Hoofdstuk 43: Whatever.

324 17 5
                                    

NIEUW DEELTJE :) 5 comments en  5 votes= nieuw deeltje

xxx Dankje voor de comments van vorig hoofdstuk.  :)

Dit deeltje draag ik op aan *tromgerofffffffffffffffffffffffffffffffffffel*

Angie!!!! xx

Jade xxx ENJOY xxx

Trouwens ik heb een vraagje? Moeten Jade En Niall weer samenkomen of liever toch Ian en Jade? Laat zeker een commentje achter?

COMMENT/VOTE/FAN/...

Jade Pov:

*Ding dong*

Ik schrik wakker. Wie de f*ck belt er om dit uur aan? Ik kijk naast me. Misschien is Xena ook erdoor wakker geworden. Maar nee, ze zit vredig naast me te snurken met open mond. Ik lach zachtjes en sluit haar mond, die direct weer openvalt. Ik doe  Zou iemand in dit huis het gehoord hebben? Ik spits mijn oren als ik iemand de trap aflopen hoor aflopen. Ja dus...

Ik zucht. uit nieuwsgierigheid, besluit ik toch eens te gaan kijken.

Ik sluip de kamer uit, zodat ik Xena niet wakker maak en sluit de kamerdeur zacht. Treedje voor treedje drentel ik de trap af, maar op de voorlaatste trede loopt het verkeerd: ik zet mijn voet verkeerd en donder de trap af. Holy shit. Ik zet me terug recht en wrijf de zweetdruppels van mijn voorhoofd. Subtiel zijn is nooit mijn sterkste punt geweest.

Ik kijk rond. Niemand heeft het precies gehoord. Gelukkig. God blessed me! 

Ik zet mijn speurtocht verder en stop aan de keukendeur, die op een kier staat. Ik kijk onopvallend om de hoek en zie Simon zitten met Xena's moeder. Ik slik: ze heeft dus hem gebeld en me verraden...

Ik moet hier weg voor het te laat is. Net als ik me wil omdraaien, kijken ze mijn richting uit. "Jade, kom erbij," zegt Xena's moeder lief. Ik stap langzaam de keuken binnen, om niet onbeleeft te doen.

"Zo, Simon is hier. Hij komt je ophalen." zegt ze nog altijd even lief als daarnet. Ik kijk even Simon's richting uit. Hij ziet er echt boos uit. Ik richt me tot Xena's moeder. "Je had toch gezegd dat ik enkele dagen hier mocht blijven logeren?" Ze wrijft nerveus door haar haren. "Ja, meid, neem het nu niet verkeerd op, maar ik en Simon zijn zeer goede vrienden en ik wil niet onze vriendscçhap verpesten met dit." Ik zucht. "En trouwens, ik had gezegd dat je het eerst aan je vader moest vragen." "Hij is mijn vader niet. Wat begrijp je daar niet aan." sis ik. Ik vang een droevige en kwade blik van Simon op. 

"Nu is het genoeg. Zit." zegt hij ingetogen. "Nee, ik sta hier goed." "Schat, doe nu niet koppig he." Ik zie dat hij zich inhoudt omdat Xena's moeder erbij is."Noem me alstublieft geen schat." roep ik. "Meid, we praten thuis verder goed?" Ik zet een stap achteruit. "Vergeet het, ik ga niet mee met jou."

Simon schuift zijn stoel onder tafel. "Bedankt." zegt hij aan Xena's moeder. Dan loopt hij naar me toe. Voor ik iets kan doen, neemt hij me vast. Ik spartel. "LAAT ME LOS. Pedofiel, mongool, kutmens, idioot, psychopaat." Hij negeert het en stapt met mij stevig in zijn greep vast naar buiten. Wow, ik wist niet dat Simon zo sterk was. (O.o)

Wanhopig verberg ik mijn gezicht in mijn handen. "Laat me los." Smeek ik hulpeloos. "Direct." zegt hij zonder een schrijntje medelijden. Hij doet het portier van de de zwarte landrover open en duwt me op de achterbank. Dan slaat hij het portier weer dicht. Hij stapt vanvoor in, start de auto en drift de baan uit.

Hij kijkt in de achteruitspiegel: "KIJK MEID, ik ben dit kotsmoe! Nu komt mevrouw niet eens meer naar huis. Gelukkig dat Xena's moeder en vader direct een bericht hebben gestuurd dat je bij hen was. Ik was over bezorgd. Kijk, ik doe mijn best om een goede vader te zijn voor jou...Maar je geeft me nooit eens een compliment van ik hou je pap, dankje pap...En dat is nog niet alles. Je doet alles om het mij moeilijk te maken. Soms vergeet je dat ik dit allemaal vrijwillig doe. Ik kan je even goed in het weeshuis gaan afzetten en wat ga je dan doen?"

Me and my guitarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu