Pamiętaj , że nie ważne gdzie jesteś . Nie ważne z kim jesteś i nie ważne ile przeszkód masz na swojej drodze . Pamiętaj , że to twoje życie i twoja droga . Nie zbieraj patyków , które leżą na ścieżce przed tobą . Rozgarniaj je nogą i po prostu mknij na przód . Jeżeli twój cel jest gdzieś wysoko - skacz . W twoim życiu jedyną osobą , która ustala zasady jesteś ty . Ci , którzy nie trzymają się twoich zasad , nie wliczają się do twojego życia . Jeżeli tak jak ja , spotkałeś ogromną przeszkodę , która zagraca trzy czwarte ścieżki ,po której mkniesz - Przeskocz ją .
Od dzisiaj nic nie jest w stanie nas zatrzymać . Nasz cel jest z przodu, dlatego to dobra motywacja by nauczyć się biegać . Złapmy kondycję i biegnijmy . Omijajmy ludzi , którzy są zazdrośni , którzy w nas wątpią . Zobaczysz jeszcze będą nam zazdrościć . Jeżeli wyznaczyłeś sobie cel ,dąż do niego . Zatkajmy uszy i róbmy wszystko by było nam łatwiej .
Moim celem jest Alex .
Jeżeli dostajesz drugą szansę- wykorzystaj ją .
Jeżeli los kopie cię w dupę i mówi byś się poddał , zrób na odwrót . Wstań i kopnij go . Najlepiej tak mocno by upadł . To nie ty masz się poddać , tylko on . Walcz ! Jeżeli nie wyjdzie , to i tak wyszło . Spróbowałeś . Jeżeli upadniesz - poleż . Odpocznij i bądź z siebie dumny . Właśnie stałeś się mądrzejszy i doświadczony . A teraz wstawaj ! Zacznij od nowa , tylko pamiętaj o jednym . Tym razem to wygrasz ! Osiągniesz to ! Dosięgniesz tego czego pragniesz ! To Ty jesteś zwycięzcą . Uśmiechnij się do Boga . Pomachaj mu . Niech widzi , że nie jesteś słaby . Nie jesteś wszystkimi . Nie upadasz . Jesteś wyjątkowy i to ty tu jesteś panem .
Nie mogę zrezygnować . Nie byłbym sobą , dokładnie tak jak Alex . Za każdym razem kiedy już prawie chciałem ją pocałować , robiła wszystko bym tego nie zrobił . Czy się poddawałem ? Nie . Wiedziałem czego chcę , a ona przekonała mnie , że wszystko to czego bardzo chcemy , jest tuż obok . Najpierw musisz powalczyć by potem spocząć na laurach .
Mam plan . Plan , w którym możesz mi towarzyszyć . Chcesz się przekonać , że jesteś w stanie dosięgnąć szczytu ? Tak ? To świetnie . Teraz jesteśmy dwoma połówkami prawdziwego życia .
Rozkochajmy ją w sobie na nowo !
Dokonajmy tego !
Zacznijmy tą historię na nowo !
~ Leo
******
W tak pozytywny sposób zapraszam was do drugiej części :)
Jezu ! Mega się cieszę , że to jeszcze nie koniec .
Kochane Ktośki przewińcie "karteczki" i zaglądnijcie do podziękowań .
Znajdziecie tam kilka nowych informacji związanych z naszym kontaktem :)
Bananaaa !
Razem jesteśmy w stanie przezwyciężyć i osiągnąć wszystko .
CZYTASZ
Mamo poznaj córkę swojej koleżanki //L. D #1
FanficLeondre Devries Charlie Lenehan Alex Colden