9 Months Later
*Suho pov*Dah lewat malam still busy dengan bilik baby? Sejak dah dekat hari nak melahirkan Hani rajin sangat nak kemas kemas barang baby. Macamlah lepas dia melahirkan nanti dia tak dapat kemas barang tu semua.
Aku: yeobo pegi tidur dah lewat malam lah.
Hani: alaa oppa sikit je lagi ni. Esok saya dah nak masuk hospital. Saya rasa memang tak ada masa nak kemas bilik ni nanti.
Aku: awak rehat lah dulu. Nanti sambung lagi okay?
Hani: alaa oppa mungkin lepas ni saya tak ada kesempatan nak kemas bilik baby kita ni.
Aku: kenapa cakap macam tu?
Hani: Lepas saya dah keluar dari hospital saya tak dapat nak kemas kemas macam biasa.
Aku: ohh awak rehat. Biar oppa je kemas bilik ni nanti. Tapi bilik nikan dah cantik nak kemas lagi buat apa?
Hani: saya still tak puas hati ngan bilik ni.
Aku: dah dah jangan nak bagi banyak alasan. Awak kena rehat jugak.
Hani: baju baby dah simpan dalam bag tak?
Aku: dah oppa dah settlekan semua.
Hani: esok oppa ada meeting penting kan?
Aku: *angguk*
Hani: oppa pegi jelah meeting tu. Esok biar omma je hantar saya pegi hospital.
Aku: betul ke ni? Taknak oppa teman kan?
Hani: esok kan ada omma. Dia boleh teman kan saya.
Aku: okaylah jom masuk bilik. Awak kena banyak rehat.
Hani: okay.
Kat dalam bilik..
Aku: awak nak something ke?
Hani: saya nak oppa duduk sebelah saya sekejap boleh tak? *baring atas katil*
Aku: *duduk sebelah dia*
Hani: our baby ni maybe akan keluar esok so saya nak sangat bila dia keluar nanti awak sayang dia macam awak sayang kat Suyeon.
Aku: mestilah oppa akan sayang dia macam oppa sayang kat noona dia.
Hani: bila dia dah besar nanti saya nak dia protect noona dia.
Aku: he will. Baby boy kita ni akan protect noona dia. Kitakan sama sama dah janji nak besar kan Suyeon dan Jae Myeon.
Hani: kalau saya dah takde nanti oppa jaga anak anak kita tau.
Aku: Hani jangan lah cakap macam tu. Everything will be okay.
Hani: kita tak tau bila kita akan mati. Mungkin tuhan akan cabut nyawa saya waktu saya melahirkan.
YOU ARE READING
[C] It's You 「suho」
FanfictionStart: 9/2/16 End: 24/3/16 Published: 26/3/16 Status: Completed. Language: Malay. Description: Ahn Hee Yeon lebih dikenali sebagai Hani, seorang perempuan nerd yang tak cantik. Hidupnya sungguh bahagia tetapi tiba tiba sesuatu yang buruk telah terja...