustig?!'' ''HOE KAN IK RUSTIG ZIJN ALS IK VOEL DAT ER IETS MISZIT MET JADE.'' Schreeuw ik.
''Wat scheelt er?'' vraagt Harry rustig. Ik snap niet dat hij nu zo rustig kan zijn. ''Ik belde met Jade en ze zei I love you en toen hoorde ik zo van Laat me los en gilde ze.Toen hoorde ik helemaal niets meer.'' Ik zie dat harry zijn gezicht van rustig naar zenuwachtig gaat. ''Bel Justin... Misschien kan hij hier meer over vertellen.'' Ik steek mijn duim omhoog en bel naar Justin.
''Ja,Justins speaking.'' ''Hey Justin. this Niall Horan.'' ''Ow hoi Niall, waarom bel je?'' ''Omdat ik me ongerust maak om Jade?'' ''Waarom?'' ''Ik hoorde een gil en zo van laat me met rust. Ik maak me ongerust.'' ''Niall, er is echt niets aan de hand het gaat super met Jade. '' ''Wat was dat dan.'' ''Ow,misschien heb je haar gebeld tijdens haar dramales.'' ''Owjah...Kan sinds wnr doet mijn babe drama?'' ''Sinds 3 dagen.'' ''Ow ok. Ik maakte me weer ongerust zeker voor niets.'' ''Jah... Dat deed je... Het gaat super. Als ik haar zie zal ik zeggen dat je gebeld hebt goed?'' ''Jah is goed.'' ''Ok ik moet gaan dag Niall.'' Ik leg af en zucht opgelucht. ''Helemaal niets aan de hand. ''
Jade Pov:
Josh trekt mijn mobiel uit mijn handen en smijt het ergens in een hoek. Ik kijk bang naar hem. ''Meekomen. Scooter wilt je spreken.'' Hij trekt mijn arm achter mijn rug en laat me de trap oplopen. Man, wat is die man sterk.Ik zie nu rond mij een reusachtige hal. Die gewoon prachtig is. Hij trekt een deur open. Ik ruk me los en loop door. Daar zit Scooter met nog een paar andere mensen, die ik nog nooit gezien heb. ''Hey little girl. Kom erbij. Ik zie dat er geen plaats meer in de zetel is.Tijd om te ontsnappen. Ik draai me om en loop door de gang. Ik wil hier weg. Ik geef een ruk aan de voordeur maar hij zit op slot.Opeens Ik voel een ahnd op mijn rug. ''Bye, ontsnappingsplan. '' de hand draait me om.
Ik sta oog in oog met Josh. Mijn favoriet kuch kuch. Hij duwt me naar voren:''Ik had gezegd dat je ging luisteren.'' Ik wordt terug de kamer ingeduwt. Josh duwt me tot het midden en duwt me dan neer op de grond. Hij pakt mijn pols en hangt deze vast aan de tafelpoot met een boei. ''Zodat mijn little girl niet kan weglopen.''' Scooter kijkt me vragend aan:''hoe gaat het little girl.'' ''Goed heel goed.'' mompel ik ironisch. Hij glimlacht. ''Ik heb een single voor jou geschreven en ik wil dat jij die inzingt.'' ''Denk je nu echt dat ik nog 1 ding voor jou doe,zing?''
Hij knikt:''Ik vind je toch altijd zo grappig als je zo doet.'' ''Ow jij vindt dit dus allemaal grappig?'' ''Shut up. Je zingt dt in of...'' ''Of wat'' onderbreek ik hem. ''Doe toch niet zo vervelend kind.'' ''Ow, je vind me vervelend laat me dan gaan?!'' ''Little girl. Je zingt die single in of ik roep Josh en ik zou eht graag doen als jij minder talent had. Je zal eeuwig bij mij mogen blijven... En ik word steenrijk. Little girl you make me happy.'' ''Ik zing niet.'' ''Josh!!!'' ''Stop stop...'' Ik voel me doodsbang. Niet weer.
''Ik doe het...'' Josh komt de kamer binnen en maakt mijn boei los. ''Volg mij.'' Ik kan eigenlijk niet anders dan volgen want Josh loopt achter mij. We lopen door enkele gangen. De trap op. Wow dat is hier reusachtig en prachtig. Scooter doet ene deur open en ik loop de opnamestudio in. Heeft die nu echt een opnamestudio in zijn huis. ale ik veronderstel dat het zijn huis is.'' Hij duwt me mijn gitaar in mijn handen en een partituur met songtekst. ''Zing.''
Ik speel de noten op mijn gitaar en probeer het te zingen. ''Je kan beter.'' hoor ik hem mompelen. De tweede keer gaat het veel beter en hoe meer hoe beter het klinkt. ''Ga nu maar in dat hokje zitten.'' Ik ga naar daar met mijn gitaar.''Speel!''mompelt hij. Ik zing en speel het. Als ik de laatste noot speel,zie ik dta Scooter woest wordt. ''Je kan dit veel beter. ZORG MAAR ALS IK STRAKS TERUG KOM DAT JE HET KAN ANDERS KOMT JOSH.'' Met die woorden verlaat hij de studio. Mijn ogen worden waterig. Ik kan dit niet niet niet. Ik kan niet zingen. Waarom verwacht hij zoveel van mij...
JE LEEST
Me and my guitar
FanfictionAf en toe in het leven, Gebeuren dingen die je helemaal niet verwacht, Slechte dingen... die afschuwelijke littekens in het hart achterlaten, Maar ook goede dingen... die een stralende lach van liefde op je gezicht kunnen toveren, Dat verzacht de pi...