*Hani pov*
Aku membuka mata ku. Kelihatan gelap. Siapa tutup mata aku ni? Aku kat mana ni? Waktu aku balik tadi aku jumpa dua orang lelaki lepas tu diorang bawa aku masuk kereta then diorang tampar aku sampai pengsan.. Aku kat mana ni? Mereka nak apa dari aku? Kenapa sampai ikat semua. Tangan, kaki dan mulut aku diikat ketat. Aku dapat rasa kan yang aku sekarang tengah duduk diatas sesuatu yang empuk. Mungkin katil atau sofa. Mereka nak buat apa kat aku?
*bunyi pintu*
Lelaki 1: hyung nak tunggu apa lagi? Kitaorang dah bagi hadiah ni untuk hyung.
Lelaki 2: hyung jangan nak buang masa lah.
Lelaki 3: korang bagi aku perempuan hodoh macam dia ni ke?
Lelaki 1: takde pilihan lain lagi lah hyung. Kita dah follow dia dari university sampai nak sampai rumah dia lah. Dia je yang available.
Lelaki 2: kitaorang dah tolong hyung buka baju dan seluar dia. Tinggal hyung tanggal kan je bra dan seluar dalam dia tu. Takkan belum ada rasa apa apa lagi hyung?
Diorang dah bogel kan aku. Mereka nak rogol aku? Omma! Hani takut omma.
Lelaki 3: pandai pandai aku lah nak bukak semua tu nanti.
Aku: lepas kan aku lah!
Lelaki 1: pegi bukak ikatan kat mulut dia tu. Tak dengar lah dia cakap apa tadi.
Lelaki 2: yelah. *bukak ikatan kat mulut aku*
Aku: TOLONG! TOLONG!
Lelaki 1: tak guna kau jerit macam tu. Memang takde orang dengar pun.
Aku: lepas kan saya.. saya takde salah kat korang. *menangis*
Lelaki 2: takkan nak lepas kan kau macam tu je? Memang taklah. Kitaorang tangkap kau bukan main susah tau.
Aku: tolong lah lepas kan saya. Korang nak apa? Duit? Saya boleh bagi semua tu.
Lelaki 1: kitaorang ni anak orang kaya lah tak perlu duit kau. Sekarang ni hyung kitorang perlu kan badan kau tu je untuk melepas kan nafsu dia.
Aku: tak! Jangan!
Lelaki 1: kau boleh diam tak? *tampar aku*
Aku: aku akan report korang kat polis!
Lelaki 2: kau pegi lah report. Kau takkan dapat cari kitaorang pun. And satu lagi kami ada tangkap banyak gambar bogel kau. So kami tak kisah kalau kau nak report.
Lelaki 3: dah dah korang berdua pegi keluar. Biar aku urus kan perempuan ni. Lagi cepat lagi bagus.
Lelaki 1: have fun hyung.
*bunyi pintu ditutup*
Kenapa ada orang yang macam ni kat dunia ni? Omma hani takut.. aku dapat rasakan seseorang tengah menghampiri aku sekarang ni. Nafas lelaki tu semakin kuat berderu seperti menahan sesuatu.
Lelaki 3: saya minta maaf. *pegang pipi aku*
Aku: awak lepas kan saya. Please?
Lelaki 3: saya tak dapat buat apa yang awak suruh. *mencium cium leher ku*
Aku: kau sama je macam lelaki lain! *teresak esak*
Lelaki 3: shhhh...
Aku: lepas kan aku...
Lelaki 3: *mencium bibirku aggressively*
Aku: *keep my mouth shut*
Lelaki 3: kiss me back goddamnit!
Aku: taknak!
Lelaki 3: okay takpe! You will regret it.
*Suho pov*
Boleh tahan jugak perempuan ni. Degil sangat! Tak sangka ada jugak budak nerd yang macam ni. Dah lah nerd lepas tu hodoh. Kalau tak pasal nafsu aku memang tak nak sentuh dia.
Aku: kau akan jadi milik aku lepas ni. Then aku akan buang kau jauh jauh dari tempat ni. *usap rambut dia*
?: lepas kan saya... *teresak esak*
Aku: mian..
Tanpa membuang masa aku membuka red lace bra yang dia pakai. Sekarang bahagian atas dia dah lapang. Tak sangka budak nerd ni ada tubuh yang sungguh menarik. Kenapa lah tutup tubuh yang cantik macam ni. Wajah hodoh tapi badan dia fuhhh..
?: TOLONG!! TOLONGGGG!!!
Aku: no one can help you bitch!
?: tolong lah jangan buat saya macam ni.
Aku: kau diam boleh tak?
?: *masih teresak esak*
Aku: *rip off her underwear*
?: jangan! Jangan rogol saya! Tolong lah lepas kan saya.
Dia tak habis habis nak minta tolong supaya aku hentikan perbuatan aku ni. Aku memang tak dapat berhenti sebab aku tau Kai dan Chanyeol sedang memperhatikan aku. Sebab bilik ni ada cctv. Aku tak tau kenapa aku rasa kasihan ngan perempuan ni. Aku kena teruskan semua ni. Supaya benda ni cepat cepat settle. Ini lah kali pertama dan terakhir aku buat benda terkutuk ni. Lepas ni aku takkan buat benda yang Kai dan Chanyeol suruh aku buat.
YOU ARE READING
[C] It's You 「suho」
FanfictionStart: 9/2/16 End: 24/3/16 Published: 26/3/16 Status: Completed. Language: Malay. Description: Ahn Hee Yeon lebih dikenali sebagai Hani, seorang perempuan nerd yang tak cantik. Hidupnya sungguh bahagia tetapi tiba tiba sesuatu yang buruk telah terja...