hoofdstuk 44:de prins op het witte paard

329 19 3
                                    

l

Jade Pov:

Ik lig op mijn king-size bed naar de tv te gapen. Geen stap mag ik meer buiten zetten zonder een bodyguard aan mijn zijde. Precies alsof ik één of andere gevangen ben. Zo voel ik me toch.  Het is voor je eigen veiligheid. Blablabla... Who cares? Waarschijnlijk doet Simon dit gewoon voor me van Niall weg te houden...

Verveeld zap ik een beetje rond op tv, tussen alle programma's door. Uit de hoop iets fijn te vinden.

Ik stop met zappen als ik one direction op het scherm zie verschijnen. Ik zet me recht en kijk gefocust naar hen. Harry begroet de interviewster flirterig -zo kennen we hem-, ze zetten zich neer in de rode zetels en Zayn geeft Harry een opmerking dat hij moet stoppen met flirten. Waardoor je een gegniffel van de andere boys hoort.

"Zo jongens! Van harte welkom in onze studio. Hoe gaat het met jullie?" Louis glimlacht en roept superluid "WORTEEEEL!"  Ik lach om het gezicht dat interviewster trekt. Typisch Louis... Liam lacht ook en trekt zijn pull uit en daar verschijnt een superman t-shirt. "SUPERMAAAN!" krijst hij op een superhoog toontje. Zayn geeft zich zelf een facepalm. De interviewster lacht. Iedereen lacht behalve...

Mijn blik brandt op Niall, die nonchalant zit rond te kijken. Ik bestudeer hem van kop tot teen en mijn oog valt direct op zijn pols waarop staat. *Jade <3.* Ik begin spontaan te glimlachen. Simon vermoordt hem zo...

Hij houdt van me als hij dit voor me over heeft. Net zoveel ik van hem hou. Alé, dat denk ik toch. Of is dit slechtst een illusie? Ik ben zo in gedachten verzonken dat ik het interview amper nog kan volgen. 

Als ik weer uit mijn gedachten schiet, staan de jongens klaar in de studio om te zingen. Ik kijk naar Niall die voor één keer in het midden van de groep staat op een verhoogje met zijn gitaar. Haleluja, hij is gewoon perfect.

"Wij hebben dit liedje geschreven voor iemand speciaal." zegt Harry. Hij lacht, waardoor er  kuiltjes verschijnen in zijn wang. Niall wijst subtiel met zijn vinger naar zijn pols. "We hopen dat ze nu kijkt." voegt Zayn eraan toe. Dan zetten ze zich klaar en de eerste tonen beginnen te spelen.

*I'm broken

Do you hear me

I'm blinded

Cause you are everything I see

I'm dancing, alone

I'm praying

That your heart will just turn around*

And as I a walk up to your door

My head turns to face the floor

Cause I can't look you in the eyes and say

When he open his arms

And holds you close tonight

It just won't feel right

Cause I can love you more than this, yeah

When he lays you down, I'm might just die inside

It just don't feel right

Cause I can love you more than this

Can love you more than this

If I'm louder

Would you see me?

Would you lay down in my arms and rescue me?

Cause we are, the same

You saved me, when you leave it's gone again

And then I see you on the street

Me and my guitarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu