hoofdstuk 14:the morning

531 22 5
                                    

Heej lezers,dankje voor de lieve comments en votes.Ik ben bezig aan een nieuw verhaal daar krijgen jullie later nog meer informatie van.Dit blijf ik natuurlijk verderschrijven hoor.Ik ga nu nog niets zeggen,ik laat jullie liever een beetje curieus zijn hehehe xxxx haha 1 vote=1 steun :p omdat eht school is :p en 5 votes en 4 comments nieuw hoofdstuk.hou van jullie....Maar niet van school lovies xxxx

Ik hoor getjilp.Ik gaap.Het is 7 uur 'S ochtends.De zon begint stilletjes aan op te komen.Wat waren die kleuren toch mooi:''Rood,geel,oranje.''Ik kijk ernaar wow.Ik besluit mijn gsm weer aan te zetten.Ik zie op mijn scherm.16 gemiste oproepen.WOWIE.Ik schrik.Ik moet echt terug naar huis.Ik klim uit de boom en loop uit het bos.Na een tijdje kom ik uit op een weg.Ik had het best wel koud.Het was echt fris buiten.Na een uurtje langs de weg lopen zie ik dat het helemaal verkeerd zit.Ik zak op een parking van een tankstation in elkaar.Ik zie het echt niet meer zitten.Ik hoor een vrachtwagen naast mij stoppen.

Er klopt iemand op mijn schouder:''Hey.Wat doet een klein meisje als jij hier alleen op een verlaten tankstation.Dit is geen plek voor kleine meisjes.'' Ik slik:''Ik ben de weg kwijt.'' Hij glimlacht heel vriendelijk naar mij:''Stap in...Ik breng je wel naar huis.'' Ik twijfel,maar stap toch maar in.Ik heb geen zin om te bevriezen.Hij stapt ook in en geeft me een deken en een beker warme chocomelk.Ik leg het over mij en nip rustig van de chocomelk.Mmmmm...Heerlijk''Hoe mag ik je noemen kleine meid.'' Eigenlijk vind ik het best grappig dat hij mij een kleine meid noemt ik ben 16. ''Jade Claes'' Hij slikt.Ik hoor dat hij de deur op slot doet.Ik voel opeens dat er iets niet pluis zit. ''Ben je toevallig gitariste?Toevallig van Justin.Ik bibber:''Ja,ik wist niet dat ik zo bekend was.Ale,ik heb nog niet opgetreden.'' Hij begint gemeen te lachen:''Haha meisje,je weet toch dat je gezocht wordt door je baas?'' ''Euhm nee eigenlijk niet.Ik was gewoon niet geweest gisterenavond.'' Hij roept blij uit:''1...2...3...BINGO! Die beloning is voor mij.1000 euro.Meisje,You made my day.Mijn geluksdag.'' Ik kijk hem aan met bange ogen.Hij neemt een blad uit een schuif van zijn auto.''Kijk,je wordt gezocht.Hij zwaait eht voor mijn neus.Ik pak het.Ik kijk er verbaast naar.Terwijl tikt hij het nummer in.Hij glimlacht gemeen naar mij.''Ik zal het voor jou op luidspreker zetten.''

''Hey met het Josh van der Veiren wat kan ik voor u doen." "Voor de advertentie en natuurlijk ook de beloning." Ik hoor Josh nog zeggen."Ik verbind je direct door." "Jha met Scooter?Wat scheelt er?'' ''Ik heb het meisje van je advertentie.Ik kom direct af zorg maar dat je je geld klaarhebt." "Ok ik wacht op je.Zorg maar dat ze niet wegloopt." Hij legt af.Ik kijk hem met waterige ogen aan."Krokodillentraantjes helpen niet voor mij meid.Enkel centen." Ik neem mijn portemonee:"Ik geef je heel mijn portemonee.Breng me alsjeblieft niet naar hem."Hij doet het open en lacht:"Whahah 50 euro maar...Kleine hoopster.Maar dank je voor het geld.Dat is dan voor de 3 sterren rit." Ik kijk bang:"Geen beetje medelijden.Je weet toch wat hij met mij kan doen.'' Hij grinnikt:''Dat boeit mij niet.Jouw probleem.'' Ik roep luid uit:''Jij hebt echt geen hart hé.'' Hij negeert me voor de rest van de rit.

Sommige mensen 

hebben geen hart 

zijn kil voor de maatschappij 

dat maakt andere mensen 

zeker niet blij 

die mensen hebben geen gevoel 

en kijken er niet achter 

hoe jij je voelt 

wat je denkt of zegt 

ik denk dat je je er beter 

bij neerlegt 

of vlucht van die mensen weg 

en zoek betere om mee om te gaan 

mensen zonder hart 

kunnen naar de maan 

Ik kijk bang voor me .Wat gaat er nog allemaal gebeuren.Ik zie dat we de oprit van de studio oprijden.Ik zie Scooter.Als hij mij ziet zie ik op zijn gezicht een grote grijns.Hij parkeert zich.Scooter geeft het geld.Hij wilt mijn deur opendoen maar ik doe die snel op slot.De man van de vrachtwagen doet die weer open maar ik doe hem weer snel op slot.''Jade!Kom eruit.We gaan geen spelletjes spelen.Ik blijf koppig en doodsbang verderdoen.Opeens trekt hij de deur sterk open.Scooter sleurt er mij boos uit.Ik voel me doodsbang.Hij sleurt me mee aan mijn pols.Ik probeer mij los te wringen,maar hij is veel te sterk.Hij gooit mij in een lokaal binnen.Ik val.Hij zet zijn vingers op mijn keel,knijpt en trekt me zo recht.Ik voel een steek van pijn.Ik voel me een beetje duizelen.Ik voel hij dat hij harder en harder op mijn luchtpijp aan het drukken is.Hij kijkt me woedend aan.Maar echt woest.Zo boos heb ik hem nog nooit gezien.

Hij begint tegen me te praten.''Door jou hebben we niet kunnen optreden.'' Hij slaat me hard in mijn gezicht.''Daarom hebben we het concert moeten aflassen!'' Hij slaat me nog is.Ik voel me helemaal duizellen.''Door jou hebben we geen geld verdient.'' Hij slaat me nog is. ''Door jou ben ik nog eens geld kwijt.Omdat ik je wou vinden.'' Hij sloeg me nog eens in mijn gezicht.Ik kreeg nog een derde,vierde en vijfde klap in mijn gezicht.Ik voel het al zwart voor mijn ogen worden.Ik hoor hem kwaad roepen:''Luister naar mij.'' Hij slaat superhard op mijn arm die gans blauw ziet.Hij wordt nog woester.Hij zegt nog iets en hij duwt me superhard tegen de muur.Ik blijf zitten.Meer kan ik niet doen.Hij trekt me weer recht en duwt me nog is.Ik zit helemaal in elkaar gedoken.Overal heb ik pijn.Ik begin wazig te zien.Hij wou me nog eens slaan.Ik voel dat het gedaan is.Dit wordt de fatale slag.Er springt opeens iemand voor mij:''Ben je helemaal gestoord?Sebiet is ze dood.'' Die persoon krijgt een slag in zijn gezicht.Hij wordt helemaal rood:''Die krijg je terug'' Hij slaat en Scooter vliegt tegen de grond.Hij slikt.Ik voel dat ik wordt opgetilt en voel dat die persoon die mij vastheeft loopt.Hij fluistert in mijn oor:''Je bent veilig nu.''Ik hoor Scooter nog naroepen:''Ik krijg je nog.Je kan niet blijven vluchten.Je bent van mij vergeet dat niet.''  Het wordt me allemaal teveel.Ik ben totaal niet veilig.Het wordt helemaal zwart voor mijn ogen.

Me and my guitarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu