hoofdstuk 18: the stranddate

583 25 7
                                    

heeej.Ja een nieuw deeltje.Ik had dit weekend echt geen tijd.Door een filmpje dat ik maakte.Ik zet link hier wel onder. http://www.youtube.com/watch?v=xVEV_-894rY pff ik ben zo droevig dat 1D niet komt dat ik een filmpje moest maken...

Ja dus hier is het deeltje dan.Enjoy.Laat een vote en comment achter (5 comments en 5 votes nieuw hoofdstuk) oowjaah het eerste deel van mijn nieuwe boek staat erook op. Comments en votes zijn altijd leuk

http://www.wattpad.com/story/7874865-weird

lovies jade claes xx

Jade Pov:

Ik open mijn ogen.Ik lig in Niall's armen.Ik geef hem een kus op de lippen.''Goodmorning.'' Hij opent slaperig zijn ogen."Mmmm...Wek me niet uit deze mooie droom over jou." Ik glimlach:"Komaan Niall het is al bijna 11 uur.Hij schrikt op."Is het al zo laat?" Ik spring uit zijn armen en loop naar de keuken.Ik kijk  naar de koelkast.Er hangt een  post-it op.Zo te zien van my little sister. "Hey zusie.Ik ben nu bij een vriendin tot vanavond.Ik heb jullie niet wakker gemaakt omdat ik jullie zo schattig vind samen.Owjah.Gisterenavond heb ik nog cake gebakken .Hij staat in de koelkast.Lovies xx kyra." Ik grinnik en trek de koelkast open.Waar zijn mijn mama en papa eigenlijk.I dont know..I dont care I'm a facking unicorn.

Ik neem de cake en een bak aardbeien.Ik snij 2 stukken cake en leg er aardbeien rond.Daarna pak ik dr bus strooisuiker en bestrooi het.Ik vind het er best mooi uitzien.Niall zit al aan de keukentafel.Ik glimlach lief naar hem."Wat wil je om te drinken." "Warme chocomelk babe." Ik zet het vuur aan en warm de melk op en voeg er chocolade bij.Even later zet ik de 2 borden cake en 2 tassen chocomelk op tafel.Ik zet me tegenover Niall.Hij staart naar mij. "Heb je geen honger?" "Jawel." Ik neem een hap van de cake van mijn zusje.Hmm die is goed.Ik zie Niall ook gulzig eten."Wat zullen we vandaag doen Nialler." "I dont know.Maar je moet op tijd zijn voor je concert.Ik begin weer aan Scooter te denken.Ik krijg tranen in mij ogen.Ik ben echt bang.Niall wrijft met zijn duim de tranen uit mijn ogen:"Rustig babe , Ik blijf bij jou en Justin ook.Er gebeurt je echt niets."

Na het ontbijt ruim ik de borden af en doe de afwas.Niall komt naast me staan en zwiert met een keukenhanddoek.Het is best een gek zicht.Speelt wrijf ik een beetje zeep op zijn neus.Hij grinnikt."Dat krijg je terug." Ik loop  bang weg.Hij lacht en loopt achter me aan."Wacht maar ik krijg je wel te pakken." Ik loop door.Niall grijpt me vast en draait me om.Hij drukt zijn lippen op de mijne.'Laten we straks een strandwandeling maken." "Sgoed.ik ga mij een beetje opmaken." ''Ik kom je binnen een halfuurtje ophalen.'' Ik hoor de deur sluiten.Ik loop naar boven en doe mijn wit kleedje met vogels op aan.Ik leg mijn haren goed en lak mijn nagels lichtroze.Dan begin ik met de make up.Een heel klein beetje.Niet te veel.Ik ben geen barbiepop.

Even later gaat de bel.Ik doe open en zie Niall met een roos staan.Hij krijgt een blos op zijn wangen.''Wat zie je er mooi uit.'' ''Dankje.Jij ziet er altijd mooi uit.''Hij neemt mijn hand en we stappen in zijn auto.

Even later zijn we er.We lopen op het strand hand in hand .Ik trek mijn schoenen uit want niks is iritanter dan zand in mijn schoenen uit.We stoppen als we op een afgelegen stukje staan.''Ga maar zitten.'' Ik vlei me neer.Ik voel zijn adem in mijn nek:''Je bent het mooiste wat me overkomen is.'' Ik glimlach. ''Mijn liefde voor jou is niet uit te drukken.'' Ik voel dat hij met mijn haar aan het spelen is. Zo doet hij nog even voor.Hij staat op en loopt naar de zee. ''Wie het eerst in de zee is?'' Ik spring recht en loop lachend achter hem aan.Ik hoor hem ook lachen en hij draait zich om.Ik loop hem voorbij. ''WACHT JADE.'' hoor ik hem roepen.Ik wacht.Hij loopt naar me toe en tilt me op.Zo loopt hij het water in. ''Whaaa Nialler!!!Stop'' Hij grinnikt en loopt verder de zee in.Ik kijk hem zielig aan:''Niall zet me neer.'' Hij laat me vallen.Ik ben helemaal nat.Ik sla mijn armen om Niall heen.Anders verdrink ik nog.Hij drukt zijn lippen op de mijne.Hij glimlacht naar mij en ik terug naar hem. Ik voel me helemaal warm.Liefde is toch zo mooi.We lopen terug uit de zee.

Hand in hand,

Op het strand,

We zoeken een weg door het zand,

De ruisende zee,

Gaat met ons mee,

We zitten nu,

Hand in hand,

Aan de kant van het water,

Je kijkt me aan,

En ik besef,

Je bent alles wat ik altijd hebben wilde,

En ik wil nooit meer weg!

Ik bibber als ik me neerzet.Niall ziet het en geeft zijn pull aan mij.Wow wat ruikt die lekker naar Niall.Ik trek hem aan.Hij is veel te groot maar kom.Niall grinnikt:"Sexy." Ik kijk hem weer aan wat heeft hij toch mooie ogen.Hij neuriet zachtjes."You know I be." Ik val hem in:"Youre life youre voice.Youre reason to be." Hij glimlacht:"my heart.My love is breathing for this." Ik ga verder."Moments...'' niall geeft mij een duwtje zodat ik neerlig en drukt zijn lippen op de mijne.Ik wrijf door zijn haar.Hij grinnikt.Mijn gsm gaat opeens af.Ik leg af en zie dat het al 4 uur ja.''Niall het is bijna tijd voor het concert.'' Hij knikt.We stappen in zijn auto.Hij rijdt naar me thuis. ''Niall dankje.'' Hij kijkt naar mij:''Voor wat? '' ''Voor alles.'' Ik begin te blozen en draai weg. ''Ik hou van je.'' Hoor ik hem fluisteren. "Ik ook van jou schat."

srr voor dit kleine deeltje maar ik mocht van mijn broer het bandje voor een fuif ontwerpen.De jury gaat beslissen dat het het nu gaat worden.Laat me hopen xxx :) ale xx 5 votes en 5 comments = nieuw deel

lovies Jade claes

Me and my guitarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu