Hey, een nieuw deeltje ;) 6 comments en 6 votes= nieuw hoofdstuk.
Dankje voor de leuke/lieve/grappige comments ;) en de votes.
Ik draag dit hoofdstuk op aan XxcupcakeloverrrxX omdat ze me heeft doen lachen met haar droge comment. Trouwens een aanradertje is haar boek Protecting you ft. one direction. Dus lezen mensjeees!
Comment/vote en fan ;) wil je ook dat ik een deeltje aan je opdraag? Zet een leuke/lieve/grappige comment. De leukste wint!!!
Jade Pov:
Ik sta in een groene weide. In de verte staan mijn ouders en zusje naar me te zwaaien. Vrolijk huppel ik naar ze toe. Maar voor ik ze in mijn armen kan slaan, hoor ik een luide knal. Voor ik iets kan doen, vallen ze bloedend neer met ogen gesloten. Het landschap verdort. Ik kijk geschrokken om.
Recht in de 2 groene ogen van een boosaardige man. Zijn mond valt open en er komt een slangentong uit die vreselijke woorden sist. Elk woord brengt me meer en meer de afgrond in. Ik leg mijn handen op mijn oren.
Opeens veranderen deze ogen in twee helderblauwe ogen. Een blonde jongen stapt naar me toe en drukt zijn lippen op de mijne. Ik kus vol passie terug. De vlinders vliegen rond in mijn buik. Hij fluistert dat hij me nooit meer kwijt wilt en ik het mooiste ben dat hem ooit is overkomen.
Deze jongen wordt naar achteren getrokken door een bruin harige jongen. Ze beginnen te vechten. De blonde slaat de andere helemaal in elkaar. Ik hoor pijnlijk gekreun en er spijbelt bloed op de grond. Het bloed blijft maar lopen waardoor er een zee van bloed onstaat. Ik kan amper bovenblijven in deze dikke massa dus zwem ik naar de bodem.
Daar raak ik verstrengelt in touwen en hoe verder ik zwem, hoe meer ik vast kom te zitten. Het wordt helemaal donker rondom mij. Schimmen vliegen om me heen terwijl ze fluisteren dat ik dood moet gaan.
Ik knik nee en probeer de touwen los te rukken. Mijn polsen zijn helemaal doorbloed. Maar toch komen ze na een tijdje los. Snel loop ik verder, uit de hoop dat ik niet achtervolgd wordt.
Ik loop recht in de armen van een man. Hij geeft me een knuffel en fluistert dat ik moet doorzetten wat ik ook nog tegenkom. Ik knik en ren voort. Tot als me de weg wordt verspert. Een mes wordt op mijn keel gezet. Ik hijg. Dacht je nou echt dat je kon ontsnappen. Het bloed loopt al uit mijn mond terwijl het lemmet van het mes verder in mijn nek wordt geduwt.. Ik trek het mes van mijn nek weg en loop door.
Daar zie ik voor me de blonde jongen kussen met een ander. Ik slik. Mijn hart breekt in 2. Ik zak op de grond. Je kan het niet, blijven stemmen in mijn hoofd fluisteren. Die ik direct instem. Dan ga ik maar dood, ik kan het niet meer. Laat me gewoon met rust.
Dan verschijnt mijn zus voor me. Ga door. Je hebt maar een kans. Je kan hier niet blijven. De deur doemt al in de verte op, als je daardoor bent, zal je veilig zijn. Doe het voor mij en mam en pap.
Ze trekt me recht en ik loop verder. Mijn kuiten worden door iets vastgegrepen. Ik blijf door rennen. Ik voel handen op mijn heup en hoe dichter ik de deur nader. Hoe grotere steken van pijn er door mijn lijf schieten..
Ik duw de klink naar beneden en doe de deur open.
*Biep biep biep*
Een kreun verlaat mijn lippen.
Naast mij begint dat vervelend ding nog luider te biepen. Ik hoor een open vallende deur en meerdere voetstappen. Even later voel ik allemaal koude dingen rond mijn pols, op mijn borst, zelfs op mijn gezicht.
JE LEEST
Me and my guitar
FanfictionAf en toe in het leven, Gebeuren dingen die je helemaal niet verwacht, Slechte dingen... die afschuwelijke littekens in het hart achterlaten, Maar ook goede dingen... die een stralende lach van liefde op je gezicht kunnen toveren, Dat verzacht de pi...