-Jade Pov-
Ik sta op het vliegveld te wachten samen met Niall. Hopelijk herkennen ze ons. Niall zijn haren waren nog altijd bruin van gisteren. Wat hem echt werkelijk prachtig stond. Wat is hij mooi. "...... Is geland." Ik schrik op. Niall pakt mijn hand en begeleidt me door de menigte. Ik kijk terwijl zoekend rond.
Opeens zie ik ze staan. Niall vliegt direct in de armen van Louis. Terwijl ik al lachend op Harry spring. Hij vangt me op, houdt me vast in bruidstijl en drukt een kusje op mijn neus. "Ik heb je gemist babe." "Ik jou ook hoor." Ik laat hem los en geef de andere jongens een knuffel. Naast Louis staat een meisje met bruin haar en krullen. Ik glimlach naar haar en geef haar een knuffel. Louis komt vrolijk aangehuppeld. "Jullie hebben al kennisgemaakt zo te zien. Eleanor Jade, Jade Eleanor." Ze glimlacht verlegen. Opeens kijkt Louis serieus. "Nou wat dacht je dat de meiden gaan shoppen terwijl wij zaken bespreken." Ik kijk hem vragend aan. Hij wilt me duidelijk niet bij het gesprek hebben. Hij geeft een kort knikje. Ik glimlach naar Eleanor. "Kom, Parijs is niet voor niets de stad van de mode."
Ik loop samen met haar de stad in. We lopen eerst de H&M binnen. "Kijk hoe een mooi kleedje." Het was een lichtblauw kleedje. Ik glimlach. "Wil je het passen?" Ze knikt. "Omg! Dat is Eleanor en Jade!" Ik kijk op en opeens staat heel de winkel vol met fans. Ik kijk Eleanor aan van Shit! Ze lopen allemaal naar ons toe voor een handtekening. De security komt ertussen.
Een hand trekt me mee naar buiten langs een zij-ingang. Gered! Ik kijk opgelucht. Tot als ik zie wie het is. "Scooter!!!!!" Ik probeer mezelf los te trekken. Wat tevergeefs is. Hij glimlacht naar zijn bodyguards. "We gaan naar m'n kantoor." Ik kijk hem bespottend aan. "WE? Jij en je bodyguards. Ik ga terug." Hij glimlacht en opent zijn auto. Ik voel een duw in mijn rug. Vergeet het. "We kunnen het natuurlijk ook op de moeilijke manier doen." Ik knik nee en stap in.
Even later komen we aan voor een immens gebouw. "Wow? Waar heb jij allemaal kantoren?" Hij glimlacht. "Overal." We stappen naar binnen, duizenden gangen door. Ik vind mijn weg echt niet meer terug als ik sebiet weg zou willen.
We gaan een kantoor binnen. Hij schuift gentel de stoel van onder tafel zodat ik kan gaan zitten. Ik ga maar zitten. "Zo, hoe gaat het met je?" vraagt hij lief. "Super, ik zit hier met 3 psychisch gestoorde mensen in een kamer. Prima, echt waar." Ik voel opeens een helse pijn in mijn nek. Ik kijk achterom en zie dat één van de bodyguards een naald in mijn nek had gestoken. "Wtf is dit?" Ze glimlachen. "Laat ons zeggen, we wouden orgineel uit de hoek komen als je niet met ons wou meewerken." Ik kijk ze boos aan.
"Zo, is Simon ook al niet goed genoeg meer?" Ik kijk hem vies aan. "Antwoord." schreeuwt hij. "Jawel..." mompel ik. "Ow jah sure," Hij pakt mijn hand en kijkt naar de verlovingsring. "Het was voor je loverboy Niall dat je naar Parijs was weggevlucht." zegt hij uitdagend. Ik klem mijn lippen op elkaar. Ik voel weer een steek in mijn nek. "Juist toch?" Ik zwijg. "Zwijgen is dus instemmen." Ik wordt rood.
"Wat doet het er eigenlijk toe. Je vader is doodongerust." zegt hij met een bigsmile. "Sinds wanneer zou jij dat erg vinden?" Ik voel weer een steek. "Laat ons zeggen meid, ik vind het niet erg. Helemaal niet." Hij begint te grijnzen. "Maar we kunnen wel van zijn bezorgdheid gebruik maken om geld te verdienen." Ik zie de glim in zijn ogen. "Nooit!" schreeuw ik. Ik voel weer een prik en bloed dat er begint uit te lopen. "Laat haar maar even afkoelen in Het Kamertje." Ik kijk hem vragend aan. De meest gespierde bodyguard tilt me op en duwt me in een superklein kubusvormig kamertje in. Er ligt juist een matras en dat is het. Hij doet het licht uit en smijt de deur dicht.
-Niall POV-
We zitten in een gezellig caféetje. "Dat was lang geleden." zegt Harry. "Jah, echt wel." "We missen je Niall. One direction is niets zonder jou. Simon weet echt niet wat te doen. Hij is zijn dochter kwijt en jou." Zayn kijkt me vragend aan. "Wat ben je nu van plan?" Ik slik. "Ik weet het niet. Ik wou dat Simon gewoon onze relatie kon aanvaarden. Dan was alles perfect gegaan."
De deur vliegt open. Eleanor loopt binnen. We kijken allemaal verschrikt op. Ze is doodop. "Louis trekt haar direct op zijn schoot en sust haar. "Wat is er gebeurd babe? Waar is Jade?" Ze wordt rustiger. "We werden omsingeld door fans en..." Ze barst in huilen uit. "En..." schreeuw ik, "Eleanor wat is er gebeurd?" Ik wordt echt zenuwachtig. Ik voel echt dat er iets aan de hand is. "Jade is verdwenen voor de security er was." Ik sta op. "Ik ga haar zoeken. Waar is het gebeurd?" "H&M" "Ik ga mee", roepen de jongens. Louis houdt Eleanors hand vast en wij lopen snel naar daar.
Als we daar zijn toegekomen, staan er allemaal politiecombies. "Laat ons erdoor." "Meneer, het is nu echt geen tijd om te shoppen." Eleanor loopt naar voor, de agent knikt en laat ons toch binnen. Ik kijk rond. "Waar is het gebeurd?" "Hier", ze loopt tussen de rekken door en stopt. Er staat een rek voor een deur. Ik schuif het rek weg en loop door een gang die op de achteruitgang van het magazijn terechtkomt. Ik vloek. Zowieso hebben ze haar langst hier meegetrokken of is ze langs hier ontsnapt. Ik zucht, we zoeken nog urenlang de stad rond zonder enig resultaat.
Jade Pov:
Deze ruimte is echt vreselijk! Het is hier donker en zo leeg. Juist een matras en een deken. Maar dat is niet het ergste... Ik maak me zorgen. Wat zijn plannen zijn. Dat Niall het al weet en wat er met Eleanor gebeurd is. Mijn hoofd doet er pijn van.
Na 3 uur, wat voor mij al jaren leek, wordt de deur open gedaan. "Scooter wilt je spreken." bromt een bodyguard. Ik zie op zijn naamkaartje Jim staan. "Zeg maar dat ik hem niet wil spreken." Ik voel een brandende pijn en leg mijn hand op mijn wang. "Aléh, zijn jullie al van dat naaldgedoe afgestapt. Het is toch al iets." Ik krijg nog een klap en wordt Scooters kantoor ingeduwt.
Er ligt een broodje voor mij. Ik kijk er hongerig naar, maar ik eet het niet. "Bevalt jouw nieuwe verblijfplaats je een beetje?" Ik zwijg. "Maar ok, ik zie al dat Niall doodongerust is." Hij laat beelden zien van de bewakingscameras. "Dan wordt het tijd om Simon in te lichten dat je hier bent." Ik kijk hem vernietigend aan.
"Hmmm, hoe gaan we je presenteren?" Hij loopt een rondje om me. "Ok Jim, knoop een touw rond haar benen en middel enzo. Josh stuk tape op haar mond en haal de blauwe shmink. Dries, ketchup." Ik kijk hem bespottend aan. "Hahah ketchup, je wil me geen pijn doen hé? Iedereen ziet dat je nog om me geeft." "Zorgt dat ze haar mond houdt!" Ik voel een harde slag en ik dwaal weg.
Niall Pov:
We zijn tevergeefs teruggekeerd naar ons appartementje, om een plan uit te zoeken, want we zitten op een dwaalspoor. Laat in de avond krijgen we een telefoontje van Simon, die totaal over zijn toeren is. "Niall en de rest, nu komen naar die plaats ******. Ik heb nieuws over Jade." Ik kijk de jongens aan. Dit kan een valsstrik zijn, maar toch ga ik... voor haar.
Even later komen we aan voor een klein gebouw. Als we binnenkomen, lopen we direct Simon tegen het lijf. Hij leidt ons zijn kantoor binnen en toont ons de foto. Ik schrik hevig. Ik zie Jade buiten westen vol bloed vastgebonden op een stoel. Ik vloek "Die vuile smeerlap." Daaronder staat een bericht. "Bel me."
"Bel hem dan Simon????!!" "Ik weet het niet Niall. Misschien als ik geen interesse toon dan laat hij haar gaan." zegt hij. "Are you crazy?" Schreeuw ik. "Als jij geen interesse toont, zal hij haar pijn doen tot als jij toegeeft. Scooter kent je gotverdomme goed genoeg." Hij kijkt me geiriteerd aan. "Goed ik bel." Hij pakt zijn gsm.
"Jah met Scooter." "Wat moet je?" vraagt Simon. "Geld." horen we aan de andere kant van de telefoon. "Hoeveel?" vraagt Niall. "1 miljard en dan doen we verder niets meer." "Vuile dikke smeerlap!" schreeuw ik. Dan legt hij af.
Simon kijkt geschokt. "Dat geef ik er echt niet aan uit!" "Simon, je betaalt dat geld!" Hij heft zijn schouders op. "Waarom zou ik eigenlijk?" "Ze is je facking dochter!" "Ze liep weg met... Jou" Hij kijkt me met een walgelijke blik aan. Ik begin te schreeuwen "Omdat jij onze liefde niet toeliet!"
"Jammer, weet je... Ik betaal dat geld als jij beslist om haar met rust te laten. Dat betekent, dat jullie elkaar NOOIT meer zullen zien...."
JE LEEST
Me and my guitar
FanfictionAf en toe in het leven, Gebeuren dingen die je helemaal niet verwacht, Slechte dingen... die afschuwelijke littekens in het hart achterlaten, Maar ook goede dingen... die een stralende lach van liefde op je gezicht kunnen toveren, Dat verzacht de pi...