Hey een nieuw deeltje ... Jeeej :D Ik hoop dat jullie ervan genieten :D Please comment/vote/fan/share... 5 votes+3 comments= nieuw hoofdstuk... Ik heb de indruk dat er niet veel meer mensen dit verhaal lezen dus laat je eens horen bij comment? en druk the vote knop in. Sorry voor zo laat dit stukje te publiceren maar ik heb het nogal zwaar voor school...
Jade Claes xxx
Jade Pov:
Mijn ouders zitten in een auto. Ze rijden over de natte stenen. Mijn moeder is gewoon ladderzat aan het slapen en mijn vader zit ladderzat achter het stoer. Ik zie een auto naderen. Mijn vader geeft een ruk aan het stuur, maar het is te laat. Het is te laat... De autos vliegen tegen elkaar, halsoverkop in de gracht. Mijn papa slingerd door de voorruit. Dood. Mijn mama ademt niet meer. Dood. Ik probeer haar hand te raken. Maar eht lukt niet.
Ik schrik wakker. Rustig Jade. Het was maar een droom. Ik wrijf de zweetdruppels van mijn voorhoofd.
Dan open ik slaperig mijn ogen.Shit ik ben gisteren in de bus in slaap gevallen. Ik kijk rond...waar ben ik ? Waar is iedereen? Ben ik in de steek gelaten? Nee? Zo te zien ben ik in een hotelkamer. Ik kijk verder rond. Zo te zien is het een luxe penthouse. Met overal ramen zodat ik over de hele stad kan kijken. Welk uur zou het toch zijn? Ik rek mij uit en zie mijn gitaar staan. Ik glimlach, pak mijn gitaar en zet mij voor het raam. Ik kijk naar buiten,het is nu echt een super uitzicht over Wales en tokkel terwijl op mijn gitaar:
''I've always been the kind of girl...That hid my face. So afraid to tell the world, What I've got to say, I have this dream, Right inside of me, I'm gonna let it show, It's time to let you know, This is real, this is me, I'm exactly where I'm supposed to be now, Gonna let the light shine on me, Now I've found who I am, There's no way to hold it in ,No more hiding who I wanna be, This is me ,Yeah..Do you know what it's like,To feel so in the dark? To dream about a life. Where you're the shining star. Even though it seems. Like it's too far away. I have to believe in myself. It's the only way. This is real, this is me. I'm exactly where I'm supposed to be now. Gonna let the light shine on me. Now I've found who I am. There's no way to hold it in. No more hiding who I wanna be. This is me. You're the voice I hear inside my head. The reason that I'm singing. I need to find you, I gotta find You're the missing piece I need...The song inside of me. I need to find you, I gotta find you. This is real, this is me. I'm exactly where I'm supposed to be now. Gonna let the light shine on me. Yeah..There's no way to hold it in. No more hiding who I wanna be. This is me, this is me yeah... Now I've found who I am. There's no way to hold it in. No more hiding who I wanna be...This is me ''
Er klopt iemand op de deur van de hotelkamer waar ik me in bevind. Wie zou het zijn? Ik sta met tegenzin op en doe de deur open. Er staat een meisje met een pak van het hotel aan met een plakaatje Sarah. Ze begint te gillen,als ze me ziet. ''IIIIIIIIH Jij bent Jade omg...omg ik ben zo fan...Aaaaah omg ik sta oog in oog met de echte Jade.Omg rustig Sarah rustig.'' Ik glimlach droog naar haar,die is gewoon helemaal aan het freaken. Om mij? Wat bezielt haar toch. Nu kijkt ze een beetje zenuwachtig :'' Ik moest je ontbijt komen brengen van mijn baas.'' Ze blijft verlegen staan kijken naar mij.
''Kom maar even binnen.'' Ik zie haar weer helemaal freaken. ''OMG OMG de echte Jade vraagt dat ik haar hotelkamer mag binnenkomen.'' Ze loopt mijn kamer binnen en zet de plateau neer. Ik zet mij op bed en doe gebaar dat ze naast mij mag komen zitten. Ze glimlacht:'' Dit is een droom.'' ''Neejoh...Zo speciaal ben ik ook niet. Ik ben maar mezelf.''
Ik hoor geschreeuw van buiten. Ze neemt mijn hand en doet een schuifdeur open,dat leidt naar een balkon. Ik loop er verwonderd door en zie daar 1000000 tieners staan, die hysterisch mijn naam beginnen roepen als ik buiten kom. Ik zwaai is, roep I love you en loop snel terug naar binnen en sluit de schuifdeur. Wow wat een drukte. Ik loop naar Sarah en geef haar een knuffel.
JE LEEST
Me and my guitar
FanfictionAf en toe in het leven, Gebeuren dingen die je helemaal niet verwacht, Slechte dingen... die afschuwelijke littekens in het hart achterlaten, Maar ook goede dingen... die een stralende lach van liefde op je gezicht kunnen toveren, Dat verzacht de pi...