2 MONTHS LATER
*Hani pov*Hari ni majlis graduation kitaorang. Aku happy sangat dapat buat omma happy. Xiumin oppa kata aku boleh sambung study lagi. Aku belum fikir tentang tu lagi. Aku kesian kat omma sebab takde orang teman dia kat sini kalau aku pegi sambung study kat New York with Xiumin oppa.
Omma: omma nak pegi jumpa kawan omma kejap.
Aku: ne omma. Saya pegi jumpa Baekhyun.
Omma: okay.
Suzy: chukahaeyo unni! *peluk aku*
Aku: gomawo suzy ah. *senyum*
Suzy: penat tau semalam kitaorang prepare untuk majlis ni. Tak sabar pulak nak graduate macam unni dan oppa.
Aku: ada nampak baekhyun tak?
Suzy: kejap lagi dia ada lah tu.
Aku: ohh. Tahun depan kan kau graduate so just wait jelah.
Suzy: yeap tak sabar lah unni.
Baekhyun: annyeong jagi. *backhugging suzy*
Suzy: yah! Oppa? Takkan nak peluk saya kat sini parents student lain tengok lah.
Baekhyun: nak peluk sikit pun tak boleh.
Suzy: nanti lah waktu kita dating.
Aku: dah korang jangan nak buat drama cinta kat sini.
Suzy: *tersengih sengih*
Baekhyun: so Hani plan lepas ni nak pegi mana?
Aku: balik rumah lah sambung tidur.
Baekhyun: bukan tu lah kan kita dah graduate ni nak sambung study ke? Umin hyung kan dah cadangkan kau continue study ngan dia.
Aku: belum fikir lagi tentang tu.
Suzy: oppa saya kena pegi sekarang. Ada class..
Baekhyun: okay.
Suzy: petang nanti saya lepak rumah unni tau.
Aku: okay.
Suzy: bye. *tinggalkan aku dan baekhyun*
Baekhyun: umm cuba kau tengok omma kau tu.
Aku: wae? *tengok omma*
Baekhyun: kau rasa dia bincang apa ngan kawan dia tu?
Aku: business kut.
Baekhyun: kau tengok kawan omma kau. Anak dia tu Kim Jun Myeon pelajar terkaya kat sini. Aku rasa omma kau nak jodoh kan kau ngan anak dia kut.
Aku: kau cakap apa tadi? Pelajar terkaya? Kenapa aku tak pernah tengok dia kat kawasan ni?
Baekhyun: sebab kau sibuk study kat library. Dia tu popular jugak kat sini dengan dua orang bodyguard dia.
YOU ARE READING
[C] It's You 「suho」
FanfictionStart: 9/2/16 End: 24/3/16 Published: 26/3/16 Status: Completed. Language: Malay. Description: Ahn Hee Yeon lebih dikenali sebagai Hani, seorang perempuan nerd yang tak cantik. Hidupnya sungguh bahagia tetapi tiba tiba sesuatu yang buruk telah terja...