Ch.11

265 27 0
                                    

*Hani pov*

First day kerja hari ni. Hope hope lah semua bejalan dengan lancar. And aku harap sangat orang tak pandang aku macam semalam.

?: hee yeon sshi?

Aku: ne?

?: nama saya yoona. Panggil je unni.  Saya PA kepada omma Mr.Kim and today saya akan ajar awak perkara yang awak mesti buat untuk Mr.Kim.

Aku: ne.

Yoona: the first thing I want to show you is your room. Bilik awak bersebelahan dengan Mr.Kim.

Aku: *angguk*

After one hour...

Thank god lah aku ni fast learner kalau tak memang aku dah kena baham oleh Mr.Kim sebab tak tau nak buat apa. Yoona unni dah tunjuk kan semua kerja yang aku harus buat.

Yoona: pada hari selasa Mr.Kim akan datang lambat sebab pagi pagi dia akan luang kan masa dia kat gym. So sebab tu dia kacak.

Aku: ohh yeke. Patutlah tak datang lagi.

Yoona: semua staff perempuan tergila gila kan Mr.Kim tu so unni pun rasa Hee Yeon terpikat jugak.

Aku: eh mana ada. Tak lah unni. Anyway panggil saya Hani je. Tak payah lah formal sangat kan?

Yoona: okay Hani. Pegi lah masuk bilik kamu tak lama lagi Mr.Kim akan masuk. And one more Mr.Kim tu diam diam hot tau.

Aku: unni jangan lah cakap macam tu. *blushed*

Yoona: hahaha unni cakap perkara yang betul tau. Kalau unni tak kawin lagi confirm Mr.Kim tu unni yang punya. Tapi masalah nya dia tu susah sangat nak pandang perempuan.

Aku: mungkin dia suka kat kaum sejenis kut.

Yoona: kalau dia dengar apa yang Hani cakap ni confirm dia akan marah tau. Hahaha.

Aku: unni jugak yang kata dia susah nak pandang perempuan.

Yoona: dah dah nanti kita borak lagi. Pergi masuk bilik kamu.

Aku: ne. Unni gomawo sebab ajar saya banyak benda.

Yoona: dah memang kerja unni. *wink kat aku*

Aku: *senyum*

Tak sangka jugak eh Yoona unni tu friendly macam tu and aku ingat dia belum kawin rupanya dah ada husband. Aku nervous lah. Kenapa Mr.Kim belum masuk lagi ni? 

After 5 minutes..

Belum sampai lagi ke? Kenapa lama sangat. Aku bosan ni tak tau nak buat apa.

*bunyi intercom*

Mr.Kim: masuk bilik saya sekarang.

Dia panggil aku? Bila dia sampai? Baru ke? Tak tak aku kena pegi sekarang. Fuhh! You can do this Hani! Hwaiting!

Kat bilik boss..

[C] It's You 「suho」Where stories live. Discover now