Heeeej lezertjheeeuuuss,dankje voor de lieve comments ensoow...Jullie maken mij hier zo blij mee.LOVE YOU SO FACKING MUCH WHAAA srr dat ik deeltje zo laat publiceer maar moest nog aan mijn junior journalist wedstrijd werken. :) en al dat school en gitaar.En die superhoge bergen huiswerk.Jhaa dus srr :( xxx 5 comments+5 votes = 1 nieuw hoofdstuk
lees ook mijn nieuw verhaal weird :) een aanradertje :) xxx
Jade Claes xxxx
Jade Pov:
Ik zit in de zetel. Ik voel me echt kapot. Maar, mijn eerste optreden was gewoon fantastisch.Die kick dat je daarvan krijgt. Ik zie Scooter en Justin praten.Ze zitten iets verder in een zetel. Ze hebben allebij een serieus gezicht.Waar zullen ze het nu over hebben? Ik wil naar hun toe gaan,maar geraak niet recht.Wat ben ik toch tam.Ze kijken allebij naar mij en lachen. ''Engel! Kom je mee?''vraagt Justin lief.''Waarom?'' vraag ik met een pruillipje,''Ik wil blijven liggen.'' Hij glimlacht,pakt mijn hand en trekt me recht:"Meet and greet.'' Ik zucht:''Ik heb echt geen goesting." Hij trekt me mee de gang in.Ik lach naar hem.We stappen de meet and greet kamer binnen.Er staan 4 meisjes.Die helemaal beginnen te freaken als ze ons zien.Ik glimlach.Justin laat mijn hand los.Ze vragen een foto met hem.Ik ga aan de kant staan.Opeens hoor ik hen mijn naam zeggen:''Jade kom ook op de foto!'' Ik glimlach en ga naast Justin staan.We trekken een gekke bek.De foto wordt afgedrukt en de meisjes nemen ze van de printer.Ze vragen of Justin hem wilt tekenen.Hij tekent het met plezier.Dan komen ze naar mij en vragen ze ook een handtekening.Ik zet met plezier een handtekening.Ze glimlachen naar mij.Opeens vraagt één van de meisjes:"Ben je ook op Justin.'' Ik knik nee.De meisjes grinnikken:''Jaja..."
De timer maakt een geluid.Dat betekend dat de meet en greet gedaan is.De meisjes stappen superenthousiast buiten.Justin en ik blijven alleen achter.Ik glimlach naar Justin:"Kom we moeten terug naar Scooter.'' Hij zucht en ik trek hem recht.We gaan terug en Scooter is met Josh aan het praten.Lang geleden dat ik hem nog gezien heb.Ze glimlachen naar ons.We zetten ons in de zetel tegenover hun.Ze zwijgen en kijken ons aan."Morgen spreken we af om 11 uur aan de studio.Ik heb iets belangrijks te vertellen.'' Ik knik en stap naar buiten.Daar staat Niall.Ik loop naar hem toe en knuffel hem.Hij blijft stokstijf staan.Hij knuffelt me niet terug. ''Niall?'' Hij draait met zijn ogen. ''Nialler...'' ''Jaaah!'' zegt hij gefustreerd.Ik voel een steek van pijn. ''Niall,waarom doe je zo?'' Hij kijkt naar mij met een boze blik:''Dat weet je best!'' ''Dat weet ik niet zeg nu eens getverdomme wat er is!!???'' roep ik zachtjes. ''Stop met liegen he,ik heb je wel zien staren naar Justin en verliefd zien kijken.WEET JE HOE DIT VOOR MIJ VOELT!!! '' Schreeuwt hij.'' ''Niall,jij bent de enige.'' zeg ik stil.Ik kijk hem met betraande ogen aan.Hij roept nog woedender''Ja tuurlijk.Hij kuste je op je wang.'' Ik fluister zacht:''Wat...'' Hij onderbreekt me en duwt me.Ik val op mijn knieen.''Weet je ik heb spijt van wat ik allemaal al voor jou heb gedaan!'' Schreeuwt hij woedend.
ik keek je aan
met tranen in mijn ogen
de pijn kan je lezen
maar dat doe je niet
je weigert te erkennen
hoeveel pijn je me doet
je WIL het gewoon niet zien
het lijkt alsof ik een harde ben
maar dat ben ik niet
van binnen ben ik nog klein
een klein meisje dat moet leven met veel pijn
pijn die nooit weg gaat
jij ontkend het feit dat ik pijn heb
je weet dat je kan helpen
maar dat wil je niet
je zegt dat je het wil,
maar je laat me stikken
het laat je koudNiall Pov
Ik duw Jade woest tegen de grond en stap in de auto.Ik start de auto en drift weg.Wat heb ik gedaan.Ik heb het dierbaarste in mijn leven pijn gedaan.Ik hou nog steeds van haar.Maar waarom heb ik dan zo gereageerd? Ik heb haar niet eens laten uitpraten.Wat ben ik stom geweest.Ik voel een traan over mijn wang rollen.Waarom kon ik mijn jaloersheid niet even bedwingen.Ik zucht en rij naar huis.
Jade Pov:
Ik zit nog altijd op de koude stenen van de straat. Ik heb het koud en voel me helemaal gebroken.Opeens voel ik een hand op mijn schouder.Waarschijnlijk zie ik er nu vreselijk uit.Ik schrik en draai me om.Daar staat Justin. ''Je zit al een uur buiten.Jezelf laten doodvriezen zal echt niet helpen hoor.'' Ik blijf voor me uitkijken en negeer hem.Hij tilt me op en brengt me naar binnen.Hij legt me in de zetel en stapt weg.Ik kijk rond daarstraks ben ik hier klaargemaakt en heeft Niall me... Mijn tranen druppen op de grond.Justin komt terug met een deken.''Ik heb net aan Scooter gevraagd dat we hier mogen blijven logeren en hij zei dat eht ok was.Ik knik.Hij legt het deken over mij.''Wat erg voor je.Ik heb jullie bezig gezien.'' Ik voel dat hij zich dichter tegen mij aankomt.''Hij haatte me Justin...'' stotter ik. ''Hij is je niet waard.'' Hij omhelst me.Een gevoel van warmte komt bij me binnen. ''Justin,soms twijfel ik gewoon...'' Over wat. Onze lippen zijn nu wel heel dicht bij de mijne.Ik voel dat hij vooroverboog.Ik buig me ook naar hem toe.Opeens wordt de deur geopend.Daar staat Scooter. ''Oeps sorry voor dit moment te verstoren.'' Hij stapt naar ons toe en wrijft over mijn wang. ''Je hebt het zo koud.'' Ik knik. ''Dit kan ik niet aanvaarden dat mijn topgitariste pijn heeft.''Hij kijkt naar Justin:''Ik moet naar huis.Zorg goed voor haar.'' Justin knikt.''10 uur morgen studio.'' roept hij nog morgen na.Ik huil weer:''Niall.'' Justin veegt de traan weg met zijn duim:''Hij Heeft je in de steek gelaten.Vergeet hem.'' Ik leg mijn hoofd op zijn schoot en sluit mijn ogen.Hij is met mijn haar aan het spelen.Zo val ik in slaap.Hij doet me een beetje denken aan Niall,die speelde ook altijd met mijn haar.Niall...
srr voor dit kleine deeltje xxxx lovies xxxx
JE LEEST
Me and my guitar
FanfictionAf en toe in het leven, Gebeuren dingen die je helemaal niet verwacht, Slechte dingen... die afschuwelijke littekens in het hart achterlaten, Maar ook goede dingen... die een stralende lach van liefde op je gezicht kunnen toveren, Dat verzacht de pi...