*Suho pov*
Sekarang ni cabaran yang Kai dan Chanyeol bagi dah selesai. Aku dah buat apa yang mereka suruh. Lepas ni aku takkan buat benda ni lagi. Cukup lah perempuan yang tak bersalah jadi mangsa aku.
Kai: hyung memang hebat! *tepuk tangan*
Chanyeol: tak pernah tengok hyung agresif sampai macam tu sekali.
Aku: sekarang ni aku dah selesai kan cabaran korang. So lepas ni jangan nak cabar cabar aku lagi.
Kai: yelah hyung lepas ni kitaorang akan taubat. Lepas ni kita akan ikut cakap hyung pulak.
Aku: apesal korang tak beli condom?
Chanyeol: kitaorang memang sengaja tak beli.
Aku: macam mana pulak kalau dia pregnant?
Kai: umm masa hyung ngan dia tadi ada darah tak keluar?
Aku: ada.
Chanyeol: that means dia still virgin so dia takkan pregnant. Sebab first try.
Aku: korang nikan macam orang pro tentang bab bab ni.
Kai: kitakan dah try dulu sebelum hyung so kitaorang tau lah.
Aku: aku dah bagi perempuan tu ubat tidur dan aku dah pasang kan baju dia so tolong campak dia kat mana mana lah.
Chanyeol: yelah. Hyung tak perlu risau takde orang akan tau tentang hal ni.
Aku: itu aku taulah. So buat kerja korang sekarang. And one more aku tak nak korang sentuh dia. Aku just nak korang hantar kat mana korang jumpa dia tadi.
Chanyeol: ne hyung. Kita takkan sentuh dia. Bukan taste kitaorang lah nak sentuh bekas orang.
Aku: dah pegi cepat.
Tomorrow...
*Hani pov*
Aku membuka mata ku perlahan lahan. Cahaya yang terang membuat kan aku menutup mataku. Aku cuba membuka mataku dan sekarang aku berada dibilik warna putih. Aku kat mana ni? Seluruh badan ku terasa sakit.
Suzy: unni?
Aku: suzy? Aku kat mana ni?
Baekhyun: kau ada kat hospital.
Aku: macam mana aku boleh sampai sini? Semalam kan aku..
Semalam aku dirogol.. Lelaki tu memang tak guna. Dia dah hancur kan hidup aku. Dia dah hancur kan semua!
Baekhyun: takpe. Kau tak payah cerita kat aku ngan Suzy.
Suzy: unni be strong! *genggam tangan aku*
Aku: mereka dah hancur kan hidup aku Suzy.
Baekhyun: Hani? Aku minta maaf sebab aku tak dapat protect kau.
Aku: ini bukan salah kau Baekhyun. Ni semua sebab kebodohan aku. Kalau aku dengar cakap kau semua ni takkan berlaku.
Suzy: unni tak salah jugak. Orang jahat tu yang bersalah sebab buat unni macam ni.
Baekhyun: sekarang ni omma kau dah buat laporan kat polis. Aku yakin pihak polis dapat cari orang yang tak bertanggungjawab tu.
Aku: macam mana korang dapat cari aku?
Suzy: kita cari unni semalam. Sebab omma unni call baekhyun oppa. Then kita pegi cari kat kawasan jiran jiran.
Baekhyun: kami jumpa kau kat depan rumah besar yang dekat rumah kau dalam keadaan yang tak terurus. Baju dan seluar kau koyak.
Suzy: unni rehat dulu. Unni tak boleh tertekan. Unni belum cukup kuat lagi.
Baekhyun: lepas ni omma kau akan bawak polis kemari. Mereka nak soal siasat.
Aku: nak siasat apa baekhyun? Aku tak kenal mereka semua. 3 orang lelaki.. semua mereka anak orang kaya. Itu saja yang aku tau. Kita memang tak dapat cari mereka.
Baekhyun: kau nak putus asa macam tu? Kita kena cari jahanam tu.
Aku: nak cari macam mana? Aku langsung tak tau wajah mereka macam mana.
Suzy: oppa biarlah unni rehat.
Baekhyun: dah kau rehat lah dulu. Jangan nak fikir banyak sangat. Kau kena kuat Hani. Kau kena terus kan hidup. Aku tau kau kuat.
Aku: jinjja gomawo sebab tolong aku.
Baekhyun: dah kau rehat dulu.
Aku: *angguk*
Baekhyun: oppa kau akan balik nanti.
Aku: oppa? Kim Min Seok oppa?
Baekhyun: yeap abang angkat kau.
Aku: diakan tengah study lagi. Kenapa kena balik korea?
Baekhyun: sebab dia risau kan kau lah tu.
Aku: ohh..
Aku dah susah kan semua orang. Aku dah susah kan omma, suzy, baekhyun dan minseok oppa. Macam mana kalau orang orang jahat tu tak dapat ditangkap? Kenapa mereka hancur kan hidup aku? Apa salah aku? Kenapa aku perlu jadi mangsa semua jahanam tu? Kenapa aku?
Baekhyun: dah jangan nangis. *lap air mata aku*
Aku: aku malu dengan semua orang. Lepas ni confirm orang akan ejek aku sebab aku mangsa rogol.
Suzy: unni janganlah cakap macamtu. Orang takkan ejek unni. Sebab unni baik dengan semua orang. Dah unni tidur lah jangan fikir banyak benda.
Aku: aku dah puas tidurlah suzy.
Baekyun: kau rehat je. Kita akan temankan kau.
Aku: gomawo..
YOU ARE READING
[C] It's You 「suho」
FanfictionStart: 9/2/16 End: 24/3/16 Published: 26/3/16 Status: Completed. Language: Malay. Description: Ahn Hee Yeon lebih dikenali sebagai Hani, seorang perempuan nerd yang tak cantik. Hidupnya sungguh bahagia tetapi tiba tiba sesuatu yang buruk telah terja...