Hey lezers,een nieuw stukje.1200 lezers al op mn verhaal wow :).Jullie maken me echt overgelukkig echt waar.Terwijl ben ik druk bezig aan ander verhaal hehehe xx kzeg nog niets... .Dus comment en vote voor een nieuw hoofdstuk van me and my guitare xx (5 comments en 5 votes :) nieuw) veel leesplezier xxjade xxx
Jade pov:
Als ik wakker wordt voel ik armen rond mij.Ik zit op iemands schoot.Ik probeer me los te rukken." Ik laat je echt niet meer gaan hoor.Ik laat je echt niet nog eens in de steek. "hoor ik hem huilend mompelen. "Niall.Ben jij het?"vraag ik verbaast. ''Jha..." "Niall waarom doet mijn keel zo een pijn." Hij slikt:"Omdat Scooter je luchtpijp geraakt heeft." Ik krijg water in mijn ogen als ik eraan terugdenk:"Niall Waarom heb je me gezocht. Waarom heb je me beschermd. Waarom laat je me gewoon niet aan mijn lot over?" Hij zwijgt even en geeft me een kusje in mijn nek:"Omdat ik van je hou." Ik kijk zielig:"Waarom kus je dan met een ander meisje."Ik praat echt schor.Ik probeer me uit zijn armen te rukken.Ik ben nog altijd boos op hem.Hij houdt me nog steviger vast.ik voel zijn warme adem in mijn nek."Jade.Het is allemaal een misverstand.Zij kuste me.Ik wou niet met haar kussen." Ik draai me om:"Ben je daar zeker van?" Hij zegt:"Jha heel zeker." Ik kijk hem uitdagend aan:"Bewijs." Hij komt dichterbij en onze lippen raken elkaar.Ik stop "Niall waar zijn we."Ik voel dat mijn stem wegvalt. "In de studio van 1D"antwoord hij.
Er wordt er aan de deur geklopt.Harry en Yani komen binnengelopen.Ze geeft me een knuffel:"Jade.Ik was zo bang.Omg je leeft nog." Ik kreun:"Yani.Je doet me pijn." Yani begint te freaken:"Wat is er met je stem?" Ik krijg tranen in mijn ogen.Niall antwoordt gelukkig voor mij:"Scooter heeft haar luchtpijp geraakt." Yani begint te freaken.Harry houdt haar stevig vast.Hij kijkt naar Niall die mij geen seconde loslaat."Niall.Gaat het met je neus?Hij bloedt." Niall is even stil:"Jha hoor.Wil iemand water gaan halen voor mij en Jade.Ik wil haar nooit meer loslaten." Yani knikt en wandelt naar buiten.
Een man doet de deur open."Niall kan ik je even onder 4 ogen spreken." Niall blijft zitten. Harry kijkt :"Niall ga gewoon even mee.We willen geen boel met onze manager.Ik blijf wel even bij Jade" De manager knikt dankbaar naar Harry.Niall kijkt Harry in de ogen.''Heel even dan.Let goed op haar'' Hij zet me op een stoel en hij volgt Paul.Ze blijven in de gang staan.Ik kijk zielig naar Harry.Hij kijkt terug.''Hij is direct terug.Je bent veilig.''
Ik hoor Niall en paul in de gang praten. "Niall.Scooter heeft gebeld..." Ik hoor Niall luid hoesten. "Niall dit is serieus.Ze moet terug.We krijgen echt problemen." Ik hoor Niall luid zeggen:"NEE,ze blijft hier." "Niall ze heeft een contract getekend.Ze kan er niet onderuit.'' Niall begint te schreeuwen:''DIE ROTMANAGER VAN HAAR HAD HAAR BIJNA DOODGESLAAN.IK LAAT HAAR ECHT NIET TERUGGAAN.OVER MIJN LIJK!'' 'Niall rustig,we weten allebij dat ze terugmoet'' Opeens krijg ik geen adem meer binnen.Ik voel dat ik weer neerval.Ik zie net nog dat Yani binnenkomt en het water laat vallen.Ze gilt.''Jade!'' Mijn ogen sluiten.Iemand is op mijn wang aan het slaan."Jade.Alstublieft blijf wakker.Jade!" ...Mijn gedachten dwalen verder en verder weg.verder en verder.'' Jade...''
Het moet niet mogen,
Het mag niet bestaan.
Alleen al voor de mensen die achterblijven.
Zij die op hun benen blijven staan,
En proberen te leven.
Hun weg in te slaan.
Het moet niet mogen,
Het mag niet bestaan.
Niall pov:
Ik hoor Yani gillen.Ik loop direct terug.Ik doe de deur open.Ik zie Jade op de grond liggen.Met haar ogen dicht.Harry probeert haar wakker te krijgen door op haar kaak te slaan en Jade te zeggen.Maar het lukt hem niet.Ik begin te schreeuwen:"JADE!!!NEE!'' GETVERDOMME.BEL DE AMBULANCE.STELLETJE ********."roep ik woedend met superveel tranen in mijn ogen. Yani belt naar de 100.Harry probeert me te kalmeren."Rustig Niall.Diep inademen.Diep uitademen." Ik krijg tranen in mijn ogen en begin te hyperventileren:"Jade alstublieft...wordt wakker lievie.Jade!" Schreeuw ik in haar oor.Maar ze reageert niet.Ik hoor de sirenas al afkomen.
De dokters komen afgelopen en tillen jade in de ambulance.Ik huil.Ik laat haar echt niet alleen.Niet weeral.Ik vraag stilletjes:"Mag ik mee?" De dokters knikken.In de ambulance was het paniek.De dokters liepen zenuwachtig heen en weer.Ze steken buisjes in Jades armen en benen.Ze zetten zelfs een apparaat op haar mond voor beademing.Ik voel me echt schuldig.Ik heb haar weer in de steek gelaten.
Ik heb haar niet eens kunnen vertellen hoeveel ik van haarr hou.Of wel?...Nee.Jade alstublieft.Blijf leven.Ik kan echt geen leven zonder jou meer voorstellen." Een dokter geeft me een schouderklopje.''Het komt wel goed.''Ik ween:"Nee dat komt het niet." ''Sssst rustig.'' sust hij.We komen in het ziekenhuis en Jade wordt met de dokters direct naar een kamer gebracht.Ik moet even in de gang wachten.Na een half uur wordt de deur geopend en stappen de dokters naar buiten.Ik loop direct naar binnen.Ze heeft massas buisjes en al die dingen in haar mond en arm.Ik zet me op een stoel naast haar.''Jade pleasee hoor mij.Weet dat ik van je hou.''Ik geef haar snel een kus op haar lippen.Maar ze voelen droog aan.Ik schrik en zet me weer terug.Er komt een dikke verpleegster binnengelopen:"Het bezoekersuur is voorbij.Onze patient heeft rust nodig." Ik blijf koppig zitten.Ze zucht:"Achjah.Blijf maar.Je kan op het bed naast haar slapen als je moe bent." Ze stapt de kamer uit.Even later komt de verpleegster binnen met een schaal koekjes en een tas thee:"Je zal vast wel honger en dorst hebben." Ik knik:"Dankje." ze stapt weg.
JE LEEST
Me and my guitar
FanfictionAf en toe in het leven, Gebeuren dingen die je helemaal niet verwacht, Slechte dingen... die afschuwelijke littekens in het hart achterlaten, Maar ook goede dingen... die een stralende lach van liefde op je gezicht kunnen toveren, Dat verzacht de pi...