(ik heb mijn part terug :)wel geen comments en zo meer van jullie :'( dus comment en vote :'( )
Heej,lezers xx,Sorry dat ik zo laat maar een hoofdstuk publiceer... xxx maar beter laat dan nooit.Er zijn echte toffe reacties op mijn verhaal en ik appricieer die enorm.Ze geven mij de moed om verder te schrijven en het nieuwe verhaal wordt eind deze week gepubliceerd.Dus vote en comment.Lieve comments maken mijn leven beter :p subtiele hint :p en 1 VOTE=1steun xxx :) en vooral 5 votes en 5 comments = een nieuw hoofdstuk zo snel mogelijk xxxx love jullie xxxxx <3
Niall pov:
Ik ben echt woedend op mijn fans.Ik start mijn twitter op.Ik tweet:''ZIJN JULLIE NU TEVREDEN.Mijn schat is terug in COMA.IK ben zwaar teleurgesteld in jullie.Echt waar!'' Ik krijg direct antwoorden van sorry Niall en er begint al een trend van #directionerscrysamewhitniall en #WeshipNiallandhislove.Nu doen ze wel lief he.Grrrr...Echt waar.Nu wil ik ze echt....
Ik hoor een superluid gebieb.Er komt een groep dokters binnengelopen.Ik wordt echt doof van al die apparaten.Dat luide gebiep.AUW.Ik zie een rode lijn op een apparaat.Wat zou dat betekenen.Zou ze dood zijn.Nee.Ik wil echt huilen.Justin zit naast mij.Hij kijkt me geschrokken aan.''Justin wat is er?'' vraag ik. ''Haar hart heeft 2 seconde stilgestaan.'' Ik begin helemaal te freaken:''Nee.'' Ik begin de kamer in te lopen en te vloeken tegen de dokters.Ik trap tegen iets.Auw shit mijn voet.Ik begin weer rondtelopen.Ik weet echt niet wat me bezielt.Wordt ik gek?Opeens voel ik een spuit in mijn arm.Ik voel de slaap in mij opkomen en ik voel nog net dat ik op een bed wordt gelegt.Alles wordt helemaal zwart.
Ik open mijn ogen.Hoelang heb ik geslapen?Ik zie Jade op haar bed rechtzitten.Ze is aan het zingen.Justin begeleidt haar op de gitaar.Ben ik aan het dromen of is dit echt?Dit klinkt echt mooi.Ik stap naar hen toe.Jade stopt met zingen en komt naar mij toegelopen.Ze springt in mijn armen.Ik knuffel haar.''Hoelang heb ik geslapen door dat spuitje?'' fluister ik haar . ''4 dagen Niall.Ze wisten dat je het mentaal niet aankon en ze hadden een iets te sterke dosis gegeven.'' ''Ooow...'' ''Niall,ik mag naar huis.''zegt ze vrolijk.Wow haar stem is echt veel beter.''Wat een goed nieuws.'' glimlach ik naar haar.Ze kijkt verlangend naar mijn lippen.Ik zet me op bed en zij zet zich naast mij.Ik druk mijn lippen op de hare.Opeens wordt de deur geopend.Ik voel dat Jade schrikt.
Jade POV:
Opeens wordt de deur geopend.Ik zie Scooter binnenlopen met Josh met een koffertje in zijn hand.Niall slaat zijn armen beschermend over mij heen.Hij zet zich neer.Ik kijk hem bang aan:''Wat moet je?''vraag ik doodsbang ''Jou.''zegt hij droog. "Denk maar niet dat ik ooit nog een stap binnenzet bij jou.''roep ik uit.Niall sust me. ''Toch wel.''zegt Scooter rustig.
''Je kan mij niet dwingen.We hebben het geld niet meer nodig.Ik laat het contract terugtrekken.'' ''Dat kan je niet.'' Ik krijg tranen in mijn ogen.Niall roept tegen Scooter:''DAT KAN ZE WEL EN DAAR ZORG IK PERSOONLIJK VOOR.'' Josh neemt het dossier en toont het aan Niall.Hij kijkt ernaar.Zijn gezicht veranderd van boos naar serieus.Justin komt erbij zitten.''Kan ze er echt niet onderuit?''vraagt Niall ''Nee'' zegt Josh.Ik schrik.Dit wil ik echt niet. ''Ze moet morgenavond op het podium staan en jij ook Justin.'' Hij staat recht en loopt met Josh de deur uit.Justin legt een hand op mijn schouder.''Ik ben bij je,er gaat echt niets meer gebeuren.'' Niall knikt:''Je kan er echt niet onderuit.'' Hij neemt me stevig vast.Er loopt een traan uit mijn ogen.Wat als dit weer gebeurd.
Niall veegt hem weg met zijn duim.''My love, my heart.Is breathing for this.''Zingt hij zachtjes. Ik zing terug.''Moment in time.I'll find the words to say.Before you leave me today.''Hij glimlacht: ''Close the door.Throw the key.Don't wanna be reminded''Ik begin ook te glimlachen ''Don't wanna be seen.Don't wanna be without you.My judgement's clouded.Like tonights night sky.'' We glimlachen verliefd naar elkaar.Justin klapt in zijn handen:''Dat was prachtig.''Hij zwaait met zijn gsm.''Ik heb gefilmt.'' ''Ow,niet weer!'' grinnikt Niall.''Kom we zijn weg.'' Niall neemt mijn hand.We lopen samen uit de kamer.Ik hoor Justin nog roepen:''Laat mij niet alleen.'' Maar we lopen verder door de gang.Hahah...Negeer.Niall laat mijn hand geen seconde los.''Niall,je weet toch dat ik je nooit meer kwijt wil.''mompel ik. ''Ik jou ook niet schat.'' ''Ben je daar zeker van?'' ''Ja.Heel zeker.'' ''Waar gaan we naartoe?'' ''Naar me thuis.'' ''Okeej...Maar we hebben geen auto'' Ik glimlach naar Niall:''De bus eh.'' Ik check me uit bij de balie en we springen op de bus.De bus is superdruk en ik hoor Niall boos mompelen:''Ik haat het openbaar vervoer.'' Ik zet mijn lippen op de zijne,even later zeg ik:''Wat zij je?'' Ik glimlach uitdagend naar hem:''Dat ik van je hou.'' Ik streel hem over zijn wang.
I love you when your'e happy
I love you when your'e down
I love you always
And the reason why i love you
Is just because your'e you
Whenever you do
Whatever you are
I will always be there for you
And never wanna lose you
Even later stopt de bus.We lopen hand in hand naar de voordeur.Ik bel aan.Mijn zus doet open.Als ze mij ziet knuffelt ze mij.Ze kijkt even naar Niall en geeft hem ook een knuffel.We lopen naar binnen:''Waar zijn mama en papa?'' vraag ik me af. ''Die zijn gaan werken.'' antwoord Kyra.Ik plof me in de zetel.Niall zet zich naast mij en kietelt me.''Ik vind je leuk.'' Ik probeer recht te geraken, Hij houdt me tegen.Ik glimlach naar hem.Hij zet zijn lippen op de mijne.Ik kruip van onder hem en steek een film in.Ik kijk even op de klok.Het is al 21 uur.Wow de tijd gaat snel.Toevallig heb ik de film van This is us ingestoken.''Jeej.Ik ga naar mezelf kijken.''roept Niall uit.Ik glimlach naar hem.Dat was waar ook.Die hadden een film. ''Ja ik kijk graag naar jou.'' Ik kijk hem in zijn mooie blauwe ogen.Ik kruip in zijn armen.Hij sluit ze veilig om me heen.''Je bent veilig bij me.''Ik voel zijn lippen in mijn nek. Ik glimlach.We kijken samen naar de film:''Ik zie liever het echte exemplaar.'' fluister ik. ''Ik zie jou altijd graag.'' Dan vallen mijn ogen dicht. Ik hoor nog net:''Sweet dreams schat.''
Niall Pov:Jade is in slaap gevallen in mijn armen.Ik vind haar zo schattig als ze slaapt. Ik streel door haar haren.Wat hou ik toch van haar.Scooter gaat haar echt niets doen he.Ik blijf morgen elke seconde bij haar.Ik laat haar echt nooit meer gaan.Nu ik haar heb.Ze is mijn.Ok ze is geen handelswaar.Dit klinkt stom Nialler.Ik geef haar een kusje op haar wang .Ik hoor haar zachtjes mompelen:''Niall.'' Ik glimlach.Ze maakt mij altijd aan het glimlachen.Als ze bij mij is,is mijn leven zo mooi.Ze is de zonneschijn van mijn leven.Het lichtje in de duisternis.Het ritme van mijn hart.Ik voel me ook slaperig worden en sluit ook mijn ogen
Ik hoop dat jullie eht leuk vinden.COMMENT EN VOTE (5 nieuw deel) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Zo snel mogelijk dan als mijn kuthuiswerk het toelaat xxxx
JE LEEST
Me and my guitar
FanfictionAf en toe in het leven, Gebeuren dingen die je helemaal niet verwacht, Slechte dingen... die afschuwelijke littekens in het hart achterlaten, Maar ook goede dingen... die een stralende lach van liefde op je gezicht kunnen toveren, Dat verzacht de pi...