Ch.7

307 24 0
                                    

*Hani pov*

Aku tak sangka aku mengandung anak perogol tu. Kenapa dia buat aku menderita sampai macam ni?

Suzy: unni nak dengar cadangan saya tak?

Aku: *angguk*

Suzy: apa kata unni pegi sambung belajar kat New York sama ngan Umin oppa. Kat sana Umin oppa boleh tolong jaga unni.

Aku: kau nak aku study sambil bawa isi dalam perut ni?

Suzy: itu je yang terbaik untuk unni. Unni tinggal je kat New York sampai bila unni nak.

Baekhyun: kau tak perlu risau kat omma kau. Kita janji akan jaga omma kau.

Aku: okay aku nak pegi New York malam ni jugak.

Suzy: kenapa cepat sangat? Perut unni belum besar lagi kan?

Aku: biar aku jaga baby ni dengan tenang kat sana. Kat sini buat aku lebih benci kat baby ni.

Lay: awak pegi jelah kalau itu keputusan awak.

Aku: gomawo oppa.

Lay: *senyum*

Skip at night..

Inilah yang terbaik untuk aku. Aku kena tinggal jauh dari omma. Aku kena tinggal kan bestfriend aku.

Omma: nanti bila kamu sampai airport new york cari oppa kamu dia ada kat situ.

Aku: ne omma.

Omma: jaga cucu omma tu. Jangan marah kat dia. Dia tak salah.. sayang dia macam mana omma sayang kat kamu dan oppa kamu.

Aku: ne.

Baekhyun: kalau kitaorang ada duit, nanti kita akan pegi lawat kau kat new york.

Aku: baekhyun ah? Jangan lah buat aku macam ni. Korang dah buat aku rasa bersalah.

Baekhyun: kitaorang sayang kau. So janganlah ada rasa bersalah.

Suzy: yeap.

Aku: boleh aku borak ngan Lay oppa sekejap. Privately..

Baekhyun & Suzy & Omma: *tinggalkan aku ngan lay*

Lay: ada yang saya perlu buat ke?

Aku: awak boleh tak sekarang ni awak jadi doctor peribadi omma saya?

Lay: boleh.

Aku: awak tolong bagitahu dia nanti saya dah hire awak jadi doctor peribadi omma saya. Omma saya tu selalu sakit so saya nak awak jadi doctor untuk omma saya.

Lay: okay.

Aku: kamsahamnida.

Skippp...

[C] It's You 「suho」Where stories live. Discover now